Він має 5,2-літровий двигун V-8 з наддувом, активну аеродинаміку та численні інші модифікації, орієнтовані на трек.
Він коштуватиме близько 300 000 доларів і буде виготовлений в обмеженій кількості з наступного року.

ford mustang gt white

Побачивши глиняну модель гоночного автомобіля Ford Mustang GT3 у дизайнерській студії, генеральний директор Ford Джим Фарлі вирішив, що Блакитний овал потрібно перетворити на дорожній автомобіль.




Ford Mustang GTD 2025 року, створений із бажання виграти Ле-Ман на Mustang, по суті, є вулично-легальною версією майбутнього гоночного автомобіля Ford, який має дебютувати на 24-годинній гонці Дайтони, а потім відправитися в Ле-Ман.

Ford Mustang GTD 2025

Без обмежень за правилами перегонів, вуличний автомобіль GTD матиме більше потужності (приблизно 800 кінських сил) і активні аеродинамічні функції, які заборонені в серії, в якій Ford буде брати участь у перегонах Mustang GT3 . Ford планує побудувати обмежену кількість автомобілів GTD, дозволених вулицям, і це має намір, щоб цей супер Stang змагався з найкращими трековими автомобілями в світі.




Як каже Фарлі: «Це для AMG Black, Aston Martin, Porsche GT3 RS. Ми хочемо перемогти його [GT3 RS] у Ле-Мані, але ми [також] хочемо перемогти його як вуличний автомобіль».

ford mustang gt

Розроблений і сконструйований компаніями Ford Performance і Multimatic, GTD починає своє життя як звичайний Mustang із білим кузовом, який залишає завод моделі у Флет-Року, штат Мічіган, і прямує на північ, до заводу Multimatic у канадській провінції Онтаріо.




Після цього задню частину корпусу Mustang піддають операції, щоб встановити коробку передач GTD, яка містить восьмишвидкісну коробку передач із подвійним зчепленням Tremec. Охолоджувач коробки передач, встановлений на кришці багажника, охолоджує коробку передач. Форд каже нам, що під повітропроводом і радіатором охолоджувача трансмісії все ще є вільний простір, але ми його не побачили.

ford-mustang gt white

Встановлення трансмісії, яка з’єднується з переднім двигуном через карданний вал з вуглецевого волокна, зміщує баланс ваги назад. Ford стверджує, що GTD має майже 50/50 передньо-задній баланс, який досить вигідно порівнює з розподілом 56,6/43,4 відсотка Mustang Shelby GT500 .




Без сумніву, GTD буде швидким. Мотивація надходить завдяки злегка модифікованій версії 5,2-літрового V8 Shelby GT500 з наддувом. У вигляді GTD роздута зігнута вісімка повинна виробляти близько 800 кінських сил — порівняно з 760 кінськими силами GT500 — і червону лінію при 7500 об/хв.

ford mustang gt white car

Масляна система із сухим картером повинна дозволити двигуну підтримувати достатню кількість мастила для всіх восьми циліндрів на трасі. Навіть з цим доповненням двигун зберігає те саме положення встановлення, що й GT500. Доступний титановий вихлоп виробництва Akrapovic видуває гаряче повітря з двох великих труб, які виступають із задньої панелі.




Ми припускаємо, що GTD включає систему запуску, щоб він міг максимально використовувати зчеплення, яке забезпечують гігантські задні шини 345/30ZR-20 Michelin Pilot Sport Cup 2 R. Спереду Ford встановлює на GTD гуму 325/30ZR-20, серед найширших шин, які ми можемо пригадати, які підходять для передньої частини серійного автомобіля.

ford mustang gt interior

Індивідуальна підвіска максимально використовує зчеплення гуми. Амортизатори Multimatic з адаптивним золотниковим клапаном (ASV) поєднуються з новою передньою підвіскою з важелем керування нерівною довжиною, а задня частина має багатоважільну систему штовхача, яка працює з амортизаторами ASV та гвинтовими пружинами, встановленими на борту.




Ковані алюмінієві колеса входять у стандартну комплектацію, але ще більш легкі ковані магнієві колеса доступні додатково для подальшого зменшення непідресореної ваги. За колесами GTD ховаються масивні вуглецево-керамічні гальмівні диски. Спеціальні канали охолодження запобігають перегріву передніх роторів.

ford mustang gt 2024

Наочно GTD вражаюче широкий, з агресивною формою крил. На чотири дюйми ширша колія, агресивна позиція та покращені пропорції варіанту Mustang приблизно за 300 000 доларів зробили Shelby GT500, який Ford припаркував неподалік, схожим на Денні Де Віто до Арнольда Шварценеггера з GTD.




Тоноване скло прототипу обмежувало огляд салону. Тим не менш, ми помітили велику панель приладів і екрани інформаційно-розважальної системи останнього Mustang, а також передні сидіння Recaro в гоночному стилі. Задніх сидінь немає. Відповідно до великого крила, меню опцій GTD включає поворотний перемикач, виготовлений із титанових частин F-22 Lockheed Martin, надрукований на 3D-друкі.

Виробництво Ford Mustang GTD 2025 року випуску залишилося більше ніж через рік, а Blue Oval планує випустити від 1000 до 2000 екземплярів цього могутнього Mustang. Ми впевнені, що Ford продасть усе до останнього.