Цей GV70 є електричною копією своїх бензинових братів і сестер, але має потужність 483 к.с.
Натискання на педаль електромобіля ніколи не старіє. Ми залежні від гострих відчуттів миттєвого поштовху, якому стає ще важче протистояти, коли його можна посилити в будь-який момент. Ось чому Genesis Electrified GV70 2023 року потребує попереджувальної наклейки з написом: Режим Boost може викликати звикання та спричиняти напади спонтанного прискорення .
Натисніть кнопку Boost у нижній частині керма електричного GV70, і максимальна потужність двох двигунів підскочить з 429 до 483 кінських сил протягом 10 секунд. Це вікно досить широке, щоб проскочити повз інших водіїв, які безтурботно їздять на шосе. Це також чудово, щоб викликати хихикання, але погано для збереження стану заряду батареї ємністю 77,4 кВт-год, як ми нещодавно з’ясували на автомагістралях і дорогах навколо Атланти.
Електрифікований GV70 не є моделлю, орієнтованою на продуктивність, але, мабуть, керувати ним веселіше, ніж GV70 3.5T Sport Prestige з газовим двигуном . Незважаючи на те, що вони виглядають майже ідентично, ви можете впізнати нову електричну версію за її закритою решіткою радіатора (з прихованим отвором для доступу до зарядного порту), а також за специфічними 20-дюймовими колесами та оновленими бамперами. Він також не має вихлопних труб, натомість видає дивні звуки, щоб попередити пішоходів про його присутність.
Незважаючи на те, що цей GV70 є електрифікованою копією своїх газових побратимів, сидячи за кермом, ми виявили, що це означає, що він більш спортивний. На електромобілі використовуються всесезонні шини Michelin Primacy Tour A/S, як і на 3,5T, а встановлений на підлозі акумулятор знижує центр ваги, додаючи додаткову стійкість. Електрична модель показала 0,85 г зчеплення на поворотах на нашій 300-футовій захисній дошці, трохи менше, ніж модель 3,5 Т, досягнувши 0,86 г. Хоча гальмівна педаль електромобіля не завжди заспокоює — побічний продукт поганого змішування фрикційних і регенеративних гальм — вона зупинилася зі швидкості 70 миль/год за 183 фути. Це трохи довше, ніж 167-футова зупинка 3.5T, що демонструє той факт, що електрична версія з вагою 5060 фунтів на 477 фунтів важча.
Що дійсно робить Electrified GV70 хорошим часом, так це його потужність у 483 к.с., а режим Boost допомагає розганяти позашляховик до 60 миль/год за 3,8 такту. 375-сильний GV70 3.5T був майже на секунду повільнішим – 4,6 секунди. Поштовх електромобіля також не втрачався на високих швидкостях, оскільки він розганявся до 100 і 130 миль/год на 2,7 і 3,2 секунди відповідно швидше, ніж 3,5T. З увімкненим режимом Boost наш тестер відзначив приблизно 0,3–0,4 секунди покращення часу прискорення EV GV70 до 60 миль/год і подолання чверті милі, що зайняло 12,3 секунди на 111 милях/год.
Genesis каже, що немає обмежень щодо того, скільки разів можна запустити функцію овербуст; задоволення приходить лише тоді, коли акумулятор розряджається. Їдьте, як ми (деякий час) на південь і плануємо викликати евакуатор, перш ніж досягти приблизного діапазону Genesis у 236 миль. Ця цифра значно нижча, ніж у Tesla Model Y (до 330 миль), але вища, ніж у Lexus RZ (296 або 220 миль, залежно від розміру коліс). Це також на одну милю краще, ніж оцінений EPA запас ходу для Genesis GV60 Performance 2023 року , з яким він має повнопривідну трансмісію. Під час нашого тесту на шосе зі швидкістю 75 миль/год EV GV70 проїхав 290 миль на повному заряді; GV60 Performance проїхав 200 миль.
Оп’янені захоплюючими злетами, які дозволяє функція Boost, ми безкоштовно скористалися нею на початку їзди, але протверезіли, спостерігаючи, як зазначена дальність занурення Electrified GV70 стрімко падає. Підключення до швидкого зарядного пристрою на 800 вольт постійного струму може відновити приблизно 60 миль за п’ять хвилин або розрядити батарею з 10 до 80 відсотків за 18 хвилин, у чому ми вже переконалися на GV60 . У нашому тесті на швидку зарядку від 10 до 90 відсотків постійного струму Electrified GV70 потрібно лише 24 хвилини, щоб зарядити.
Більш розслаблена права нога також завершила наш боротьбу з електричним кермом GV70, яке було пронизане крутним моментом під час важких запусків у режимі Boost. Натомість наша зосередженість на збереженні електронів змусила нас перемикатися між чотирма налаштуваннями регенерації гальм, використовуючи пелюстки, встановлені на кермі. Найпотужніший варіант забезпечував зручне водіння однією педаллю, але ми ледве розрізняли два середніх.
У порівнянні зі своїми бензиновими аналогами, Electrified GV70 має більш жорстку конструкцію та додатковий звукоізоляційний пристрій, що покращує і без того спокійну обстановку в салоні. Однак це могло бути надто тихо, тому що шум вітру, який ми помітили, доносився від передніх стійок на швидкості шосе, не було нічим.
