Kia Sportage 2023 виділяється з натовпу компактних кросоверів своїм екстравертним стилем. Нетрадиційне обличчя Kia має набір інопланетних фар і виразний дизайн решітки радіатора . Його більш сміливий кузов також має більші розміри, ніж раніше, що означає більше вантажного простору та просторіший салон. Усередині новий Sportage водночас привабливий і наповнений технологіями, зокрема масивним екраном на приладовій панелі.
Мотивація походить від чотирициліндрового двигуна потужністю 187 к.с., гібридного силового агрегату потужністю 226 к.с. або більш потужної гібридної моделі з підзарядкою від електромережі з орієнтовним запасом ходу на електротягі 34 милі. Жорстка конкуренція з боку лідерів сегменту, таких як Mazda CX-5 і Honda CR-V, але Sportage 2023 року доводить, що він може запропонувати більше, ніж просто дикий зовнішній вигляд.
Sportage виходить у нове покоління 2023 модельного року та пропонує нові доступні гібридні та гібридні силові агрегати. Останнє доповнення робить Kia конкурентом для таких альтернатив, як Hyundai Tucson і Toyota RAV4 Prime .
Ми б запропонували опціональний гібридний силовий агрегат, оскільки він більш чуйний на дорозі та пропонує покращену економію палива як бонус. Схоже, що гібрид середнього класу EX пропонує найбільшу цінність, додавши такі бажані функції, як більший 12,3-дюймовий екран інформаційно-розважальної системи, бездротове заряджання смартфона та підігрів передніх сидінь. Пакет «Преміум» також може зацікавити деяких покупців, адже він додає панорамний люк, світлодіодне освітлення салону та електропривід дверей багажника.
Стандартна силова установка Sportage — 2,5-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 187 к.с., який поєднується з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Гібридний варіант поєднує 1,6-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом і єдиний електромотор, який генерує 226 кінських сил. Будь-яка силова установка може працювати в парі з переднім або повним приводом. Існує також повнопривідний гібрид, що підключається до мережі, який має аналогічний бензиновий двигун зі звичайним гібридом, але додає потужніший електродвигун і більший акумулятор.
Під час нашого початкового тест-драйву ми спробували як базовий чотирициліндровий двигун, так і гібридну трансмісію, і останню задовольнили більше, ніж першою. Додаткова потужність гібрида та низький поштовх від електродвигуна роблять його більш чуйним. Коли ми тестували гібридну модель, що підключається від мережі, він розганявся до 60 миль/год за 6,9 секунди на нашому тестовому треку. Sportage їздить на новій платформі з подовженою колісною базою, завдяки чому покращується комфорт їзди. Впровадження міцних на вигляд деталей, таких як X-Line, надає компактному авто позашляхову атмосферу, але X-Pro насправді має деяке обладнання, яке допоможе впоратися з грубими речами. Він їздить на чорних 17-дюймових дисках і всюдихідних шинах, а також має вибір режимів руху.
Згідно з EPA, модель PHEV може проїхати 34 милі лише на електриці, перш ніж бензиновий двигун повинен буде запуститися, щоб Sportage рухався. Він використовує ту саму настройку, що й гібридний варіант Hyundai Tucson, і оснащений акумуляторною батареєю ємністю 13,8 кВт/год і сумарною потужністю 261 кінську силу.
Sportage з базовим 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном розрахований на 25 миль на галон у місті та 32 милі на галон на шосе, якщо оснащений приводом на передні колеса; Повнопривідні моделі розраховані на 23 милі на галон у місті та 28 миль на галон на шосе EPA. Передньопривідний гібрид розрахований на витрати до 42 миль на галон у місті та 44 милі на галон на шосе. EPA оцінило гібридну модель, що підключається до мережі електроживлення, на 36 миль на галон у місті та 35 миль на галон на шосе. Повнопривідний Sportage Hybrid досяг 31 миль на галон на нашому маршруті з економією палива зі швидкістю 75 миль на годину , що на 7 миль на галон менше, ніж його рейтинг EPA.
Всередині Sportage справляє враження привабливим дизайном, підкресленим величезним цифровим дисплеєм на панелі приладів та іншими різноманітними деталями, що привертають увагу. Інтер’єр доступний у привабливій двоколірній гамі як опція, але якщо ви віддаєте перевагу повністю чорну кабіну, вона також доступна. Центральна консоль може похвалитися поворотною ручкою перемикання передач, кнопкою запуску та безліччю інших елементів керування, які зливаються з чорною, як рояль, рамкою. Завдяки більшим загальним розмірам, а також подовженій колісній базі, Sportage має більше місця для ніг на задніх сидіннях і 40 кубічних футів вантажного простору за заднім сидінням. Також є дворівнева вантажна підлога для ще більшої універсальності.