Vision M може похвалитися «тільки» 2,0-літровим 4-циліндровим двигуном з турбонаддувом, але за допомогою пари електродвигунів із запасним крутним моментом силовий агрегат видає вражаючі 600 кінських сил. Водій зможе вибрати електричний повний привід або старий добрий задні колеса, що є приємним вибором.
Vision M Next — це плагін-гібридний електромобіль або PHEV, і він очолює напрямок, у якому BMW планує рухатися в найближчі роки. BMW зазначає, що це перший крок до повністю електричного M-кара. PHEV, безумовно, є одним із найкращих маршрутів для покупців, яким подобається ідея електромобіля, але їх лякає проблема «занепокоєння запасом ходу». Vison M справді має запас ходу на електриці приблизно 100 км – це все, що потрібно більшості людей протягом дня місцевої їзди. І коли чисті можливості EV починають зникати, компактний турбобензиновий двигун перейде на зміну мобільності та заряджанню акумулятора.
Цей радикально новий BMW був представлений на престижному Monterey Car Week у Каліфорнії нещодавно, і хоча BMW не говорив багато, більшість інсайдерів відзначили, що в 2023 році перші автомобілі зійдуть з конвеєра. Це було б доцільно, тому що попередній гібридний суперкар BMW, i8, був знятий з виробництва. Існує взаємозв’язок між i8 і стилем Vision M, і навіть є натяк на деякий вплив M1, яким дуже захоплювалися, з 1970-х років.
Як і слід було очікувати, більша частина кузова Vision складається з вуглецевого волокна. Легкість є важливим фактором будь-якого гібрида або електромобіля для оптимізації силового агрегату. Прототип, який демонструвався на різних виставках, виконано в приголомшливому сріблястому металевому та помаранчевому кольорах. Якщо така фарба не захопить заздрісників, то нічого не приверне.
Дивлячись на концептуальні автомобілі, завжди складно зрозуміти, як саме виглядатиме серійна модель. Часто виробники використовують функції «тестування ринку», щоб спробувати оцінити схвалення громадськості. Цілком можливо, що дещо дивне кермо у Vision M потрапляє до цієї категорії, хоча гонщики роками мали подібні конструкції. Зрозуміло, що кабіна наповнена захоплюючими технологічними функціями, починаючи від гіроскопічного підстаканника й вище, але ви б цього не помітили, тому що це дуже чистий дизайн, позбавлений безлічі перемикачів, датчиків і кнопок, які ви знайдете в середньому суперкарі. Ключовою особливістю приладової панелі є екран, який ніби обертається навколо зони перед кермом. Цей екран пропонує всю інформацію, яка може знадобитися будь-якому водієві.
Може бути високий рівень автоматизації, але BMW наголошує, що зосередилася на «активно залучених водіях», а про автономну версію не йдеться. Протягом багатьох років гасло BMW було «The Ultimate Driving Machine», тому добре знати, що легендарний мюнхенський автовиробник не розглядає «абсолютну самокеровану машину», принаймні, не для ентузіастів спортивних автомобілів. Немає сумніву, що відкривати дверцята-ножиці та сісти за кермо Vision M NEXT стане справді особливим досвідом. Небагато суперкарів чекатимуть із таким нетерпінням, як цей.
ДВИГУН: гібридний 2,0-літровий 4-циліндровий двигун із турбонаддувом і двома електромоторами. Орієнтовна потужність 600 кінських сил.
ПЕРЕДАЧА: Немає передачі в звичайному розумінні. Максимальний крутний момент доступний з нуля км/год.
РОЗГІР: від нуля до 100 км/год за 3,0 секунди.
МАКСИМАЛЬНА ШВИДКІСТЬ: 300 км/год.
МЕНІ СПОДОБАЛОСЯ: приголомшливі та радикальні зусилля BMW створити екологічно ефективний спортивний автомобіль із видатним зовнішнім виглядом та продуктивністю. Хороший запас ходу (100 км) у режимі EV, корисний у зонах, вільних від викидів, міста цілком можуть визначити незабаром.
МЕНІ НЕ СПОДОБАЛОСЯ: багато новаторських систем керування ще не випробувані на ринку, тому користувачі, які першими прийняли їх, можуть зіткнутися з технічними проблемами.
АЛЬТЕРНАТИВИ РИНКУ: Mercedes-AMG GT Hybrid, Lotus Evija, Aston Martin Project 003, Jaguar J-Type, а також кілька інших, що перебувають у розробці.