Dark Horse виглядає належним чином зловісно, пофарбований у більш темні кольори, наприклад Vapor Blue Metallic, який зменшує контраст із чорними елементами на капоті та в області, що охоплює фари та решітку радіатора, що виглядає як готична помада. Як і у випадку з Mustang EcoBoost і GT 2024 року, зовнішній стиль і новий інтер’єр із приладовою панеллю з подвійним екраном представляють собою найважливіші зміни в автомобілі, тепер у його сьомому поколінні. Ваше сприйняття обох, ймовірно, пов’язане з вашим віком і шанобливим ставленням до культової таблички.
Вважайте Dark Horse еволюцією вражаючого попереднього Ford Mustang Mach 1. І цей автомобіль, найшвидший у нашій категорії Lightning Lap LL2 (для автомобілів до 75 000 доларів США), непогане місце для початку. Окрім екстер’єру та інтер’єру, зміни в шасі та трансмісії відносно мінімальні, але бажані.
Відкрийте капот, і значок «5.0» видніється над 32-клапанним двигуном V-8 із подвійним верхнім кулачком і його новими подвійними дросельними заслінками, які змійкою спускаються до збільшених отворів у бампері. Разом із вдосконаленнями, які також можна побачити на GT, двигун Dark Horse отримав ковані шатуни від GT500. У поєднанні з посиленими розподільними валами та унікальним налаштуванням двигуна, двигун видає 500 кінських сил, що точно відповідає потужності GT500 2007 року , який використовував 5,4-літровий V-8 з наддувом.
Кожен поні відчуває себе присутнім і поважним. Їхній шалений звук гордо відлунює від стін Roval, коли вони розганяють це купе вагою 3975 фунтів — коли Mustang став таким важким? — легко розвиваючи тризначну швидкість. А на нашому тестовому треку вони розганяють Dark Horse до 60 миль/год за 4,1 секунди, а чверть милі — за 12,5 секунди зі швидкістю 115 миль/год.
З чотирьох стандартних режимів активного вихлопу Normal, Sport і Track починаються з Very Loud і переходять до Even Louder. Ми збентежено визнаємо, що перевели його в тихий режим на дорозі, щоб мінімізувати гудіння.
Шестиступінчаста механічна коробка передач є стандартною, і це та трансмісія, яку ви повинні отримати — вважайте це своїм обов’язком як червонокровного американця, коли вона пропонується в задньопривідному автомобілі з V-8. Як і в попередньому поколінні Stang, між GT і трековими комплектаціями існує відмінність. У той час як GT зберігає свій Getrag MT-82, Dark Horse використовує Tremec TR-3160 від Mach 1 і давно відійшов Shelby GT350. Тим не менш, обидві коробки передач мають функцію автоматичного узгодження обертів (яку можна вимкнути) і дозволяють перемикати без підйому, коли ви тримаєте педаль газу затиснутою під час швидкого перемикання на вищу передачу.
Якщо ви віддаєте перевагу частковій насолоді від водіння, 10-ступінчаста автоматична коробка передач ($1595) напевно забезпечить швидше прискорення та час проходження кола. Під час нашої їзди логіка перемикання передач у режимі Track була достатньо розумною, щоб утримувати автомобіль у правильній передачі для більшості поворотів, і вона здійснювала задовільно швидкі перемикання передач на 7500 об/хв (механіка має надокучливий м’який обмежувач на 250 об/хв раніше, ніж зазначена червона лінія).
Двічі в цьому місці, однак, auto rev-відповідність didn''t активує під час трьох-двох передачі вниз. Автомобілі, на яких ми їхали, були передсерійними, і ніхто інший на заході не висловив подібної скарги. Тим не менш, цей провал у падінні довіри, який виникає з вивченням нового треку, додав певних вагань.
Подібним чином, хоча зчеплення шин завжди присутнє, рульовому керуванню не вистачає важливого зв’язку під час повороту або регулювання середини повороту. Незважаючи на те, що колесо є прямим і точним у напрямку, у якому воно спрямоване, воно мало що говорить про поведінку передніх шин. Ви помічаєте їхні межі та відчуваєте текстуру дороги, слухаючи їх (припускаючи, що ви не оглушуєте вихлопом) або відчуваєте це через сидіння.
Задній диференціал із обмеженим термічним ковзанням Torsen без зусиль передає потужність на землю, і обмеження Dark Horse щедрі, коли ви все-таки натрапляєте на них. У режимі Track система контролю стабільності AdvanceTrac від Ford дозволяє досягти невеликих, заохочувальних ковзань, які ви можете підтримувати та виправляти. Це чудовий інструмент для новачків або новачків, особливо на Roval, який віддає перевагу стінам замість стоку.
Вартість Dark Horse починається з 60 865 доларів США (включно з пунктом призначення та податком на споживання бензину в розмірі 1300 доларів США), або трохи нижче, ніж закінчився Mach 1 із пакетом керування, сидіннями Recaro та кількома іншими опціями. І дуже схожий на цей автомобіль, Dark Horse працює на трасі, водночас демонструючи приємні манери на дорозі. Хоча непрозорі комунікації з передньої частини означають, що йому не вистачає врівноваженості та різкості Chevy Camaro, який також недовго підходить для цього світу, та його варіантів 1LE, будь-які динамічні недоліки насправді не мають значення. Mach 1 вже був швидшим за SS на Lightning Lap, а покращений Dark Horse — і це дуже важливо — вже продається.