Вимоги до Інтернету означають, що видалення даних не обмежується лише людьми, на пристроях яких досі встановлено програму. Людям не доведеться повторно завантажувати програму лише для того, щоб подати запит на видалення їхніх даних. Натомість Google вимагає, щоб розробники посилалися на форму запиту на видалення даних на сторінці додатка в Google Play Store.
Google також розміщує інформацію про видалення даних у більш помітному місці на сторінці програми Play Store у вигляді нового значка в розділі безпеки даних програми.
Пошуковий гігант каже, що ці кроки мають на меті розширити можливості людей і зміцнити довіру споживачів.
Після серйозних витоків даних протягом багатьох років, включаючи скандал Meta Cambridge Analytica , витік даних Equifax і Marriott , уряди в усьому світі посилили захист даних.
У 2018 році ЄС прийняв Загальний регламент захисту даних , або GDPR, і використовував його, щоб накласти значні штрафи на технічних гігантів за його невиконання. Раніше Конгрес закликав до регулювання конфіденційності та минулого місяця критикував генерального директора TikTok Шоу Чу через проблеми з конфіденційністю, але поки що він не прийняв жодного важливого закону. Раніше цього року Сенат США представив Закон про обмеження , який надає уряду повноваження обмежувати широкий спектр продуктів, що надходять із Китаю, але цей крок викликав занепокоєння в онлайн-організацій, що борються за громадянські права .
Останніми роками Apple висуває маркетингове повідомлення про те, що вона дуже піклується про конфіденційність користувачів. Apple змінила те, як додатки обробляють дані користувача, зробивши це функцією дозволу, а не відмови . Це означало, що якщо програма Facebook захоче поділитися чи відстежити дані людини, програма повинна буде спочатку запитати дозвіл. Раніше ця опція могла бути прихована в налаштуваннях. Після зміни одна аналітична компанія припустила, що користувачі вирішили відмовитися від відстеження 96 відсотків часу .
Користувачі Android також відчувають занепокоєння щодо своїх даних: одне опитування показало, що 49% вважають, що вони вважають за краще перейти на iPhone через побоювання щодо безпеки та конфіденційності . З огляду на те, що iPhone обігнав Android у США вперше за понад десять років, політика Google щодо конфіденційності та обмін повідомленнями можуть мати сенс.