Японський виробник має намір інвестувати близько 700 мільйонів доларів у модернізацію кількох своїх існуючих заводів з виробництва автомобілів і силових агрегатів у штаті, щоб підтримати впровадження електромобілів на основі нової Honda e:Architecture , яке заплановано на 2026 рік.

Основна суть плану полягає в тому, що Marysville Auto Plant (MAP), де Honda почала виробництво автомобілів в Америці в 1982 році, стане першим автозаводом Honda в Сполучених Штатах, який перейде на виробництво електромобілів.

Трансформація також торкнеться заводів East Liberty Auto Plant (ELP) і Anna Engine Plant (AEP), а також заводів за межами Огайо. Давайте розберемося в деталях.

Автозавод Marysville
Автозавод у Мерісвіллі (MAP) об’єднає дві складальні лінії (автомобілів ICE та HEV) в одну лінію та переобладнає їх для виробництва електромобілів та компонентів електромобілів.




Підготовка розпочнеться у 2024 році, тому завод буде готовий до виробництва повністю електричних автомобілів у 2026 році.

Виробництво Honda Accord на MAP у 2025 році буде переведено на автомобільний завод в Індіані (IAP), тому обсяги виробництва цієї моделі збережуться.

Автозавод East Liberty (ELP)
Завод East Liberty Auto Plant (ELP) в Огайо також буде виробляти повністю електричні автомобілі, але подробиць поки немає.

Аннинський моторний завод (AEP)
Завод двигунів Anna (AEP) в Огайо перенесе виробництво деяких компонентів двигунів на завод двигунів Honda в Алабамі. По суті, завод зможе підготуватися до виробництва корпусів акумуляторів для повністю електричних автомобілів.

Трансмісійний завод – Грузія (TMP-G)
Завод TMP-G у Грузії, як частина партнерства між Honda та постачальником, встановить нову лінію для виготовлення e-axles (електродвигуна, компонентів передач та силової електроніки) для повністю електричних автомобілів.




Згідно з прес-релізом, нерозкритий постачальник встановлюватиме, володітиме та експлуатуватиме нову лінію e-axle у місці, яке зараз займає лінія виробництва трансмісії, яка не працює.

Загалом Honda має намір продовжити виробництво автомобілів з двигуном внутрішнього згоряння (ДВЗ) і гібридних автомобілів (HEV) у США, «щоб задовольнити очікуваний високий попит клієнтів до 2030 року та далі» та підтримувати стабільну зайнятість під час переходу на електромобілі.