Після серії химерних концептуальних автомобілів — концептів X , X Speedium Coupe і X Convertible — концепт GV80 Coupe Genesis, представлений сьогодні ввечері в Genesis House в районі Мітпекінг на Манхеттені перед автосалоном у Нью-Йорку, виглядає майже готовим до виробництва.

genesis gv80 coupe concept

Швидша чотиримісна версія позашляховика середнього розміру GV80 із швидшою лінією на даху — це спортивний варіант модного позашляховика-купе з дахом із вуглецевого волокна та агресивним заднім спойлером із «качиним хвостом». Всередині багато алькантари, що оточує чотири ковшеподібні сидіння з вуглецевого волокна, кожне з яких має ручний насос для накачування валиків. За пасажирською кабіною розташована потужна поперечина.

Концепт GV80 одягнений на гігантські 23-дюймові колеса, але всесезонні шини Pirelli P Zero Scorpion Pirelli P Zero Scorpion можуть бути спортивнішими, за якими розташовані ротори з хрестоподібним свердлінням і пазами, затиснуті великими супортами з фіксованим поршнем. Його пекучий помаранчевий зовнішній колір Magma натхненний вулканами, що оточують Корейський півострів, де бренд називає домом.




Незважаючи на те, що компанія перебуває на шляху до лише електричної лінійки, концепт GV80 отримав силовий агрегат внутрішнього згоряння, один із двигуном V-6, коли його змінювали на презентації. Можливо, цей більш спортивний варіант купе може успадкувати 3,5-літровий V-6 з подвійним турбонаддувом на 409 к.с. і електричним нагнітачем від седана G90 , а не 375-сильний твін-турбо V-6 у поточній лінійці GV80.

Керівник дизайну Люк Донкервольке сказав під час відкриття, що «дизайн — це бренд, а бренд — це дизайн». Ми погоджуємося, і легко зрозуміти, чому Genesis останнім часом зростає. Незважаючи на те, що ця концепція рухає GV80 у більш спортивному напрямку, Донкервольке сказав, що компанія не має наміру створювати спортивний суб-бренд для такого автомобіля. Ми очікуємо незабаром побачити робочу версію.