Hyundai Motor Company заявила, що її новостворена тайська дочірня компанія Hyundai Mobility (Thailand) Company почне роботу на початку квітня, оскільки автовиробник зміцнює свою присутність на другому за величиною ринку автомобілів у Південно-Східній Азії.
Нова компанія візьме на себе дистрибуцію автомобілів, продажі та маркетинг, а також операції післяпродажного обслуговування від Hyundai Motor (Таїланд) Company, зовнішнього підрозділу, оскільки вона посилює конкуренцію завдяки більш практичній стратегії на ринку, де десятиліттями домінували японські бренди.
Минулого року Hyundai продав менше 5000 автомобілів у Таїланді, в основному мікроавтобуси Staria та позашляховики Creta, імпортовані з Індонезії, оскільки високі мита в країні роблять імпорт із Південної Кореї занадто дорогим. На нещодавньому автосалоні в Бангкоку компанія представила MPV Stargazer, який посідає центральне місце поряд із своїми електромобілями Ioniq 5 та Ioniq 6, які також, як очікується, будуть поставлятися з Індонезії.
У Південно-Східній Азії Hyundai досягла більшого успіху у В’єтнамі, де торік продала 81 600 автомобілів, за нею йде Індонезія з 32 000.
Hyundai подала заявку на отримання стимулів від Інвестиційної ради Таїланду для створення заводу в країні з виробництва електромобілів. Наразі автовиробник розширює свою дилерську мережу в Таїланді та заявив, що запропонує «оновлений» асортимент продукції з сусідніх країн, а також із Південної Кореї, які, як очікується, піднімуть продажі протягом наступних кількох років.