Здавалося б, за рекордно короткий час, але насправді це не так, бренд Genesis піднявся на вершину списків побажань щодо розкішних позашляховиків із розкішним GV80 2023 року. Звідки ми знаємо? Тому що замість того, щоб люди зупинялися, щоб запитати, чи це Hyundai , вони натомість запитували, чи це Bentley. Ми можемо пробачити плутанину, враховуючи величний зовнішній вигляд GV80, дизайнерський інтер’єр і розкішне оздоблення салону.

Genesis GV80 2023

Потужний 2,5-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом служить двигуном початкового рівня, а 3,5-літровий V-6 з подвійним турбонаддувом підвищує продуктивність на моделях вищого класу. Усі GV80 оснащені повним приводом і восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Формула Genesis, яка поєднує високоякісні матеріали з привабливим дизайном інтер’єру та сучасними технологічними функціями, не є унікальною, оскільки відомі гравці, такі як BMW X5 , Mercedes-Benz GLE-класу та Volvo XC90робили це роками. Прорив Genesis із GV80 пов’язаний із забезпеченням рівня розкоші, який виглядає та відчувається так, ніби він мав би коштувати на тисячі дорожче, ніж зараз, хоча насправді коштує так само або менше, ніж найпопулярніші позашляховики у своєму класі.




Genesis зробив повний привід стандартним для всіх моделей GV80 у 2023 році, і базова ціна флагманського позашляховика бренду значно зросла порівняно з моделлю 2022 року, щоб відобразити цю зміну. Комплектація 2.5T Advanced, заснована на 2,5-літровому чотирициліндровому двигуні з турбонаддувом, тепер оснащена панорамним люком і вентильованими сидіннями. Capri Blue замінив Adriatic Blue в колірній палітрі. Спеціальне чотиримісне оздоблення Prestige Signature було скасовано цього року, але оздоблення Prestige Matte продовжує жити, тепер із зовнішньою фарбою Makalu Grey замість Melbourne Gray. Усі моделі мають переваги від нової системи моніторингу терміну експлуатації масла, а дизайн ручки інформаційно-розважальної системи GV80, встановленої на центральній консолі, і підстаканників другого ряду також було змінено.

Genesis GV80 2023 photo

Оскільки всі GV80 оснащені безліччю функцій, зокрема 14,5-дюймовим сенсорним екраном, підігрівом передніх сидінь і дверима підйому з електроприводом, навіть моделі початкового рівня є відповідно розкішними. Тим не менш, ми прагнемо додаткової потужності, яку забезпечує твін-турбо 3,5-літровий V-6, який коштує приблизно на 7000 доларів більше, ніж стандартний чотирициліндровий. Так само ми вибрали б комплектацію Prestige, яка має 22-дюймові колеса, велику цифрову панель приладів, оббивку зі шкіри наппа та регульовані задні сидіння з підігрівом і охолодженням подушок.




Цей розкішний кросовер середнього розміру має ті ж основи, що й седан G80 , і стандартно оснащений повним приводом. Вибір двигунів починається з 2,5-літрового чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом потужністю 300 к.с. і закінчується 3,5-літровим V-6 потужністю 375 к.с. з подвійним турбонаддувом, останній з яких забезпечив швидку швидкість 60 миль/год за 5,3 секунди під час нашого тесту. трек. З чотирициліндровим двигуном GV80 розганявся до 60 миль на годину за 6,1 секунди , але багатьом водіям не бракує додаткової потужності. Проїхавши обидві версії GV80, ми можемо сказати, що новий позашляховик виглядає спортивно в поворотах і забезпечує тиху їзду, але покупці, які шукають більше гострих відчуттів, можуть розглянути Porsche Cayenne або Audi SQ8 .

Genesis GV80 2023 photo interior

Інтер’єр GV80 гарно оброблений дерев’яною обробкою, металевими акцентами та вбудованим освітленням; великий інформаційно-розважальний дисплей тонкої форми зберігає все висококласно, але не захаращує. Незважаючи на химерні матеріали, дизайн інтер’єру створює відчуття мінімалізму, яке відчувається справді елегантно. Передні сидіння зручні, підтримують і доступні з функцією масажу, яка справді розслабляє. Стандартне трипоперечне сидіння другого ряду вміщує до п’яти пасажирів; третій ряд сидінь є додатковою функцією, але простір ззаду обмежений, і його слід вважати місцем виключно для дітей. Ми розмістили 13 ручних валіз за другим рядом, а GV80 проковтнув загалом 28 із складеним другим рядом.




Тонкий 14,5-дюймовий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи простягається посередині спеціальної приладової панелі GV80. Той факт, що екран є сенсорним, швидше за все, надасть пасажиру на передньому сидінні можливість змінити радіостанцію або маніпулювати навігаційною системою, оскільки сам екран є досить доступним з місця водія. На щастя, на центральній консолі встановлено коліщатко, щоб водій міг взаємодіяти з системою, і він працює досить добре.