Табличка використовувалася на різних автомобілях протягом багатьох років. Першою ітерацією була версія купе Ford of England Consul Classic (він же Consul 315) 1961-1963 років. Потім він повернувся в 1969 році для кількох поколінь спільного купе Ford Англія/Німеччина, а потім і хетчбека (декотрі модельні роки до 1979 року, імпортовані в Північну Америку підрозділом Ford Lincoln-Mercury, спочатку продавалися як Capri без бренду, а пізніше під брендом Mercury). яка остаточно відступила в середині 1980-х років.

Він був знову відроджений між 1989 і 1984 роками компанією Ford Australia, яка виробляла кабріолет на базі Mazda 323, що продавався як Ford або, знову в Північній Америці, як Mercury.

Останнім повторним показом буде електромобіль вартістю приблизно 40 000 фунтів стерлінгів із запасом ходу до 310 миль на повному заряді. З місця спокою до 60 миль/год він розганявся б за 6,4 секунди.

Усередині він матиме 15-дюймовий вертикальний сенсорний екран, бездротову зарядку телефону та масажні сидіння.




The Sun повідомило, що керівник дизайну Ford of Europe Амко Лінартс раніше говорив, що він хотів би повернути Capri на сучасний ринок.

Представник Ford сказав лондонському таблоїду: «Ми не спекулюємо щодо майбутнього продукту, але Ford виконує місію зробити електрику культовою».

Оригінальний європейський Capri було продано 400 000 за перші два роки і майже 1,9 м до кінця виробництва в 1986 році, зазначається у звіті.

Новий EV наслідуватиме нещодавно оголошену архітектуру VW EV European Explorer .

У Великобританії та Європі Ford вже продає Mustang Mach-E мексиканського виробництва та електричний фургон Transit.