BMW представила свій концепт-кар Vision Neue Klasse на автосалоні IAA Mobility у своєму рідному місті Мюнхені, Німеччина.
Концепт-кар ретро-майбутнього представляє майбутній електричний спортивний седан, який, як ми очікуємо, перетвориться на 3-серію вже в 2026 модельному році.
Його стиль віддає данину поваги культовому BMW Neue Klasse, який сам по собі ознаменував ключовий період трансформації для компанії, коли був запущений у 1962 році.
Оригінальний Neue Klasse врятував бекон BMW ще в 1960-х роках, і він також перетворився на знаменитий 2002 , який був настільки хорошим, що лідирував у рейтингу автомобілів і водіїв .Девід Е. Девіс-молодший, щоб проголосити це «Одним із найкращих способів сучасної цивілізації за всі часи дістатися кудись, щоб посидіти». Сьогодні бренд набагато сильніший, ніж тоді, але це бачення його електрифікованого майбутнього знаменує початок такого ж трансформаційного періоду для компанії — отже, відродження назви Neue Klasse.
Показаний тут концепт-кар — можливо, ми повинні назвати його Neue Neue Klasse? — електричний і демонструє технології майбутнього в ретро-сучасній обгортці. Ми не тільки очікуємо, що концепт Vision Neue Klasse є попереднім показом майбутнього седана 3-ї серії, наступне покоління якого, як очікується, дебютує в 2025 році як модель 2026 року, але ми також бачимо його як нову мову дизайну для всього бренду BMW.
Нахилений вперед ніс і збільшені ниркоподібні штучні решітки є найдраматичнішими частинами передньої частини концепту Neue Klasse, і його данина 2002 року безпомилкова. Але це не просто повторення класики 1960-х років, оскільки концепт-кар має цифрову решітку радіатора з світлом, яке м’яко пульсує, наче автомобіль дихає.
Вузькі стійки даху та великі вікна роблять теплицю маленького автомобіля набагато більшою, а її простий профіль майже позбавлений характерних ліній. Результатом є плоский вигляд із єдиною складкою внизу на дверях, яка служить для з’єднання передніх і задніх коліс.
Говорячи про вікна, тонка смужка дисплея e-Ink — як те, що ви бачите на планшеті eReader — тягнеться через нижню частину двох бічних вікон. Він підсвічується, коли ви наближаєтеся до автомобіля, і виконує функцію сенсорної дверної ручки. Задні ліхтарі автомобіля мають надруковані на 3D-принтері елементи, розташовані каскадом, які створюють відчуття глибини, а яскраво-червоні світлодіоди освітлюють їх ззаду.
Набір 21-дюймових коліс був ретельно розроблений для максимальної аеродинаміки, не виглядаючи так, як вони є, а пара задніх камер на тонких ніжках замінює традиційні зовнішні дзеркала — функція, яку ми очікуємо, не потрапить у виробництво.
Потрапляючи всередину концепту Neue Klasse, відкривається футуристичний, орієнтований на цифрові технології дизайн. Велика чорна панель, яка тягнеться по ширині приладової панелі вздовж основи лобового скла, підсвічується інтерфейсом BMW нового покоління iDrive. Чорна панель під назвою Panoramic Vision фактично служить проекційним екраном для інформаційно-розважальної системи, і виглядає вона досить гладко.
Трапецієподібний центральний дисплей все ще знаходиться в межах досяжності правої руки водія, але ключову інформацію можна перемістити вгору на панорамний екран для полегшення перегляду під час руху. Наче цього недостатньо дисплеїв, концепція Neue Klasse також пропонує проекційний дисплей. Хоча ця система здається специфічною для концептуального автомобіля, BMW каже, що покупці можуть очікувати побачити цю функцію у серійній версії.
Квартет сучасних ковшоподібних сидінь середини століття надає інтер’єру вінтажний відтінок, а BMW обрала жовту вельветову оббивку, яка надає білому інтер’єру трохи тепла. Плаваюча центральна консоль розділяє салон, а багатофункціональне кермо має не лише плоску нижню частину, але й пласку верхню частину та боки, створюючи щось на зразок квадратного вигляду.
Neue Klasse є дебютом платформи електромобілів BMW наступного покоління, яка, як кажуть, є 800-вольтовою системою та використовує нову конструкцію батареї з 20% вищою щільністю енергії. У поєднанні з удосконаленнями аеродинаміки, високоефективними електродвигунами та кращим керуванням температурним режимом, за словами BMW, запас ходу можна збільшити на 30 відсотків порівняно з поточною силовою установкою компанії EV.
Незважаючи на те, що в основному він буде вироблятися в Угорщині, BMW, як кажуть, вивчає розділення обсягів виробництва на своєму заводі в Сполучених Штатах, щоб краще скористатися федеральними стимулами для електромобілів тут. Крім того, новий завод акумуляторів планується в Південній Кароліні. Компанія також заявляє, що її виробничі потужності не використовуватимуть викопне паливо, а зосередяться на використанні більшої кількості перероблених матеріалів у процесі.
Чи стане відроджений Neue Klasse незабаром новим найкращим способом потрапити кудись посидіти, ще невідомо, але ми з нетерпінням чекаємо на це.