Lexus GX

Поєднання найкращих характеристик та особливостей

GX 460 з двигуном V8 дозволяє рухатися в будь-якому напрямку. Цей позашляховик протестований за найекстремальніших умов.




Друге покоління Lexus GX вийшло на світовий ринок в 2009 році і випускалося без значних змін до 2013, коли виробник вирішив провести перший рестайлінг, що протримався до 2019 року. Платформа автомобіля виявилася вдалою і залишилася актуальною через 10 років. У 2020 модельному році автомобіль отримає оновлення, фактично є другим і не дуже глибоким рестайлингом. Модернізація не зачепить технічну начинку, привнесе кілька нових деталей в салоні, розширить список додаткового обладнання, а також подарує моделі більш сучасний зовнішній вигляд. Відрізнити новинку від дореформеної версії можна по повністю перекроєною передньої частини, виконаної в повній відповідності з актуальним, на даний момент, фірмовим стилем. Вона отримала величезну решітку радіатора у формі веретена, що простирається від кромки капота до низу переднього бампера. Як і у інших актуальних моделей, вона складається з безлічі рельєфних пластикових осередків. Також змінилися фари головного освітлення. Замість круглих лінз, вони отримали більш сучасну світлодіодну начинку.

Лексус GX- це справжній рамний позашляховик преміального класу. Він налічує близько 4880 мм в довжину, 1845 мм у висоту, 1885 мм в ширину і 2790 мм між колісними парами. Кліренс володіє очікувано солідною величиною. У спорядженому стані, між нижньою точкою днища і дорогою залишається близько 215 міліметрів. В основі автомобіля лежить платформа від Toyota Prado. Її характерною рисою є класичне компонування з поздовжнім розташуванням силового агрегату і рамою, до якої кріпиться напівзалежна підвіска. Спереду розташувалися два поперечних важеля зі стабілізатором поперечної стійкості, а ззаду-нерозрізний міст.




Також варто відзначити, що автомобіль обладнується пневматичними елементами. За замовчуванням, салон GX п'ятимісний, однак, за додаткову плату, можна замовити додатковий третій ряд сидінь. У такій розкладці, розмір багажника зменшується до 104 літрів. За замовчуванням, при завантаженні під верхню полицю, автомобіль здатний вмістити до 621 літра вантажу. При складеному задньому дивані, цей параметр збільшується до 1833 літрів.

Як і раніше, під капотом Lexus GX розташовується V-подібний бензиновий восьмициліндровий силовий агрегат на 4,6 літра. Завдяки фірмовій системі зміни фаз газорозподілу і солідному обсягом, він здатний розвивати 296 коней при 5500 об / хв і 438 Нм тяги вже починаючи з 3500 об / хв. В якості трансмісії виступає шестиступеневий класичний гідромеханічний автомат з шістьма діапазонами роботи. Він передає крутний момент на систему повного приводу з міжосьовим диференціалом Torsen. У підсумку, розгін до сотні займе 8,3 секунди, а швидкісний стеля розташується на позначці в 175 км / ч. Витрата палива в змішаному циклі руху складе 12,8 літрів бензину на 100 км шляху.
Як і слід преміального сегмента, Lexus GX має багатий список опціонального оснащення. Після рестайлінгу, в салоні можна помітити нове багатофункціональне рульове колесо. Воно отримало більш сучасний дизайн з трьома спицями, а також всі необхідні кнопки управління.




Також, з'явився новий варіант оздоблення інтер'єру. Він представляє з себе комбінацію алюмінієвих вставок з накладками. Більш того, фірмовий комплекс безпеки Lexus Safety System + з усіма передовими системами допомоги водієві вже включений в базову комплектацію.