TrailSport, ціна якого починається від 49 695 доларів, є символом четвертого покоління Pilot. Його міцність уособлює більший зовнішній вигляд оновленого Pilot і більші пропорції. У порівнянні зі своїм попередником новий TrailSport став на 3,7 дюйма довшим, що робить його найбільшим позашляховиком Honda за всю історію, а передня і задня колії ширші на 1,1 і 1,3 дюйма відповідно. На відміну від попереднього, Pilot також не можна сплутати з мінівеном, головним чином завдяки його квадратній передній частині та більшій передовій панелі до осі.
Незважаючи на те, що кожен Pilot 2023 року виглядає м’яснішим і отримує переваги від нової платформи, яка, за словами Honda, є найжорсткішою за всю історію, TrailSport виділяється ексклюзивним обладнанням для бездоріжжя. Це включає в себе 1,0-дюймовий підйомник, який додає дорожній просвіт (загалом 8,3 дюйма), і спеціальну підвіску з переналаштованими амортизаторами з різними клапанами, унікальними пружинами та тоншим переднім стабілізатором поперечної стійкості для покращеної гнучкості. Новий TrailSport — це перший Pilot, який на заводі оснащується всюдихідними шинами, які встановлені на темні 18-дюймові диски зі вставними спицями та унікальним фланцем для запобігання пошкодженню. Це також єдина модель із повнорозмірною відповідною запаскою. На щастя, нам ніколи не потрібно було лагодити квартиру на Broken Arrow Trail, а також нам не довелося використовувати передні та задні точки відновлення TrailSport.
Всюдихідні шини TrailSport Continental TerrainContact A/T і повний привід із розподілом крутного моменту працювали разом, щоб підтримувати максимальне зчеплення. 30,5-дюймові шини надійно трималися на кам’янистій червоній місцевості Broken Arrow, яка була слизькою від снігопаду напередодні. Система повного приводу може передавати до 70 відсотків доступного крутного моменту на задню вісь, а 100 відсотків — на одне колесо. Коли Pilot долав найскладніші перешкоди в новому режимі Trail, ми могли відчути, як працює система Honda Trail Torque Logic, поки ми розслаблялися на передніх сидіннях, які тепер стали більш зручними.
Нашу комфортну задумливість час від часу переривало стиснення зубів, коли тверді предмети стикалися зі сталевими опорними пластинами, що захищають двигун, трансмісію та паливний бак. Але ніякої шкоди не було, і наша колона льотчиків впевнено йшла. Нашу впевненість підвищила корисна система камери TrailWatch TrailSport, яка має передній, боковий і 360-градусний огляди, доступ до яких здійснюється за допомогою кнопки на кінчику ручки склоочисника. Огляд спереду був особливо корисним на крутих пагорбах, коли вид над капотом показував лише небо.
Хоча модель TrailSport привертає найбільшу увагу, звичайний Pilot теж значно кращий. Ми провели час у топовому Elite, чиї химерні особливості пояснюють його початкову ціну в 53 375 доларів. Окрім вдосконалених позашляхових характеристик TrailSport, нові вдосконалення Pilot є найпереконливішим оновленням моделі 2023 року. Конструкція стала жорсткішою, існує безліч засобів шумопоглинання, а Honda переробила підвіску, щоб покращити комфорт і стабільність. Шасі також має більші ротори передніх гальм (13,8 проти 12,6 дюймів) і коротший загальний хід педалі гальма. Кермування стало швидшим, а колесо трохи ширше й обшито приємнішими матеріалами.
Удосконалення не тільки допомагають зробити Pilot набагато тихішим усередині, але водіння цього позашляховика Honda також більше не є суцільною дрімотою. Звичайно, Pilot не повертає і не зупиняється, як Civic Type R , але він більше не схожий на хитку баржу. Пряме відчуття керма — це великий стрибок у порівнянні зі старим безжиттєвим кермом, і це поєднується з покращеним керуванням корпусом і більш чуйними гальмами, що забезпечує набагато кращі враження від водіння, ніж у його попередника.
Кожен пілот має новий 3,5-літровий V-6 з подвійним кулачком у верхній частині двигуна Honda, який має такий самий робочий об’єм, як і славний V-6 з одним кулачком у верхній частині двигуна, який він замінює помітними вдосконаленнями системи подачі палива, внутрішніх пристроїв і упаковки. Новий двигун як і раніше створює 262 фунт-фут крутного моменту, але кількість кінських сил зросла з 280 до 285. Силова установка поєднується з новою 10-ступінчастою автоматичною коробкою передач замість дев’ятиступінчастої, а також переднім або повним приводом.
Нова трансмісія не робить Pilot помітно швидшим, але дросельна заслінка більш чуйна на низьких швидкостях, а перемикання передач здебільшого залишаються непоміченими. Максимальна тягова здатність залишається 5000 фунтів для повнопривідних варіантів і 3500 для передньопривідних. За оцінками EPA, економія палива для моделей з переднім приводом становить 22 милі на галон разом, тоді як версії з повним приводом отримують 21 милю на галон разом (20 миль на галон для TrailSport). Усі ці об’єднані цифри на 1 миль на галлон нижчі, ніж у попереднього Pilot.
Хоча Pilot 2023 року не має очевидних візуальних зв’язків свого попередника з мінівеном Honda Odyssey , більші розміри нового позашляховика та подовжена на 2,8 дюйма колісна база роблять його більш практичним, ніж раніше.
Pilot може комфортно розмістити сім або вісім осіб, навіть якщо маневрувати салоном легше в його браті з розсувними дверима. Тим не менш, сидіння другого ряду є дуже гнучкими, а деякі моделі мають знімне середнє сидіння, яке можна зберігати під задньою підлогою багажника. Однак сидіння важить більше 30 фунтів, тому для його розміщення потрібні деякі м’язи. Коли сховище під підлогою не зайняте, воно пропонує 3 кубічні фути простору. Знімна панель підлоги багажника також є реверсивною, з килимом з одного боку та гумою з іншого.
Більш просторий третій ряд Pilot має порт USB з кожного боку та чотири підстаканники (із 14). Вантажний відсік також збільшився, тепер з 49 кубічними футами позаду другого ряду та 19 кубів позаду третього, в обох випадках приріст у два. Складання всіх задніх сидінь створює рівну підлогу та відкриває 87 кубічних футів простору. Є також додаткове місце для зберігання спереду через більший контейнер у центральній консолі та корисну полицю для речей, вбудовану в панель приладів.