Компанія Ford заснувала Latitude AI, дочірню компанію, що повністю належить їй, і займається розробкою автоматизованої системи водіння без використання рук, яка не веде очей на дорозі, для мільйонів автомобілів.




З утворенням Latitude Ford каже, що додає команду машинного навчання, робототехніки, програмного забезпечення, датчиків, системної інженерії та талановитих операцій, оскільки автовиробник росте та розширює свої зусилля з розробки технологій автоматизованого водіння. Сюди входять удосконалення Ford BlueCruise, який уже набрав понад 50 мільйонів миль водіння без використання рук.

«Ми розглядаємо технологію автоматизованого водіння як можливість переосмислити стосунки між людьми та їхніми транспортними засобами», — сказав Дуг Філд, головний спеціаліст з розробки передових продуктів і технологій Ford Motor Company. «Клієнти, які користуються BlueCruise, вже відчувають переваги водіння без рук. Глибокий досвід і талант нашої команди Latitude допоможуть нам прискорити розробку абсолютно нової технології автоматизованого водіння з метою не лише зробити подорожі безпечнішими, менш напруженими та приємними, але й зрештою з часом дати нашим клієнтам частину їхнього дня назад».

Створення Latitude підтримує минулорічний стратегічний зсув Ford, який зосередився на технологіях автоматизованого водіння для особистих автомобілів. Ford найняв близько 550 співробітників, які раніше були в Argo AI (розформованому стартапі, до складу якого входили Ford і VW як головні інвестори) у сфері машинного навчання та робототехніки, хмарних платформ, картографування, датчиків та обчислювальних систем, тестових операцій, систем та техніки безпеки. Команда Latitude застосувала багато свого досвіду автоматизованого водіння, включаючи інструменти розробки програмного забезпечення та інфраструктуру, у центрі роботи над розширеними системами допомоги водієві (ADAS).




Семмі Омарі, виконавчий директор ADAS Technologies у Ford, також виконуватиме обов’язки генерального директора Latitude. Пітера Карра призначають головним технічним директором, який контролює продукти та технічний розвиток Latitude, а Девіда Голлоба призначено президентом, відповідальним за бізнес-операції.

«Ми віримо, що технологія автоматизованого водіння допоможе підвищити безпеку, водночас розблоковуючи абсолютно нові умови для клієнтів, які зменшують стрес, і в майбутньому допоможе звільнити час водія, щоб зосередитися на тому, що вони вибирають», — сказав Омарі. «Досвід команди Latitude ще більше доповнить і покращить внутрішню глобальну команду Ford ADAS у розробці майбутніх технологій допомоги водієві, що зрештою забезпечить численні переваги автоматизації».

Штаб-квартира Latitude розташована в Піттсбурзі з додатковими інженерними центрами в Дірборні, штат Мічиган, і Пало-Альто, штат Каліфорнія. Компанія також керуватиме випробувальним треком для швидкісних трас у Грінвіллі, штат Южная Кароліна.