Витягнутий на 2,7 дюйма довший, ніж раніше, елегантний і свіжий стиль Accord приховує той факт, що він має багато інших розмірів, що й у попередньої моделі. Обидва мають колісну базу 111,4 дюйма, висоту 57,1 дюйма та ширину 73,3 дюйма. Об'єм багажника не змінився і становить вражаючих 17 кубічних футів. Але це не все одне й те саме.
Тонкі, але значущі налаштування задньої підвіски дозволили збільшити ширину задньої колії на 0,4 дюйма, що означає відповідне збільшення простору для стегон. Більше того, простір для ніг у старій моделі лімузина з 40,4 дюйма зріс до 40,8 дюйма, завдяки чому заднє сидіння Accord для дітей і дорослих стало трохи просторішим. Звичайно, нам буде не вистачати 2,0-літрового чотирициліндрового двигуна з турбонаддувом, який не—і механічна коробка передач, від якої відмовилися у 2019 році, також не повернеться.
LX і EX починаються з нижнього кінця спектра комплектацій, і очікується, що вони становлять половину продажів Accord. Вони оснащені тканинними сидіннями, 7,0-дюймовим сенсорним екраном і 17-дюймовими колесами та шинами. Вони також є єдиними пропозиціями з 1,5-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом. Він створює ті самі 192 кінські сили та 192 фунт-фут крутного моменту, як і раніше, але це не пряме перенесення. Стратегічні зміни, включаючи новий каталізатор, який використовує меншу кількість рідкісних металів, були застосовані, щоб допомогти 1,5T відповідати вимогам щодо викидів, що постійно посилюються.
У вигідній угоді максимальні оберти для кінських сил і крутного моменту трохи підвищуються. З іншого боку, за оцінками EPA, витрата палива зменшується на 1 милю на галон до 32 миль на галон (29 місто/37 шосе) через приблизно 90 фунтів додаткової ваги. Тим не менш, це гідний показ для того, що стає все більшим седаном. Цей турбодвигун із легким масажем менш грубий, ніж у CR-V, а його трансмісію CVT було переналаштовано, щоб краще імітувати перемикання на підвищену передачу та зменшити шум ременя. Загалом це приємне поєднання в місті, але будь-яке гарчання чи залишковий безпілотний CVT стоїть на контрасті з більш витонченою гібридною силовою установкою.
Нова гібридна силова установка четвертого покоління мотивуватиме верхню частину модельного ряду. Це майже те ж саме, що й гібридна система, до якої ми вперше закохалися в
Honda CR-V 2023 року , з 2,0-літровим чотирициліндровим двигуном за циклом Аткінсона (потужністю 146 кінських сил і 134 фунт-фут у версії Accord) у поєднанні з двома електродвигунами. . Один двигун забезпечує 181 кінську силу і 247 фунт-футів у рух, а інший є генератором, що приводиться в рух двигуном. Загальна сукупна потужність становить 204 кінські сили і 247 фунт-фут, що на 2 коня і 15 фунт-фут більше, ніж раніше. EX-L, який їздить на 17-дюймових шинах, розрахований на 48 миль на галон разом (51 місто/44 шосе), тоді як Sport, Sport-L і Touring отримують 44 милі на галон разом (46 місто/41 шосе) на 19 -дюймовий рухомий склад.
За лаштунками працюють три невидимі режими водіння. У стані спокою невелика батарея ємністю 1,1 кВт-год забезпечує електричний рух приблизно до 20 миль/год, використовуючи раніше зібрану енергію гальмування. Зі збільшенням швидкості серійно-гібридний режим об’єднує двигун і генератор для живлення електродвигуна в реальному часі, надаючи Accord плавний, легкий крутний момент (але не звук) електромобіля. На крейсерській швидкості двигун плавно включається в зчеплення для прямого приводу коліс, при цьому швидкість автомобіля та оберти двигуна синхронізуються. Accord робить це лише на помірних швидкостях на шосе — додаткове блокування на низькій швидкості
CR-V hybrid було опущено, оскільки седан легший, витонченіший і не пристосований для буксирування.
