Багато провідних світових марок класу «люкс» побудували свої назви навколо дводверних купе чи кабріолетів — «гало-автомобілів», якщо хочете, — які голосно транслюють дух бренду, навіть якщо вони не продавалися у великих кількостях. Genesis зробив хорошу роботу, щоб утвердитися як справжній гравець розкоші без нього, але незабаром це може змінитися. Компанія грала з першокласним дводверним автомобілем і нарешті, здається, готова зробити рішучий крок. За останні кілька років автовиробник випустив те, що він називає трилогією концептуальних автомобілів, які носять назву Genesis X: купе з елегантними пропорціями, потім захоплюючий дизайн Shooting Brake під назвою Speedium Coupe і, нарешті, чудово відтворений кабріолет.

Genesis GT90

Незважаючи на те, що ми хотіли б побачити серійну версію Speedium, ми б зробили ставку на те, що купе та кабріолет справді потраплять у салони. Як повідомляється, головний креативний директор Genesis Люк Донкервольке вже підтвердив дилерам існування кабріолета, і супутник купе був би логічним. Він міг би носити ім’я GT90, щоб узгоджувати його з флагманським седаном G90 (Genesis вже зареєстровано під цим ім’ям у США разом із GT70 та GT80). О, і Genesis пропонуватиме цю модель виключно як EV.




З огляду на те, що Genesis зміг отримати пристойні 365 кінських сил і 282 милі запасу ходу від електрифікованого G80, седана з газовим двигуном, модернізованого обладнанням для електромобілів, ми припускаємо, що платформи електромобілів наступного покоління компанії пропонуватимуть значно більше обох. Можливий GT90 потребував би приблизно 500 кінських сил і запас ходу 300 миль, щоб бути конкурентоспроможним. Ми очікуємо, що це буде більше розкішний чотиримісний гранд-турер, ніж потужна машина, оскільки досі автомобілі Genesis ухилялися від погоні за світовими Ms та AMG і натомість зосереджувалися на спокійних салонах, спокійній їзді та плавній трансмісії.




Що стосується конкуренції, Mercedes має SL , BMW має 8-series , а Lexus має LC , але Genesis ставить перед собою ще вищі цілі. Genesis, здається, стверджує, що компанія прагне переслідувати клієнтів Bentley Continental GT цією новою моделлю. Це може бути метою, але ми сумніваємося, що Genesis спробує стягнути будь-яку суму, яка наближається до базової ціни Conti майже в 240 000 доларів. Тим не менш, це може бути перша модель Genesis зі стартовою вартістю понад 100 000 доларів. І якщо це не означає його прибуття як бренду розкоші, ми не знаємо, що означає.