GMC Sierra 1500 AT4X 2024 року випуску тепер стандартно оснащується дизельним 3,0-літровим рядним шестициліндровим двигуном Duramax від GM.
Хоча у дизеля менше кінських сил, крутний момент у 495 фунт-фут на 35 більше, ніж у додаткового 6,2-літрового V-8.
GMC також змінила інші моделі Sierra 1500 на 2024 рік, додавши нещодавно доступний активний вихлоп і два варіанти свіжого фарбування.
Минулого тижня Chevy оголосив, що для Silverado ZR2 2024 року в якості базового двигуна буде використовуватися дизельний 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун Duramax . Тепер не дивно, що GMC наслідує цей приклад, зробивши зменшений Duramax новим стандартним двигуном на Sierra AT4X 2024 року.
Масляний рядний шестициліндр генерує менше кінських сил, ніж масивний 6,2-літровий варіант V-8 (305 проти 420 к.с. відповідно), але він змінює ситуацію, забезпечуючи додаткові 35 фунт-фут крутного моменту. Дизель виробляє 495 фунт-фут порівняно з 460 фунт-фут у V-8.
GM і Duramax оновили 3,0-літровий дизельний двигун, додавши переналаштований турбокомпресор, нові паливні форсунки, нові сталеві поршні та вдосконалені функції контролю температури, які разом допомагають двигуну вичавити більший крутний момент, який раніше становив 460 фунт-фут. Ми ще не тестували оновлену опцію Duramax, але нам сподобалося, наскільки вишуканою та тихою була попередня версія .
Як і можна було очікувати, більшість інших змін, внесених до моделей півтонного пікапа GMC 2024 року, віддзеркалюють зміни його аналога Chevy. Sierra тепер пропонує бічні підніжки з електроприводом і активну вихлопну систему, доступну для верхніх комплектацій. Також додано два нових варіанти коліс, а також два нові кольори фарби (Downpour metallic і Thunderstorm Gray). Базовий 2,7-літровий чотирициліндровий турбомотор із базових комплектацій Sierra 1500 залишився незмінним механічно, але тепер його називають «TurboMax».