Серед компактних кросоверів Volkswagen Tiguan 2023 року випуску – єдиний, який пропонує виразний європейський смак, чітке керування та елегантний стиль. Єдиним вибором двигуна є плавний 2,0-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом, і, хоча продуктивність є достатньою, він забезпечує економію палива. У кожну модель включено безліч технічних функцій, зокрема цифровий дисплей індикаторів, сучасні засоби підключення до інформаційно-розважальної системи та функції допомоги водієві. Кабіна, незважаючи на спокійний стиль, простора для людей і вантажу; третій ряд сидінь доступний як опція, чому тільки Mitsubishi Outlander підходить у цьому сегменті. Однак понад усе нам подобається Tiguan, тому що він спортивний і приємний у керуванні.
У 2023 році у Tiguan дуже мало змін, що цілком зрозуміло, враховуючи його більш ретельне оновлення для 2022 модельного року. Цього року оздоблення SE R-Line Black отримала новий дизайн 19-дюймових коліс, а порти USB-C Tiguan були оновлені для зарядки 45 Вт.
Перехід до комплектації SE середнього діапазону додає 18-дюймові колеса, задні підйомні двері з електроприводом, систему підтримки смуги руху та новий напівавтономний режим водіння. Панорамний люк на даху коштує 1200 доларів на SE і може бути вартий оновлення для покупців, які люблять ловити кілька променів під час водіння.
Під капотом кожного Tiguan 2023 року — чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 184 кінські сили; передній привід є стандартним, але система повного приводу 4Motion від Volkswagen є додатковою. Це спортивний позашляховик, що любить веселощі, з плавним, енергійним двигуном і добре скоординованою автоматичною коробкою передач. Як і більшість його конкурентів, він далеко не швидкий, але він компенсує це пружною їздою, спритним керуванням і чуйним кермом. Тут чується шепіт спортивності, який нагадує шанований гарячий хетчбек GTI від VW .
Педаль гальма Tiguan м’яка, і вона не збігається з твердими, прогресивними педалями, якими ми користуємося в інших членів генеалогічного дерева VW . На нашому тестовому треку Tiguan показав досить млявий час розгону з нуля до 60 миль/год за 9,1 секунди. На дорозі, однак, Tiguan не відчуває себе таким повільним, як показують його результати тестування, з достатнім низьким шумом, щоб відчувати себе бадьорим у місті. Виїзд на шосе може бути єдиним випадком, коли ви побажаєте, щоб у Tiguan було трохи більше потужності.
EPA оцінює, що передньопривідна модель буде найбільш економною, з оцінками до 24 миль на галон у місті та 31 миль на галон на шосе. Повний привід знижує ці цифри до 22 миль на галон у місті та 29 миль на галон на шосе. Найвища специфікація SEL R-Line має оцінки, нижчі на 1 милю на галон за обома показниками. Коли ми отримаємо шанс випробувати Tiguan на нашому тесті на економію палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год, ми оновимо цю історію з результатами.
Інтер'єр Tiguan класичний Volkswagen, тобто він простий і функціональний, але не дуже стильний. Інші пропонують більше місця для ніг у другому ряді, але Tiguan є одним із небагатьох автомобілів у класі, який може мати сім місць. Tiguan стандартно поставляється з тканинними сидіннями та частковим електроприводом для передніх сидінь. Вибираючи дорожчі версії, ви можете отримати повну електропривод для водія, сидіння зі штучної шкіри та панорамний люк.
Маючи лише 12 кубічних футів вантажного простору позаду доступного третього ряду, Tiguan просто не може бути транспортним засобом для перевезення, коли використовується третій ряд. Зі складеним третім рядом розміри вантажного багажника Tiguan ставлять його приблизно в середину цього класу за необробленим простором. З усіма складеними сидіннями ми помістили 19 наших ручних ящиків у Tiguan,Honda CR-V .
Інформаційно-розважальна система Volkswagen має елегантний вигляд, але має сенсорні елементи керування, інтегровані у великий скляний екран, яким нам було важко користуватися. Система стандартно поставляється з Apple CarPlay і Android Auto, тому водіям, які віддають перевагу звичному інтерфейсу своїх смартфонів системі Volkswagen, пощастило; стандартною є точка доступу Wi-Fi. Аудіосистема Fender потужністю 480 Вт із дев’ятьма динаміками доступна для аудіофілів, але лише у верхніх комплектаціях. Усі моделі оснащені 8,0- або 10,3-дюймовим цифровим дисплеєм, який можна змінити для відображення різноманітної інформації.