Ford Puma ST – позашляховик-двійник неіснуючого хот-хетча Ford Fiesta ST – отримав довгоочікувану опцію автоматичної коробки передач у Європі з новим, меншим двигуном.

Але незважаючи на усунення однієї ключової перешкоди, яка утримувала Puma ST подалі від австралійських виставкових залів, де лише 1 відсоток нових позашляховиків, проданих минулого року, мав механічну коробку передач, Ford Australia каже, що не наблизився до представлення гарячого міського позашляховика в Австралії.

Ford Puma ST

Puma ST виконає роль гарячого хетчбека Fiesta ST в Австралії, останні місцеві екземпляри якого мають надійти незабаром – до завершення глобального виробництва в червні на тлі падіння продажів і переходу на електромобілі

Fiesta ST і Puma ST, які є близнюками, досі мали 1,5-літровий трициліндровий бензиновий двигун із турбонаддувом потужністю 147 кВт , який поєднувався виключно з шестиступінчастою механічною коробкою передач.

Після двох років продажу європейський Ford додав до Puma ST опцію семиступінчастої автоматичної коробки передач з подвійним зчепленням .

Є нюанс : він працює в поєднанні з оновленою версією 1,0-літрового трициліндрового двигуна з турбонаддувом у стандартній Puma, потужністю 125 кВт і 248 Нм – на 22 кВт і 72 Нм менше на 1,5-літровому моторі, ексклюзивному для ST.

Ford стверджує, що Puma ST з новим двигуном і коробкою передач здатні розганятися до 100 км/год за 7,4 секунди , або на 0,7 секунди повільніше, ніж версії з 1,5-літровим механічним двигуном, і розвивати максимальну швидкість 210 км/год, що на 10 км/год менше.




Заявлена ​​економія палива зменшується з 6,8 до 6,3 літрів на 100 км завдяки менш потужній настройці двигуна, автоматичній коробці передач і доданню 48-вольтової системи м’якого гібрида, яка може додати короткого прискорення на 7 кВт під час сильного прискорення.

Незважаючи на те, що той самий двигун і коробка передач також використовуються у версіях більшого хетчбек Focus та інших невеликих моделях Ford, компанія стверджує, що версії Puma ST були переналаштовані для використання в міських позашляховиках.

Ford каже, що коробка передач (яка має пелюсткові перемикачі) отримує «переглянуті стратегії програмного забезпечення», м’яка гібридна система «включає рекуперацію енергії швидше, ніж в інших додатках», а автомобіль Puma ST має бімодальний спортивний вихлоп, аналогічний механічному.

Під обшивкою автоматична трансмісія Puma ST — або «PowerShift» — та сама назва бренду, що застосовувалася до коробок передач з подвійним зчепленням, залучених до суду в Австралії в 2017 році, — не змінилася порівняно з високопродуктивною механічною версією.




Сюди входить більш жорстка спортивна підвіска із задніми пружинами з хитрощовим розподілом сил, товщі стабілізатори поперечної стійкості, швидше передаточне число керма та потужні гальма з дисками діаметром 325 мм спереду та 271 мм ззаду (на 47 мм та 18 мм відповідно більше, ніж у Fiesta ST).

Автоматичний Puma ST поділяє модернізацію екстер’єру ручного керування – передній спліттер, чорні акценти, подвійні наконечники вихлопу та задній спойлер на даху – з 19-дюймовими легкосплавними дисками.

Автоматична модель представляє новий колір зовнішньої фарби Azura Blue, який, як кажуть, є ексклюзивним для Puma ST.
У салоні є передні спортивні сидіння Ford Performance зі штучною шкірою та 8,0-дюймовий сенсорний екран із Apple CarPlay і Android Auto, а також повний набір передових технологій безпеки, включаючи адаптивний круїз-контроль, якого немає в інструкції.

Європейські екземпляри Ford Puma продовжують пропонувати 80-літровий простір для зберігання під підлогою багажника, який називається MegaBox, який недоступний для австралійських моделей для розміщення компактної запасної шини.