Керівник Honda вважає, що традиційні бензинові та дизельні двигуни збережуться до 2040 року і далі.

Раніше Honda заявляла, що до 2040 року перейде на електричну та водневу енергетику, але в інтерв’ю виданню Reuters генеральний директор Тошіхіро Мібе припустив, що цей термін можна продовжити.




Містер Мібе сказав, що Honda проводить техніко-економічне обґрунтування, щоб визначити майбутнє бензинових і дизельних двигунів, які також називаються двигунами внутрішнього згоряння, а також щодо дедалі більшого домінування акумуляторних технологій.

«Я займаюся розробкою двигунів більше 30 років, тому особисто перехід на електрику трохи загрозливий», — сказав він Reuters.

«Але я повинен відокремити власні почуття від того, що найкраще для бізнесу».

Хоча багато автомобільних компаній намічають перехід на електромобілі до 2030 або 2035 років, Honda є однією з небагатьох, хто висловлює більш консервативну точку зору, припускаючи, що до 2040 року все ще буде місце для типових двигунів.

Деякі експерти галузі стурбовані, що країни, що розвиваються, можуть не мати електричної інфраструктури, щоб відмовитися від бензину та дизеля, особливо в сільській місцевості.




Незважаючи на більший часовий горизонт для повного переходу на електромобілі, ніж у конкурентів, у квітні 2022 року Honda оприлюднила плани випустити 30 нових автомобілів з акумуляторним живленням до 2030 року, включаючи два спортивні автомобілі та те, що вважається електричним автомобілем.

Кілька звітів у другій половині 2022 року майже підтвердили, що один із цих спортивних автомобілів стане наступником NSX.

У рамках переходу на електромобілі Honda оголосила про партнерство з General Motors для використання її архітектури акумуляторів для електромобілів Ultium для майбутніх моделей, а також оголосила про окреме партнерство з технологічною компанією Sony для запуску нового бренду електромобілів під назвою Афіла.

Містер Мібе повторив, що Honda також працює над власною архітектурою електромобіля, хоча наразі немає інформації про те, коли компанія представить свій перший автомобіль з акумуляторним живленням на австралійському ринку.