Ford уже пропонує комплектацію Active у стилі кросовера для своїх мінівенів, але власники Tourneo Connect, які хочуть зробити крок далі, можуть відвідати Delta4x4. Пакет тюнінгу включає ліфт-кіт від Seikel, новий комплект коліс та інші позашляхові переваги.
Починаючи з екстер’єру, модифікований Ford Tourneo Connect їздить на чорних 17-дюймових дисках Klassik-B у стилі beadlock, взутих у потужні шини 235/55R17 Grabber AT3. Комплектація Active мінівена вже з заводу поставлялася з пластиковими накладками на бамперах і колісних арках. Однак, як і у випадку з більшістю авантюрно виглядаючих пропозицій, захисні пластини є переважно декоративними. Таким чином, Delta4x4 додала металеву передню планку для захисту з додатковими світлодіодами PIAA для покращеної видимості вночі.
Ford Tourneo Connect базується на VW Caddy , а це означає, що модифікації шасі, запропоновані німецьким спеціалістом із бездоріжжя Seikel, сумісні з обома моделями. Підвіска вдосконалена за допомогою амортизаторів Koni FSD спереду та прокладок ззаду, що збільшує дорожній просвіт на 20 мм (0,8 дюйма). Вища позиція поєднується з металевою захисною пластиною для моторного відсіку та трансмісії, що забезпечує більше впевненості під час їзди поза второваними шляхами.
Хоча вищезазначені налаштування сумісні з усіма комплектаціями Tourneo Connect – і, ймовірно, з Transit Connect LCV twin – доцільніше застосувати їх у прикладі AWD. Єдина комбінація двигун/коробка передач, яка доступна з електронною системою повного приводу, — це 2,0-літровий чотирициліндровий турбодизель потужністю 120 к.с. (90 кВт / 122 к.с.) і 320 Нм (236 фунт-фут) у поєднанні з шестиступінчастою механічною коробкою передач.
Якщо вас цікавить вартість модифікацій, вам знадобиться 952 євро (1021 долар США) на шини, 1974,33 євро (2116 доларів США) на колеса, 592 євро (635 доларів США) на задню планку, 1142,40 євро (1225 доларів США) на шину. захист днища, 1130 євро (1211 доларів США) за оновлення підвіски та щось додатково за додаткові світлодіоди.