Проте створення довгого даху, можливо, було замовлено на основі застарілих доказів. Європейці все ще цінують універсали, але, як і решта світу, все частіше звертаються до SUV. Тим не менш, зусилля корейського бренду привели до красивого, корисного доповнення до модельного ряду, яке трохи нагадує Lexus IS300 SportCross початку 2000-х років. На жаль, Genesis не планує продавати Shooting Brake за межами Європи. Ми проїхали один у Великобританії, щоб дізнатися, чого нам не вистачає.
Подібно до того давнього Lexus SportCross, G70 Shooting Brake — це стильний універсал, а не той, що призначений для перевезення значних вантажів, його мета дизайну очевидна в різкому куті підйомних дверей. 3,3-літровий V-6 з подвійним турбонаддувом, який займає перше місце в лінійці G70 у США, не дійшов до Європи, залишаючи покупцям виключно чотирициліндрові двигуни з турбонаддувом. 2,0-літрова бензинова версія пропонується з потужністю 194 або 241 к.с. (кожен має 260 фунт-фут крутного моменту), тоді як 2,2-літровий дизельний двигун має 197 кінських сил і потужний 324 фунт-фут крутного моменту. Восьмиступінчаста автоматична коробка передач і задній привід є стандартними, а європейці позбавлені повного приводу. Ми їздили на версії потужністю 241 к.с. у розкішній комплектації Luxury Line.
G70 Shooting Brake виглядає вражаюче добре сконструйованим, особливо враховуючи, що він орієнтований на обмежений ринок (торік бренд продав лише 650 позашляховиків у всій Європі). Підйомні двері з електроприводом оснащені вбудованим спойлером, який стильно розділяє скляну площу та може бути відкритий за допомогою кнопки, вбудованої в корпус заднього склоочисника. Вантажний відсік сам по собі компактний, з отвором, звуженим задніми ліхтарями, і кришкою вантажного відсіку, ледь більшою, ніж у більшості хетчбеків. Навіть якщо його прибрати, жодна собака не зможе поїхати туди без клаустрофобії. Genesis повідомляє 16 кубічних футів багажного простору зі спинками задніх сидінь, що складаються 40/20/40, що всього на п'ять кубічних футів більше, ніж у седані, і 54 кубічних футів зі складеними спинками сидінь.
Хоча підйомні двері добре виглядають і добре працюють, стійки з електроприводом неелегантно прикручені до задніх стійок без жодних спроб приховати їх механізм. Як і у випадку з седаном G70, ми не прихильники підробленої пластикової сітки, вибитої з боків заднього бампера, а надзвичайно великі овальні накладки вихлопу, які постачаються з потужнішим бензиновим двигуном, виглядають трохи безглуздо, оскільки всередині не видно вихлопних труб. їх.
Перед задніми дверима Shooting Brake, як не дивно, ідентичний седану. Окрім деяких ділянок яскравого оздоблення, базовий інтер’єр темний і функціональний, але наш зразок автомобіля було доповнено дорогою опцією красивою стьобаною шкірою наппа, а також тривимірною цифровою панеллю приладів, яка створює враження глибини надані циферблати. Простір на передньому сидінні великий із хорошим діапазоном регулювання, але, як і в седані, повнорозмірним пасажирам на задньому сидінні бракує місця для ніг.
Турбодвигун Shooting Brake об’ємом 2,0 л забезпечує чудову продуктивність. Витонченість не є досконалою — на холостому ході звучить різкий звук, а під час наполегливої роботи двигун стає гучним. Але чотирибак має як потужні середні частоти, так і готовність працювати до червоної лінії 6300 об/хв. Genesis каже, що Shooting Brake майже на 100 фунтів важчий за седан. Заявлений час розгону від 0 до 62 миль на годину нашого універсала становить 6,4 секунди, що на 0,3 секунди повільніше, ніж у седана.
Реакція силового агрегату в м’яких динамічних режимах трохи повільна — трансмісія робить паузу перед перемиканням передач у режимі «кік-даун», — але коробка передач може бути надто активною в налаштуваннях Sport і Sport+, причому останній, здається, налаштований залишатися на найнижчій передачі. Ручний вибір передач можливий за допомогою важких металевих пелюстків, але, незважаючи на те, що зміни відбуваються швидко, навігація між вісьмома передавальними числами ускладнена, оскільки цифрове зчитування наполягає на відображенні передачі, на яку, на його думку, має бути встановлено Sport Brake для максимальної економії палива, а не ту, яку має насправді знаходиться в.
Компанія Genesis створила індивідуальне налаштування шасі для G70 Shooting Brake, і воно жорсткіше, ніж у седана. Це було очевидно на ділянках нерівного тротуару, на яких ми їхали у Великій Британії. Незважаючи на стандартні адаптивні амортизатори та менші 18-дюймові колеса, підвіска Luxury Line часто хиталася через недоліки, навіть у м’якому режимі Comfort. З іншого боку, ми побачили дисциплінований контроль над кузовом зі збільшенням навантаження на шасі, точне проходження поворотів і вражаюче зчеплення на слизькій дорозі.
У нашому зразку Shooting Brake був відсутній диференціал обмеженого ковзання — він зарезервований для Sport Line — і при сильному натисканні автомобіль відчуває себе задньопривідним. Важко уявити, щоб багато власників регулярно обирали шалений режим Sport+, який спрощує контроль стабільності, дозволяючи витівки. Більш актуальною є чудова крейсерська витонченість, оскільки салон Shooting Brake залишається тихим на високих швидкостях автостради. Економія палива була менш вражаючою, тому що ми побачили еквівалент всього 23 миль на галон, що давало 360 миль запасу ходу з баком на 15,8 галонів.
У порівнянні з універсалами Audi A4, BMW 3-series і Mercedes C-класу, які також можуть вибрати європейці, G70 Shooting Brake виглядає як нова альтернатива. Він добре оснащений і має хорошу ціну порівняно з ними, а також пропонує більший рівень ексклюзивності завдяки новизні бренду. Під час нашого спілкування з універсалом G70 один захоплений глядач запитав нас, чи це Aston Martin. Прочитавши значок, інший запитав, чи Філ Коллінз створив власну автомобільну компанію.
2023 Genesis G70 Shooting Brake
Тип автомобіля: передній двигун, задній привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА (EST)
Base 2.0T, $43 100; дизель, 45 950 дол.; потужний 2.0T, 49 750 доларів США
ДВИГУНИ
з турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC 16-клапанний 2,0-літровий рядний 4-цилиндровий, 194 к.с., 260 фунт-фут; 16-клапанний 2,2-літровий рядний 4-х двигун DOHC з турбонаддувом і проміжним охолодженням, 197 к.с., 324 фунт-фут; 2,0-літровий рядний 4-циліндровий 16-клапанний DOHC з турбонаддувом і проміжним охолодженням, 241 к.с., 260 фунт-фут
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
РОЗМІРИ
Колісна база: 111,6 дюйма
Довжина: 184,4 дюйма
Ширина: 72,8 дюйма
Висота: 55,1
дюйма Пасажирський об’єм, F: 55 футів 3
Вантажний об’єм, позаду передній/правий: 54/16 футів 3
Споряджена маса ( C/D оцінка): 3800–4000 фунт