Автозавод Marysville (MAP) об’єднає дві складальні лінії для переоснащення для виробництва електромобілів і компонентів електромобілів
Виробництво Accord буде передано з MAP на автомобільний завод в Індіані, оскільки MAP переобладнає електромобілі
Завод Honda Transmission Plant Georgia виділить одну виробничу лінію для виробництва e-axle
Завод Anna Engine Plant перенесе виробництво деяких компонентів двигуна на завод двигунів в Алабамі, щоб підготуватися до виробництва корпусів акумуляторів для моделей EV
«Стабільна робота під час цих змін»
Американська Honda оголосила про ключові наступні кроки щодо створення центру виробництва електромобілів в Огайо.
У жовтні 2022 року автовиробник оголосив, що інвестує 700 мільйонів доларів у переобладнання кількох своїх існуючих заводів з виробництва автомобілів і силових агрегатів, щоб створити новий центр електромобілів, щоб підготуватися до виробництва електромобілів на акумуляторах у 2026 році. Автозавод у Мерісвіллі (MAP), де Honda розпочала виробництво автомобілів виробництво в Америці з Accord у 1982 році стане першим заводом у США, який перейде на виробництво електромобілів.
MAP, East Liberty Auto (assembly) Plant (ELP) і Anna Engine Plant (AEP) збиратимуть електромобілі або постачатимуть силові агрегати.
«Цей центр відіграватиме ключову роль у розвитку знань і досвіду компанії у виробництві електромобілів, якими буде ділитися вся [наша] мережа виробництва автомобілів у Північній Америці в найближчі роки, незважаючи на те, що багато [наших] заводів продовжуватимуть виробляти бензин- транспортні засоби з двигуном», – йдеться в заяві Honda.
Автовиробник має заводи зі складання автомобілів у США та чотири компоненти. Він також має складальний завод в Аллістоні, Онтаріо в Канаді, а також три заводи зі складання автомобілів у Мексиці.
Автовиробник додав, що кожен автомобільний завод у Північній Америці «зіграє вирішальну роль у нашій стратегії електрифікації».
Автозавод Marysville
MAP почне підготовку до виробництва електромобілів ще в січні 2024 року шляхом консолідації двох виробничих ліній, які зараз виготовляють ICE та гібридно-електричні транспортні системи. Консолідація виробництва на одній лінії дозволить MAP розпочати будівництво інфраструктури, необхідної для виробництва електромобілів.
«Кожен співробітник MAP матиме посаду в рамках цього переходу», — сказав Хонда, додавши, що працівники будуть направлені на навчальні програми, розроблені для підготовки їх до навичок, необхідних для виробництва електромобілів.
Автозавод в Індіані (IAP)
Виходячи з запланованої консолідації виробничих ліній MAP, у 2025 році збирання Accord буде переведено на IAP. Це дозволить зберегти обсяг виробництва базової моделі, одночасно дозволяючи MAP перейти до виробництва електромобілів.
Аннинський моторний завод (AEP)
AEP перенесе виробництво компонентів для двох різних поколінь двигунів на завод двигунів на автозаводі в Алабамі (AAP). Механічна обробка головки двигуна, яка закінчилася в AEP у лютому, для існуючого двигуна V6, який зараз працює лише на легких вантажівках Honda, буде додана до існуючих операцій AAP, починаючи з цього місяця. Лиття блоків для оновленого V6, щойно представленого в оновленому великому позашляховику Pilot 2023 року, розпочнеться в AAP у серпні 2023 року.
За словами автовиробника, ці два кроки дозволять AEP перерозподілити простір для майбутнього виробництва корпусів IPU. Корпуси будуть об’єднані з акумуляторними модулями, виробленими на новому заводі акумуляторів, який будується в Огайо спільно з LG Energy Solution (LGES) . Акумулятори електромобілів звідти будуть живити електромобілі, вироблені на MAP і ELP.
Трансмісійний завод – Грузія (TMP-G)
TMP-G буде співпрацювати з «постачальником Honda» для встановлення нової лінії для виготовлення електронних осей, які поєднують електродвигуни, компоненти зубчастих передач і силову електроніку. Неназваний постачальник встановлюватиме, володітиме та експлуатуватиме нову лінію e-axle у місці, яке зараз займає лінія виробництва трансмісії, яка не працює.
Спільне підприємство завод акумуляторів для електромобілів
У рамках нового центру електромобілів Honda та LGES нещодавно провели офіційну церемонію закладки нового спільного заводу електромобільних акумуляторів, який буде розташований поблизу Джефферсонвіля, штат Огайо. Дві компанії взяли на себе зобов’язання витратити 3,5 мільярда доларів США на нову спільну фабрику площею 2 м квадратних футів, яку планується завершити до кінця 2024 року, і орієнтована на 40 ГВт-год річної потужності. За прогнозами, загальні інвестиції двох компаній у об’єкт сягнуть 4,4 мільярда доларів.
Продовжується виробництво ДВС і гібридних автомобілів
Хоча до 2040 року компанія Honda планує, щоб до 2040 року всі продажі її автомобілів складалися з BEV і FCEV, вона тим часом планує «підтримати поточне виробництво двигунів з двигуном і гібридних електромобілів, щоб продовжувати задовольняти очікуваний високий попит клієнтів до 2030 року та далі». .
«Стійкий успіх продажів ДВС і гібридних електромобілів також сприятиме потрібним інвестиціям в електрифіковане майбутнє», — заявила Honda.