Поряд із повною тональністю 180 із висміювання клону «Breath of the Wild», яке Genshin Impact намалювало під час запуску, ці постійні порівняння можуть, зрозуміло, дратувати деяких гравців Honkai Impact 3rd, але насправді важко відокремити їх через те, наскільки вони схожі. Відмовтеся від надокучливого грайндінгу та відкритого світу з Genshin, а потім перемішайте його в блендері з покроковим боєм і додайте знання Хонкая, і вуаля , ви зробили смузі Star Rail. Не зовсім здоровий, якщо врахувати ваш дорогоцінний ігровий час, але здоровіший, ніж падіння з чергової скелі, оскільки ваша планка витривалості знову вичерпалася на третій день, коли ви збираєте матеріали для персонажів.

Honkai Star Rail game

Так це все? Чи це просто науково-фантастичний Геншин, який виключає заняття, що забирають більше часу? Велика частина мене хоче сказати «так». Ви можете розмістити скріншот двох персонажів поруч, і буде важко відрізнити їх від схожих моделей персонажів і середовищ, аж до інтерфейсу користувача. Однак цей опис виглядає так, ніби він робить погану послугу чудовому безглуздому гумору Star Rail, харизматичному голосу та справді чудовому бою.




Це не просто науково-фантастичний погляд на формулу Genshin, але ви, безперечно, матимете корисну шпаргалку для розуміння того, як працюють системи, якщо ви деякий час граєте в Genshin Impact. Наскільки я міг судити, немає подібної переваги від гри в попередні ігри Honkai, оскільки дія Star Rail відбувається в альтернативному всесвіті з різними версіями деяких персонажів, що повертаються. Я впевнений, що для шанувальників Impact 3rd весело бачити, як Броня та Зіл знову возз’єднуються, але я все одно із задоволенням досліджував їхню нову історію як відносно новачок у серії.

Honkai Star Rail sikver wolf

Мені насправді дуже сподобалася історія, незважаючи на всі зусилля Star Rail, щоб зупинити мене. На перший погляд, це типова нісенітниця відеоігор, пов’язана з руйнівною силою, відомою як Стелларон (яку з любов’ю називають Раком усіх світів), поміщеною всередину вашого головного героя, Першовідкривача, у якого важка аніме-амнезія. Невдовзі ви приєднаєтесь до екіпажу Astral Express на їхньому космічному поїзді в міжгалактичній місії, щоб стримувати катастрофи Stellaron, де б вони не виникли. Відданість побудові світу очевидна, і особисті історії більшості персонажів справді зацікавили мене, незважаючи на всі кліше, але те, як розповідаються про ключові моменти історії та концепції, часто вражає. Навіщо пояснювати важливі деталі одним реченням, і все ж витратити вісім абзаців на пояснення найпростішого повороту сюжету? Додайте звичайні моменти знебарвлення за допомогою тексту «Ти це робиш» або «Ти пояснив, що трапилося» замість основної підказки або діалогу, і іноді це може здатися трохи бездушним. Космічна опера з драмою, але без хвилювання.




Чарівний акторський склад є заспокійливим бальзамом під час цих болісних сцен і важливою причиною, чому дурний гумор так добре вдається. Скайлер Девенпорт, англійський актор озвучування, який грає 7 березня (не питайте), особливо виділяється. 7 березня — типова мила аніме-дівчина, яка супроводжує вас протягом більшої частини гри, тож вона легко могла б стати талісманом для роздратування, але з доставкою Девенпорта вона насправді виглядає як дурна, мила подруга, яка виконує ідеальну подвійну дію зі сварливим Ден Хенг, ще один супутник Astral Express. Хоча персонажі часто дотримуються певних перестараних архетипів, талановитий акторський склад допомагає їм почуватися свіжими.

Honkai Star Rail dan heng

Щось не надто свіже – це відсутність шарму в середовищі, що здається наслідком роботи на мобільному пристрої. Традиційний китайський «шовковий панк» дизайн кораблів Xianzhou Luofu, які ви досліджуєте пізніше, робить усе можливе, щоб додати трохи стилю у вашу подорож зірками, але не дуже. Музика, безперечно, допомагає створити привабливу атмосферу там, де цього не робить дизайн, пропонуючи чудовий шведський стіл мелодій фортепіано, тихих співів і жорстких електронних ритмів, залежно від того, де ви досліджуєте. Є навіть поп-рок пісня, від якої я зумів не захворіти, незважаючи на те, що я вибрав її як єдиний трек для відтворення, коли я був у своєму чарівному космічному поїзді між місіями.




Зрозуміло, що відчуття від гри Star Rail мають пріоритет над зовнішнім виглядом, і, безумовно, найкраще відчуття приходить від чудового бою. Сьогодні покрокові бої продаються важче, але разом із корисними перемикачами подвійної швидкості та автоматичного бою Star Rail зумів поєднати елементальні та традиційні системи класу JRPG, якимось чином роблячи це весело, навіть якщо ви зазнаєте невдачі.

