Jaguar E-Pace 2023 року є найдоступнішою пропозицією бренду, і він пропонує покупцям субкомпактний розкішний позашляховик, який має виразну британську привабливість, а також грайливу динаміку водіння та спокійний салон. Тим не менш, ті, хто шукає щось надто просторе, надзвичайно масштабне або надзвичайно ефективне, шукають не там; E-Pace є одним із найдорожчих автомобілів у своєму сегменті, незважаючи на те, що він менш економічний і менш просторий, ніж більшість своїх аналогів, зокрема BMW X2 і Volvo XC40 . Ті, хто обирає E-Pace, обмежені лише одним варіантом, оскільки маленький позашляховик тепер пропонується лише в універсальній моделі.
E-Pace отримав незначне оновлення для 2021 модельного року, яке включало нові фари, зміни передньої та задньої панелей, а також оновлену інформаційно-розважальну систему, яка використовує програмне забезпечення Jaguar Pivi Pro. У 2023 році P250 SE стане єдиною пропозицією комплектації E-Pace; попередні базові моделі 250 і 300 Sport були скасовані. Адаптивний круїз-контроль із функцією Stop and Go тепер є стандартним, а також доступний новий пакет Premium Black Pack, який включає адаптивні амортизатори разом із глянцевими чорними колесами та зовнішніми акцентами.
Jaguar E-Pace 2023 року пропонується ексклюзивно в комплектації P250 SE. Під капотом розташований 2,0-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом у поєднанні з дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач, яка передає потужність на всі чотири 19-дюймові колеса; Доступні диски розміром 20 і 21 дюйм. Інше стандартне обладнання включає шкіряне кермо з матовими хромованими пелюстками перемикання передач, передні сидіння з підігрівом у 12 напрямках, звукову систему Meridian і безліч функцій допомоги водієві, таких як екстрене гальмування, адаптивний круїз-контроль і система допомоги в сліпих зонах.
Як і більшість кросоверів цього класу, E-Pace має чотирициліндровий двигун з турбонаддувом. Стандартний і єдиний двигун P250 SE 2023 року видає 246 кінських сил і 269 фунт-фут крутного моменту та працює в парі з дев’ятиступінчастою автоматичною коробкою передач. Нам ще не вдалося отримати E-Pace 250 SE — ми оновимо цей розділ, як тільки це станеться, хоча ми тестували зняті з виробництва E-Pace 250 і E-Pace 300 Sport, обидва зняті з виробництва. Під час нашого останнього перебування в E-Pace ми відчули, що його автоматична коробка передач невирішальна на низьких швидкостях, але зрештою виявили, що витончена манера трансмісії зберігає спокій у салоні. P250 , який ми тестувалиу 2018 році був важчим за деяких конкурентів із турбованими двигунами, недолік, який актуальний і сьогодні.
Той P250 був особливо комфортним, з м’яким демпфером, який поглинав нерівності дороги та ізолював пасажирів. Хоча його 20-дюймові колеса стукотіли по поривчастих дорогах, якість їзди в іншому випадку підтримувала місію компанії щодо розкоші. Його вільні рухи корпусу зробили його відверто грайливим під час порівняльного тесту з BMW X2 і Volvo XC40 . Jag зайняв останнє місце в цьому тесті, але його назвали найприємнішим у керуванні.
E-Pace не є найекономнішим субкомпактним розкішним кросовером, з нижчими оцінками економії палива, ніж у багатьох його повнопривідних конкурентів. Модель P250 SE 2023 року отримала оцінки EPA: 20 миль на галон у місті та 26 миль на галон на шосе, хоча ми ще не випробовували її на нашому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль на годину, який є частиною нашого комплексного режиму тестування . У попередніх випробуваннях на шосе P250, який зараз знято з виробництва, показав 27 миль на галон, цифра, яка збігається з Cadillac XT4 Sport (27 миль на галон), але поступається як Audi Q3 (31 миль на галон), так і повнопривідному BMW X2 (36 миль на галон).
Інтер’єр E-Pace оточує водія похилою панеллю приладів, завдяки якій усі елементи керування легко доступні. Наші улюблені частини інтер’єру включають сріблясте оздоблення по всій кабіні та додаткові стьобані шкіряні сидіння з регулюванням у 18 напрямках. Jaguar доповнює салон такими бажаними опціями, як 12,3-дюймовий повністю цифровий блок приладів і цифрове дзеркало заднього виду, а також проекційний дисплей і бездротова зарядка смартфона. Салон має більше приємних на дотик поверхонь і кращих матеріалів, ніж у попередньому модельному році. На жаль, заднє сидіння, яке стиснуло наші дорослі кадри, продовжується. Він може мати посередній простір на задньому сидінні, але він може перевозити шматок багажу для кожного пасажира плюс один. (Для тих, хто погано знає математику, це означає шість.) Завдяки конкурентоспроможній місткості ручної поклажі та великій кількості місць для зберігання E-Pace стане корисним супутником у подорожах.
Інформаційно-розважальна система E-Pace працює через вигнутий 11,4-дюймовий сенсорний екран, встановлений посередині панелі приладів. У той час як базові моделі стандартно постачаються з програмним забезпеченням Pivi, яке включає Apple CarPlay і Android Auto, вищі рівні комплектації підтримують Pivi Pro, який додає вбудовану навігацію та приймає оновлення по повітрю. Разом із великою кількістю USB-портів і 12-вольтових розеток, E-Pace пропонує точку доступу Wi-Fi і потужну стереосистему Meridian.
ТИП ДВИГУНА: 16-клапанний 2,0-літровий чотирицилиндровий DOHC з турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива
Робочий об’єм: 121 куб. дюйм,
1998 куб.
ТРАНСМІСІЯ: 9-ступінчаста автоматична з ручним режимом перемикання передач
ШАСІ:
Підвіска (F/R): стійки/багатоважільна
гальмівна система (F/R): 13,7-дюймовий вентильований диск/11,8-дюймовий диск
Шини: Pirelli Scorpion Zero All Season, 245/45R-20 103W M+S JLR
РОЗМІРИ:
Колісна база: 105,6 дюймів
Довжина: 173,0 дюймів
Ширина: 74,8 дюймів Висота: 64,9 дюймів
Пасажирський об’єм: 95 кубічних футів
Об’єм вантажу: 24 кубічних футів
Споряджена маса: 4223 фунтів