Абсолютно протилежність буденості
Унікальне поєднання елегантності, потужності та комфорту. Заяви про себе максимально зухвало.
Новинка отримала внутрішньозаводської код M157 і випускалася до 2016 року, після чого виробник вирішив оновити модель і представив модернізовану версію. Фактично, вона є першим і досить великим рестайлінгом. Молодший агрегат в силовий лінійці став трохи могутніше, а в салоні можна побачити новий екран розважальної системи і блок управління кліматичною установкою. Виробник також попрацював над екстер'єром. У новинки увігнута решітка радіатора з рідкісними хромованими вертикальними ребрами і товща накладка у верхній частині.
На передньому бампері, замість однієї суцільної сітки, з'явилися окремі повітрозабірники. Фари головного освітлення отримали більш сучасну начинку, а також змінену графіком світлодіодних денних ходових вогнів. Розміри Мазераті Гіблі- це п'ятимісний спортивний седан преміум класу. Він налічує 4971 мм в довжину, 1945 мм в ширину, тисячі чотиреста шістьдесят один мм у висоту і 2998 міліметрів між колісними парами. Що стосується платформи, то вона отримала дещо незвичну компоновку. Завдяки співпраці DaimlerChrysler, інженерам вдалося роздобути задню підвіску як у моделей Mercedes. Вона має два діагональних і три поперечних важеля, також з'єднуються з підрамником.
По колу встановлюються гвинтові пружини і адаптивні стійки Skyhook, виробництва Sachs. Під впливом електромагнітного поля, вони здатні змінювати жорсткість амортизаторів. Для Maserati Ghibli пропонується три силові агрегати. Всі двигуни мають V-подібної шестициліндрової компонуванням, безпосередньою подачею палива і системою турбонаддува. Сумарний обсяг камер згоряння становить 3 літри.
Молодший агрегат став трохи могутніше, в порівнянні з попередником, проте став виходити на піковий режим дещо пізніше. Відтепер він розвиває 350 кінських сил при 5500 оборотах колінчастого вала в хвилину і 500 Нм крутного моменту в діапазоні від 1750 до 4500 об / хв. Для любителів більш динамічної їзди пропонується альтернативна потужна версія. З того ж обсягу, інженерам вдалося вичавити 430 кінських сил при 5500 об / хв і 550 Нм тяги від 4500 до 5000 об / хв. В якості альтернативи, можна вибрати агрегат на дизельному паливі. Його віддача становить 275 коней при 4000 об / хв і 570 Нм при 2000-2600 об / хв.
В якості трансмісії в усіх випадках виступає класичний гідромеханічний автомат ZF з вісьмома діапазонами роботи. Привід за замовчуванням виключно на задні колеса. Для кращої реалізації крутного моменту, задній диференціал обладнується механічним блокуванням. Привід на всі чотири колеса доступний тільки за додаткову плату на автомобілях з 430-сильним бензиновим двигуном. Вона чимось нагадує систему xDrive. Потужність на передню колісну пару передається за допомогою багатодискової муфти з масляним охолодженням. Як і підлягає моделям представницького класу, Maserati Ghibli отримала широкий список опціонального обладнання. Одним з головних нововведень став комплекс систем безпеки ADAS (Advanced Driving Assistance Systems). В його основі лежить радарний круїз-контроль. У них в тандемі працює система розпізнавання розмітки, здатна утримувати автомобіль в обраній смузі руху. З інших функцій варто відзначити автоматичне перемикання дальнього світла, розпізнавання дорожніх знаків і контроль за сліпими зонами.