Honda CR-V Hybrid Racer показує гібридні силові агрегати, які планується отримати в сезоні IndyCar 2024 року.
Подвійний турбонаддув IndyCar V-6 супроводжується електродвигуном і суперконденсатором — компонентом, який раніше використовувався в Lamborghini Sián — для поєднання приблизно 800 кінських сил.
CR-V Hybrid Racer здійснить свій особистий дебют на Гран-прі цими вихідними, а потім поїде на інші траси за розкладом IndyCar 2023.
У серці Honda — це машинобудівна компанія, про що вона любить нагадувати нам у рекламних роликах, демонструючи свою різноманітну лінійку продуктів від автомобілів до підвісних моторів і літаків. Автовиробник також має довгу історію в автоспорті та наразі постачає двигуни п’яти командам IndyCar, які в сезоні 2024 року введуть гібридні силові агрегати. Щоб підготуватися до електрифікації IndyCar, Honda дозволила своїм інженерам розгорнутися, щоб створити CR-V Hybrid Racer, який Honda описує як «лабораторію, що рухається», яка забезпечує «попередній перегляд» наступної ери перегонів IndyCar.
CR-V Hybrid Racer може нагадувати звичайний CR-V, який є найпопулярнішим автомобілем Honda , але під формою сімейного автомобіля ховається шасі з трубчастою рамою та 2,2-літровий V-6 з подвійним турбонаддувом. Індікар. V-6 працює на 100-відсотковому відновлюваному гоночному паливі, розробленому Shell для сезону IndyCar 2023 року, яке складається з етанолу, отриманого з відходів цукрової тростини та іншого біопалива. Цей двигун працює в парі з шестиступінчастою пелюстковою коробкою передач Xtrac і унікальною гібридною системою, що складається з електродвигуна, розробленого Empel, і суперконденсатора від Skeleton Technologies.
Хоча суперконденсатори не можуть накопичувати стільки ж енергії, скільки традиційні батареї, вони ефективні та можуть неймовірно швидко розподіляти багато енергії, що робить їх ідеальними для потужних автомобілів. Єдиним серійним автомобілем, який використовує суперконденсатор, був обмежений випуск Lamborghini Sián 2021 року .
Під час круглого столу для ЗМІ Девід Солтерс, президент і технічний директор Honda Performance Development, сказав, що система виробляє близько 800 кінських сил. Солтерс також пояснив, що компанія зосереджується на дослідженні нових технологій, і підкреслив, що хороші суперконденсатори є розумним вибором для забезпечення великої потужності. Цю систему можна використовувати різними способами, включаючи наддув «push-to-pass», рекуперацію під час гальмування, доповнення газового двигуна під час підйому та руху накатом, а також покращення керованості шляхом згладжування реакції турбонаддуву.
Задня підвіска та гальма CR-V Hybrid Racer адаптовані від IndyCar, виготовленого в Dallara, тоді як передня підвіска та гальма були запозичені у Acura NSX GT-3 Evo22. Динамічний концепт позашляховика їздить на літніх шинах Firestone Firehawk Indy 500 розміром 285/35 спереду та 305/35 ззаду, обмотаних навколо 20-дюймових коліс.
Honda каже, що драматичний зовнішній вигляд CR-V Hybrid Racer був натхненний ралійними автомобілями групи B 1980-х років, і в той час як лобове скло та оранжерея є стандартними частинами CR-V, нижня частина кузова, яка включає в себе потужні розширювачі крил, розроблена на замовлення. вуглецеве волокно. Автомобіль має надзвичайну аеродинаміку з гігантським заднім антикрилом, гострим переднім спліттером і спортивними бічними порогами. Дверцята-метелики половинного розміру забезпечують доступ до лаконічного інтер’єру.