Honda розпочала експлуатацію стаціонарної електростанції на паливних елементах у своєму корпоративному містечку США в Торрансі, Каліфорнія, що стало першим кроком компанії до майбутньої комерціалізації резервного виробництва електроенергії з нульовими викидами.
Ця ініціатива використовує досвід автовиробника в області технології водневих паливних елементів і сприяє досягненню глобальної мети компанії досягти вуглецевої нейтральності до 2050 року.
Електростанція на паливних елементах, яка тепер працює в якості демонстраційної програми, постачає аварійне резервне живлення до центру обробки даних кампусу. Honda пізніше почне використовувати стаціонарні системи паливних елементів наступного покоління на своїх заводах і в центрах обробки даних по всьому світу.
Демонстраційна стаціонарна установка на паливних елементах має потужність приблизно 500 кВт і повторно використовує системи паливних елементів раніше орендованих транспортних засобів Clarity Fuel Cell . Компонування блоків паливних елементів можна змінювати відповідно до середовища установки та для розміщення кубічної, L-подібної, Z-подібної та інших конфігурацій упаковки.
Майбутні стаціонарні блоки FC використовуватимуть систему Honda наступного покоління FC, розроблену спільно з General Motors , а також будуть оснащені новим FCEV на базі Honda CR-V, який з’явиться у 2024 році.
Протягом останніх кількох років потреба центрів обробки даних в електроенергії стрімко зростає через розширення хмарних обчислень і використання великих даних, а потреба в резервних джерелах живлення зростає з точки зору планування безперервності бізнесу (BCP). Станція на паливних елементах у Торрансі також служить доказом концепції майбутньої комерціалізації генеруючої установки.
«Ми вважаємо, що водневі паливні елементи є великими перспективами для резервного живлення та компенсації потенційних подій пікової потужності», — сказав Кодзі Моріяма, керівник проекту стаціонарних паливних елементів та головний інженер підрозділу досліджень і розробок American Honda.
Honda нещодавно оголосила, що продовжить бізнес-розробку паливних елементів у комерційних автомобілях і будівельному обладнанні.