У кожного персонажа є Елемент і Шлях, причому їх Елемент робить його сильним проти певних ворогів, а Шлях закріплює за ним певну роль. Наприклад, якщо ви приведете до своєї групи такого персонажа, як Аста, ви зможете знизити смугу розриву слабких ворогів, щоб легше стріляти, збиваючи їх з ніг і відкриваючи для них ще більше шкоди. Це корисно, але це не її головна роль, оскільки Аста перебуває на Шляху Гармонії, звикла покращувати союзників. Її спеціалізація полягає в тому, щоб збільшити швидкість вашої команди, щоб у вас було більше поворотів. Asta корисний, але в Honkai: Star Rail на момент запуску є 22 персонажі, кожен зі своїми власними комбінаціями елементів і шляхів, з унікальними здібностями, які можуть використовувати лише вони.




На пізніших етапах гри ви зіткнетеся з елітними ворогами та босами, які вимагають стратегічного мислення щодо складу вашої групи, і це таке задоволення, коли ви вирішуєте ці бойові головоломки, тому що не існує єдиного універсального рішення. Ви можете перемогти боса, привівши чотирьох ділків, які завдають шкоди, і знищивши їх, перш ніж вони отримають шанс знищити вашу команду, тоді як я можу перемогти того самого боса, привівши одного основного DPS, цілителя та двох саппортів. Можливості не безмежні, але таке відчуття, що вони є, коли кожен має різну групу персонажів на вибір.

Немає забагато складних босів, якщо ви підвищуєте рівень персонажів, тому найцікавіше провести час під час бойових експериментів у додаткових випробуваннях «Забутий зал» і «Імітований всесвіт». Забутий зал ставить перед вами завдання перемогти ворогів за певну кількість ходів, що стає все важчим із продовженням, що змушує вас дуже ретельно думати про групові склади та кожну окрему атаку. Симуляція всесвіту змішує речі та додає масовий режим, схожий на ізгоїв, даруючи рандомізовані «благословення» після перемоги над кожним ворогом, наприклад бонусні щити або вищий шанс заморозити ворогів. Ви можете вибирати з трьох благословень кожного разу, і є постійне дерево здібностей, яке дає певний контроль над тим, наскільки ви баффите, коли досягаєте боса в кінці кожного світу.




Саме ці два режими гри можуть змусити вас звернутись до лутбоксів Gacha від Star Rail у надії витягнути 5-зіркового персонажа, який допоможе проштовхнути деякі з наступних рівнів, але з мого досвіду це не обов’язково. Звичайно, витрачайте на них свою безкоштовну валюту – ніколи не погано мати більше групових варіантів – але для прогресу не потрібно витрачати гроші на банери персонажів чи зброї. Насправді все залежить від того, як ви граєте з окремою особою та які команди ви створюєте навколо неї, а не від її базової статистики. Нові блискучі 5 зірок можуть полегшити роботу, але вони не допоможуть, якщо ви не знаєте, як їхні індивідуальні здібності працюють із вашим поточним списком.

Може здатися нерозумним, що так багато уваги приділяється 5-зірковим, хоча вони насправді не потрібні, але це чудовий магічний трюк, який Genshin Impact використовує вже багато років. Підвищення ажіотажу щодо нового персонажа в соціальних мережах, безумовно, допомагає, але саме увага до деталей у розробці нових стилів гри викликає пік інтересу тих, хто любить експериментувати з боєм, і, схоже, Honkai: Star Rail прямує тим же шляхом. Найпершим персонажем Банера з обмеженим часом є Сіл, яка перебуває на Шляху полювання, тобто її слід використовувати в зіткненнях з однією ціллю. За винятком того, що пасивний талант Зеле дозволяє їй зробити ще один хід і посилює її атаку, якщо вона вбиває ворога, що також робить її хорошою в сценаріях з кількома цілями. Жоден інший персонаж не грає так, і в цьому полягає привабливість витрачати свою валюту на Seele. Ну, це, і ви хочете, щоб вона була у вашій команді, тому що вона вам подобається. Ніколи не недооцінюйте привабливість витягування за вайфу чи мужо в грі гача, про що, я впевнений, можуть підтвердити річні прибутки HoYoverse.

Honkai Star Rail game review photo

Star Rail також пропонує для тих, хто не зацікавлений у боях і просто хоче провести час зі своїми улюбленцями. Супутні місії заглиблюються в передісторії та дозволяють їм сісти на борт Astral Express після завершення, але моя улюблена функція — це випадкові текстові повідомлення. Ваш телефон зазвичай є машиною для побічних квестів, але час від часу виникають несуттєві розмови. Можливо, хтось відчуває стрес на роботі, або хоче отримати вашу думку про свої навички фотографії, або просто отримати повідомлення, щоб похвалитися своєю найновішою наклейкою в стилі чібі. Це додає бажане товариство між історією високих ставок і землеробством ресурсів, відкриваючи різні сторони деяких персонажів або просто даруючи посмішку чи два.




Все це, і це лише перший розділ у подорожі вашого Trailblazer. З кожним новим патчем у майбутньому Star Rail чекає більше персонажів, історії, побічних квестів, планет і чарівної музики. Можливо, реалізація сюжету іноді буде невдалою, а середовище може виглядати трохи безглуздим, але з обіцянкою тексту з ваших бутонів за рогом і чудових бойових викликів, щоб розібратися, я не можу не радіти наступний пункт призначення Astral Express. Просто науково-фантастичний Genshin Impact? Можливо, комусь, але мені подобається мій смузі Star Rail, навіть якщо він на смак знайомий.