Цього року Ford очікує втрати приблизно 3 мільярдів доларів від підрозділу компанії з виробництва електромобілів.
Збільшення втрат очікується через витрати грошей на виробничі потужності в Теннессі та Кентуккі, а також через додавання альтернативних хімікатів акумуляторів.
Форд оприлюднив похмурий прогноз під час ранкової розмови з журналістами у четвер.

Ford прогнозує збільшення збитків від свого підрозділу електромобілів під назвою Model e з 2,1 мільярда доларів минулого року до майже 3 мільярдів доларів у 2023 році. Збільшення збитків очікується навіть у зв’язку з продажами електричного кросовера Mustang Mach- E та Повнорозмірний електричний пікап F-150 Lightning зростає, і компанія продовжує інвестувати у збільшення виробництва.

Прогноз надійшов під час ранкової розмови з репортерами у четвер, де Форд окреслив нову структуру фінансової звітності. Компанія оголосила про нову структуру звітності, розділену на Ford Blue (газові/гібридні автомобілі), Ford Model e (проривні електромобілі) і Ford Pro (комерційні автомобілі).




«Ми, по суті, «перезаснували» Ford із бізнес-сегментами, які забезпечують новий рівень стратегічної ясності, розуміння та підзвітності плану Ford+ щодо зростання та цінності», — сказав фінансовий директор Джон Лоулер. «Йдеться не лише про те, як ми звітуємо про фінансові результати; ми змінюємо те, як ми думаємо, приймаємо рішення та керуємо компанією, а також розподіляємо капітал для досягнення найвищих прибутків».

Збитки від підрозділу електромобілів будуть покриті очікуваним збільшенням прибутку для двох інших підрозділів Ford, Лоулер прогнозує 7 мільярдів доларів прибутку до сплати відсотків і податків цього року для Ford Blue і приблизно 6 мільярдів доларів для Ford Pro. У розмові з журналістами Лоулер пояснив причину очікуваних збитків підрозділу Model e.

«Ford Model e — це стартап EV у компанії Ford», — сказав він. «Як усім відомо, стартапи електромобілів втрачають гроші, коли вони інвестують у можливості, розвивають знання, нарощують обсяги та отримують частку».




Ці зростаючі втрати відбуватимуться, оскільки Ford продовжує інвестувати у збільшення виробництва електромобілів. Компанія планує будівництво двох нових заводів з виробництва акумуляторних елементів у Кентуккі та третього в Теннессі, а також завод літій-залізо-фосфатних акумуляторів вартістю 3,5 мільярда доларів США, який він побудує в Маршаллі, штат Мічиган.