Сильно прискоріться (або підніміться на пагорб), і система повернеться до роботи електродвигуна, причому двигун знову живить генератор замість коліс. Обороти двигуна під час такого жвавого прискорення проходять через серію імітованих перемикань на підвищену передачу, навіть незважаючи на те, що рух вперед залишається постійним зусиллям електродвигуна. Очевидне перемикання передач є навмисним неправильним напрямком, який додає нормальності та дозволяє уникнути неприродного гудіння двигуна на шляху до, як ми вважаємо, 7,1 секунди пробігу до 60 миль/год. Як і всі гібриди, Accord використовує свій головний приводний двигун для перетворення енергії сповільнення в електроенергію акумулятора. Водій пропонує шість (!) рівнів регенерації, які варіюються від нормального до майже однієї педалі. Як не дивно, хоча ми віддаємо перевагу високій регенерації в електромобілях, тут застосування гальм звичайним способом виглядає більш природним. Це також приносить задоволення, тому що інженери Honda виконали майстерну роботу, поєднавши регенеративні та фрикційні гальмівні системи, щоб забезпечити стабільне відчуття гальмування. Це не незадовільна педаль, якої ви б із задоволенням уникали.
Хід і керованість плавні та краще регулюються, ніж будь-коли. Це особливо вірно для моделей з 19-дюймовими колесами, оскільки кожна комбінація двигуна/розміру колеса має власну настройку амортизаторів, щоб компенсувати такі властиві відмінності. Заслуга також належить збільшеній і зміненій втулці заднього продольного важеля, яка зменшує жорсткість удару, не додаючи бокового хлюпання, яке може зіпсувати майстерність Accord на поворотах. Насправді, кермо стає ще чіткішим завдяки кульовим шарнірам із низьким коефіцієнтом тертя та зміненому кріпленню верхньої стійки. Але є застереження. Гібриди мають нормальні та спортивні налаштування, які, серед іншого, змінюють чутливість дросельної заслінки та зусилля керма. Рульове управління виглядає набагато автентичнішим у режимі Normal, тоді як у режимі Sport воно здається штучно важким (є також Econ та індивідуальні налаштування змішування та підбору).
Гібриди також отримують ще одне бажане стандартне оновлення у вигляді 12,3-дюймового сенсорного екрану, який підтримує бездротове віддзеркалення телефону (7,0-дюймова система потребує кабелю). Це продумана реалізація з широкою підставкою для пальців, яка полегшує вибір, і бажаною ручкою гучності (вона може бути більшою). Honda очікує, що люди будуть віддзеркалювати свої телефони та використовувати знайомі програми, тому заводська навігація та супутникове радіо відсутні. Touring додає Google Built-In, який пропонує Google Assistant і повну інтеграцію Google Maps. Ви також можете натиснути «Hey, Google» на свій шлях до клімат-контролю та інших налаштувань автомобіля, з якими не може зрівнятися сполучений смартфон, але ми не впевнені, що це обов’язково. Він безкоштовний протягом трьох років, але вартість повторного підключення ще не визначена.
Якщо зменшити масштаб, загальний зовнішній вигляд інтер’єру привертає увагу та має таку ж привабливу матричну накладку поперечної кабіни, яка приховує регулювальні ребра вентиляційних отворів хорошого розміру, як це відбувається в Civic і CR-V. Сам інтерфейс клімат-контролю так само зрозумілий і логічний, а багато інших елементів керування настільки очевидні та зрозумілі, що керівництво може ніколи не розгортатися. Що стосується сидінь, окрім похвали за їхню здатність міцно триматися в поворотах, наш ноутбук здебільшого позбавлений зауважень, оскільки вони абсолютно справляються зі своєю роботою, не справляючи жодного небажаного, скажімо так, враження після дня в сідлі . Ціна коливається від 28 390 доларів США за LX з турбодвигуном, тканинними сидіннями та без люка до 38 985 доларів США за розкішний Touring. Серед них наш улюблений EX-L за 34 635 доларів, який є чемпіоном за економією палива завдяки 17-дюймовій гумі. Але Sport-L коштує майже так само — 34 970 доларів, і він торгує кількома милями на галон, бічними дзеркалами з підігрівом, задніми вентиляційними отворами та задніми зарядними портами USB-C на 19-дюймові чорні матові колеса та елементи спортивного вигляду. І це все: з цим останнім Accord немає неправильних відповідей, і так було десятиліттями.