Доступні версії 300 e 4MATIC, 400 e 4MATIC і 300 de 4MATIC. Всі три частково електричні версії з розеткою мають електродвигун потужністю 100 кВт (136 к.с.) і батарею номінальною ємністю 31,2 кВт-год. Залежно від варіанту це призводить до чисто електричного запасу ходу від 113 до 131 кілометрів відповідно до стандарту WLTP.
У новому GLC Mercedes‑Benz використовує незалежний від вакууму електромеханічний підсилювач гальм, який автоматично контролює перемикання між гідравлічним гальмуванням і рекуперацією залежно від ситуації на дорозі. Це завжди має забезпечувати найкраще відновлення енергії. У результаті автомобіль досягає максимальної продуктивності рекуперації до 100 кВт частіше, ніж зі звичайною чисто гідравлічною гальмівною системою.
Потужність системи двох плагін-гібридів з бензиновими двигунами становить 230 кВт (318 к.с.) і 280 кВт (381 к.с.). У поєднанні з дизельним двигуном GLC Coupé розвиває 245 кВт (333 к.с.). Усі двигуни внутрішнього згоряння є чотирициліндровими двигунами з робочим об’ємом два літри.
Для зарядки акумулятора Mercedes-Benz пропонує технологію постійного струму (DC) за додаткову плату. Це дозволяє заряджати акумуляторну батарею потужністю до 60 кВт, що займає приблизно 30 хвилин. Залежно від ринку для заряджання змінним струмом (AC) використовується трифазний бортовий зарядний пристрій потужністю 11 кВт. Споживання бензину офіційно становить від 0,4 до 0,6 л/100 км, споживання електроенергії — від 20,2 до 22,7 кВт/год/100 км, а викиди CO2 — від 10,0 до 15,0 г/км.
З довжиною 4,76 метра нове GLC Coupé на 31 міліметр довше за свого попередника і на п’ять міліметрів вище. Ширина автомобіля залишилася колишньою і становить 1,89 метра. За словами Mercedes-Benz, керованість була покращена завдяки ширшій колії спереду та ззаду. Багажник плагін-гібрида має від 390 до 1330 літрів.
Ціни на новий GLC Coupé виробник поки не оголосив.