Усередині немає майже нічого, що вирізняє цей Genesis як електромобіль, окрім меню в панелі цифрових приладів і широкого інформаційно-розважального дисплея. Ми також бажаємо, щоб Genesis додав бездротовий зв’язок Apple CarPlay і Android Auto — той факт, що для них все ще потрібен шнур, є обломом.
На щастя, вибір електромобіля не вимагає великих жертв. Інтер’єр і вантажний простір практично ідентичні між ДВС і електроприводом, обидва забезпечують однакові 29 кубічних футів за задніми сидіннями. Два варіанти GV70 також мають однакову вантажопідйомність 3500 фунтів, але будь-який причеп суттєво зменшить запас ходу. EV також має здатність транспортного засобу до завантаження, тому він може подвоїтися як невеликий генератор і видавати до 1,9 кіловат для живлення допоміжних пристроїв.
Electrified GV70 є першою моделлю Genesis, виготовленою в Америці, а не в Південній Кореї. Незважаючи на те, що це позашляховик, вартість якого починається від 80 тисяч доларів і збирається на заводі Hyundai у Монтгомері, штат Алабама, він не має права на федеральний податковий кредит відповідно до Закону про зниження інфляції . Те ж саме стосується надзвичайно схожого GV60 Performance, який практично не відрізняється від GV70 за ціною, розміром і трансмісією. Genesis каже нам, що більш дивовижний GV60 призначений для тих, хто вже зацікавлений у електромобілі, тоді як GV70 зробить краще завдання, переконавши натовп ICE.
Без стимулів вартість Electrified GV70 починається від 67 550 доларів США за рівень комплектації Advanced. Ми їздили на моднішій моделі Prestige за 74 350 доларів США, яка має тривимірний цифровий прилад із проекційним дисплеєм, шкіру наппа, підігрів задніх сидінь і оновлену стереосистему Lexicon. Через виробничі обмеження Genesis пропонуватиме лише чотири кольори фарби у відтінках сірого для початку (ми шукаємо єдине матове покриття).
Жоден з електрифікованих GV70 не має великої вартості, особливо в порівнянні з чотирициліндровою моделлю вартістю до 45 тисяч доларів. Речі виглядають по-іншому, коли бере участь 375-сильний твін-турбо V-6. Версія V-6 починається приблизно з 56 тис. доларів, а вибір модного оздоблення Sport Prestige додає майже 10 тис. доларів до прибутку, що вводить його в цінову категорію EV.
GV70, що споживає пальне, вже є одним із наших улюблених , про що свідчить його місце в нашому списку 10 найкращих вантажівок і позашляховиків на 2023 рік . Нам потрібно буде витратити більше часу на нову електричну версію, перш ніж висловити таку ж похвалу. Тим не менш, його несподівано весела індивідуальність підвищує його шанси, і все, що змушує нас реготати без газу, отримує додаткову похвалу.
Технічні характеристики 2023 Genesis Electrified GV70
Тип автомобіля: передній і задній двигуни, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова/як перевірено: 67 550 доларів США/75 275 доларів США
Опції: Пакет Prestige (шкіряна оббивка Nappa, верхня панель приладів, обтягнута шкірозамінником, замшева обшивка стелі, 12,3-дюймова цифрова панель приладів, проекційний дисплей, преміальна аудіосистема Lexicon, активний шумопоглинач, ручне управління задні сонцезахисні зонти, підігрів керма та зовнішніх задніх сидінь), 6800 доларів США; Сіра матова фарба Makalu, 925 доларів
СИЛОВИЙ ТРАНСМІСІЙ
Передній двигун: синхронний змінний струм із постійним магнітом
Задній двигун: синхронний змінний струм із постійним магнітом
Комбінована потужність: 483 к.с.
Комбінований крутний момент: 516 фунт-фут
Акумуляторна батарея: літій-іонна з рідинним охолодженням, 77,4 кВт-год.
Бортовий зарядний пристрій: 10,9 кВт,
піковий постійний струм Потужність заряду: 240 кВт
Коробки передач, передній/задній: прямий привід
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/багатоважільна
гальма, передня/задня: 14,2-дюймовий вентильований диск/13,6-дюймовий вентильований диск
Шини: Michelin Primacy Tour A/S
265/45R-20 108W M+S Extra Load GOE
РОЗМІРИ
Колісна база: 113,2 дюйма
Довжина: 185,6 дюйма
Ширина: 75,2 дюйма
Висота: 64,2 дюйма
Пасажирський об’єм, передній/правий об’єм: 55/46 футів 3
Вантажний об’єм, позаду передній/правий: 57/29 футів 3
Споряджена маса: 5060 фунтів
РЕЗУЛЬТАТИ ВИПРОБУВАННЯ C/D
60 миль/год: 3,8 с
100 миль/год: 9,3 с
1/4 милі: 12,3 с при 111 миль/год
130 миль/год: 19,6 с
Наведені вище результати опущеніРозгортання на 1 фут0,3 сек.
Початок з коту, 5–60 миль/год: 3,9 с.
Найвища передача, 30–50 миль/год.: 1,9 с.
Найвища передача, 50–70 миль/год: 2,4 с.
Максимальна швидкість ( C/D est): 151 миль/год.
Гальмування, 70–0 миль/год: 183 фути
Гальмування, 100–0 миль/год: 363 фути
, стійкість на дорозі, 300 футів ковзання: 0,85 г