Вирости не означає, що потрібно здаватися. Якщо ви відчуваєте потребу обміняти свій гарячий маленький дводверний спортивний автомобіль на коробку на колесах, але бажаєте, щоб вам не довелося цього робити, ось Mazda CX-9 2023 року. Він пропонує більше задоволення від водіння, ніж інші сімейні позашляховики, такі як Hyundai Palisade , Kia Telluride та Jeep Grand Cherokee L.
Mazda глибоко втілила в CX-9 свій характерний запал водіння, а чотирициліндровий двигун з турбонаддувом робить усе можливе, щоб додати трохи збудження. Звичайно, цей досвід, орієнтований на водія, не позбавлений недоліків, оскільки більш компактна форма CX-9 означає, що більші позашляховики в цьому сегменті пропонують більше місця для людей і вантажу. Інтер’єр, можливо, не такий просторий, але, безсумнівно, вишуканіший, ніж очікувалося, завдяки першокласним матеріалам і позачасовому дизайну. З суто практичної точки зору, CX-9 відстає, але для тих, хто має дорожні манери в списку пріоритетів, Mazda все ще є сильним входом у сегмент SUV.
У 2023 році базовий рівень комплектації CX-9 Sport припинено , що підвищує базову ціну позашляховика до понад 40 000 доларів США. На щастя, інші зміни в моделі Touring, здається, мають на меті виправдати ціну, наприклад стандартні капітанські крісла для другого ряду, шкіряна оббивка чорного або коричневого кольору, люк з електроприводом, протитуманні фари та бездротова зарядна панель для смартфона.
Модель Touring початкового рівня пропонує безліч бажаних функцій прямо з воріт, включаючи задні підйомні двері з електроприводом, шкіряну оббивку, електрорегульовані передні сидіння та безключовий доступ із кнопковим запуском. Ця модель також стандартно оснащена капітанськими кріслами другого ряду — функція, яку хочуть багато покупців трирядних позашляховиків. Якщо ви віддаєте перевагу тримісній лавці, виберіть комплектацію Touring Plus.
У сегменті, де двигун V-6 поширений, Mazda пішла на ризик, запропонувавши чотирициліндровий двигун з турбонаддувом як єдину силову установку CX-9 в надії на економію палива. Це дає перевагу перед деякими конкурентами, але незначну. Двигун звучить відважно, і він показав конкурентоспроможний результат під час нашого тестування на прискорення, де він переміг наш тестовий автомобіль Grand Touringвід нуля до 60 миль/год за 7,1 секунди. CX-9, безсумнівно, є сімейним автомобілем для любителів водіння; напрочуд легкий на ногах, часто створюється відчуття, ніби ви керуєте меншим позашляховиком. Підвіска тверда, але все ще досить еластична, щоб їздити по нерівних ділянках дороги. Рульове керування, хоча й не таке комунікативне, як у інших Mazda, все ж надає енергійності, якої бракує іншим кросоверам. Надійна підвіска та точне рульове управління забезпечують чудовий контроль на поворотах.
Крім хороших показників прискорення, CX-9, згідно з EPA, є більш економічним, ніж багато його конкурентів. Передньопривідна модель отримала оцінки EPA в 22 милі на галон у місті та 28 миль на галон на шосе; повний привід знижує обидва ці показники на 2 милі на галлон. У нашому реальному тесті на економію палива на шосе повнопривідний CX-9 збігся зі своїм рейтингом у 26 миль на галлон.
Салон CX-9 вражає високоякісними матеріалами та детальним дизайном, але порівняно з іншими позашляховиками в сегменті, у ньому мало пасажирського та вантажного простору. Відкрийте двері, і салон CX-9 зустріне пасажирів у висококласній кабіні, яка не виглядатиме недоречною в Audi . Mazda зі смаком оформила м’який на дотик пластик із гарною зернистістю, шліфований алюміній і, у нашому тестовому автомобілі з комплектацією Signature, натуральне палісандрове дерево.
Менші розміри CX-9 означають обмеження в реальному світі. Нам вдалося розмістити лише дві ручні валізи за третім рядом Mazda, що становить одну третину того, що міг зібрати Ford Explorer. Однак другий і третій ряди сидінь CX-9 легко складаються для швидкої зміни конфігурації, і в результаті підлога багажника рівна, що полегшує завантаження громіздких речей. З опущеними сидіннями другого та третього рядів CX-9 вміщує 25 наших ручних кейсів.
Усі CX-9 оснащені зручною інформаційно-розважальною системою Mazda та 10,3-дюймовим дисплеєм. Програмне забезпечення просте в навігації, а графіка чітка, а пакет Mazda Connected Services забезпечує віддалений доступ до стану автомобіля, телематики та основних операцій, таких як дистанційний запуск і дистанційне блокування. Телефон Bluetooth і потокове аудіо, HD-радіо, бездротова зарядна панель для смартфона, Apple CarPlay і Android Auto — все це стандартні функції.