2024 GMC Sierra 2500HD AT4X і Extreme AEV Edition дебютують як моделі з найбільшою бездоріжжям у лінійці бренду для важких навантажень.
AT4X може похвалитися 35-дюймовими грязьовими шинами, захисними пластинами та піднятою підвіскою зі складними золотниковими амортизаторами.
Додаткові компоненти Extreme AEV Edition надійшли від постачальника післяпродажного обслуговування AEV і включають ексклюзивні 18-дюймові колеса, міцніші захисні пластини та унікальні сталеві бампери.
Робота без ігор робить Джека нудним хлопцем. Якщо Джек не їздить на GMC Sierra 2500HD AT4X 2024 року випуску або Extreme AEV Edition, які разом дебютують як найбільш орієнтовані на бездоріжжя моделі в лінійці важких автомобілів бренду. Здатний буксирувати до 18 500 фунтів і перевозити корисне навантаження майже до 3300 фунтів, новий AT4X і його вдосконалений аналог AEV такі ж потужні, як і більшість інших Sierra вантажопідйомністю три чверті тонни, але вони також постачаються з необхідним обладнанням для гарантії. трохи додало задоволення, коли робочий день закінчився.
У той час як 2024 модельний рік знаменує собою перший раз, коли значок GMC AT4X з’явився на Sierra HD, модель, орієнтована на бруд, була представлена на 2022 Sierra 1500 . Раніше найкращим позашляховим варіантом важкого пікапа був звичайний AT4, який пропонується як на 2500HD, так і на 3500HD. Новий AT4X доступний лише на моделі 2500HD із кузовом у формі кабіни та вантажним відсіком стандартної довжини.
Sierra 2500HD AT4X оснащений подібно до нещодавно представленого Chevy Silverado 2500HD ZR2 2024 року . Обидва мають чорні 18-дюймові колеса, обтягнуті масивними 35-дюймовими шинами Goodyear Wrangler Territory M/T. Підвіска AT4X піднята на 1,5 дюйма, а вантажівка підтримується складними амортизаторами із золотниковими клапанами Multimatic DSSV . Ці модні амортизатори, які також зустрічаються на професійних гоночних автомобілях і вантажівках, оснащені трьома окремими золотниковими клапанами, які допомагають зберігатись на дорозі та витримують навантаження на бездоріжжі.
Інші ексклюзивні деталі Sierra 2500HD AT4X 2024 року включають перероблену передню підвіску з покращеними поворотними кулаками, а також унікальні верхні та нижні важелі керування. Дно вантажівки також краще захищене від ударів завдяки додаванню алюмінієвої передньої опорної пластини та більшої сталевої опорної пластини для роздавальної коробки. Задній диференціал з електронним блокуванням також є частиною комплекту AT4X, як і режим позашляхового руху, який допомагає долати складні перешкоди.
Хоча повний привід і 10-ступінчаста автоматична коробка передач Allison є обов’язковими, клієнти можуть вибирати між двома силовими агрегатами: стандартним 6,6-літровим V-8 з газовим живленням потужністю 401 к.с. або опціональним дизельним 6,6-літровим V-8 Duramax, який створює 470 кінських сил і вражаючий крутний момент 975 фунт-фут.
Extra Extreme AT4X
Чого немає у AT4X і менш потужних Sierra, так це жорсткого апаратного забезпечення, яке можна знайти лише у версії Extreme AEV Edition зі страшною назвою. З ексклюзивними запчастинами від постачальника післяпродажного обслуговування AEV, це, по суті, додаткова посилена версія AT4X. Більш екстремальний позашляховик оснащений сталевими штампованими переднім і заднім бамперами, які мають розміщення лебідки та точки відновлення. Міцніша броня днища та набір специфічних для AEV глянцево-чорних 18-дюймових коліс завершують угоду.
Є деякі незначні технічні відмінності між AT4X і Extreme AEV Edition. Обидві версії мають ідентичний кут вильоту 25,7 градусів, а дорожній просвіт практично однаковий — 11,6—11,7 дюйма. Однак AEV має дещо крутіший кут обриву 22,6 градуса (проти 21,2 градуса). З іншого боку, AT4X має більш крутий кут наближення (31,6 проти 29,8 градусів). Додатки AEV також роблять його важчим, GMC стверджує, що версія, що працює на газі, важить на 378 фунтів більше, а версія, що працює на мастилі, важить на 368 фунтів більше.
Завдяки тому, що GMC оновлює модельний ряд Sierra HD 2024 року , включаючи оновлений стиль і стильний інтер’єр, AT4X і Extreme AEV Edition пожинають переваги. Вони також постачаються з бажаним вмістом, таким як 12,3-дюймовий цифровий прилад, 13,4-дюймовий центральний сенсорний екран і проекційний дисплей. Кожна модель також має законні розкішні функції, такі як обробка салону з натурального дерева, шкіряна оббивка, масажні передні сидіння та аудіосистема Bose із 12 динаміками.
Виробництво GMC Sierra 2500HD AT4X і Extreme AEV Edition 2024 року почнеться цієї осені. GMC не повідомляє, скільки буде коштувати будь-яка з версій, але ми очікуємо, що базова ціна буде близько 90 тисяч доларів, з можливою доплатою в 8000 доларів за модель, удосконалену AEV.