Завдяки трохи восьмирозрядного стилю 1980-х років, змішаного з дуже вражаючою електрифікацією нової ери, Hyundai Ioniq 5 вражає позашляховиком із швидкою зарядкою та помітним запасом ходу. Ioniq 5 є одним з перших електромобілів, які заслужили місце в нашому списку 10 найкращих вантажівок і позашляховиків. Модельний ряд охоплює одномоторний Ioniq 5 із заднім приводом потужністю 168 к.с. із запасом ходу 220 миль, за оцінками EPA, до повнопривідного двомоторного агрегату потужністю 320 к.с. із орієнтовним запасом ходу 266 миль.

Hyundai Ioniq 5

Модель із одним двигуном і заднім приводом великого запасу ходу з запасом ходу 303 милі є одним із електромобілів із найдальшим ходом, які сьогодні продаються за ціною менше 60 000 доларів США. Його ємність швидкої зарядки постійного струму потужністю 350 кВт є справжнім героєм, оскільки забезпечує швидкість заряджання таку ж швидку, як і у набагато дорожчих і розкішних електромобілів, таких як Porsche Taycan і Lucid Air . Усередині Ioniq 5 достатньо місця, більше місця для пасажирів ззаду, ніж у Ford Mustang Mach-E та Volkswagen ID.4 . Завдяки широкому розкиду цін і асортименту Ioniq 5 є переконливим вибором для тих, хто вперше починає володіти електромобілем .




Оскільки Ioniq 5 тільки що дебютував минулого року, Hyundai вносить незначні зміни в обладнання, але достатні, щоб підняти рейтинг автомобіля EPA вище в кількох сферах. За оцінками EPA, повнопривідні моделі тепер мають запас ходу в 266 миль, порівняно з минулорічним рейтингом у 256 миль. Вони також тепер мають трохи вищі рейтинги MPGe. Система підігріву акумулятора та функція попереднього кондиціонування тепер є стандартними для всіх моделей. Нарешті, якщо вам знадобиться щось буксирувати за допомогою Ioniq 5, знайте, що максимальна вага для буксирування для моделей SEL і Limited становить до 2300 фунтів.




Коли справа доходить до Ioniq 5 2023 року, ви зможете повернутися додому. Ось чому ми рекомендуємо комплектацію SEL із заднім приводом із запасом ходу 303 милі та потужністю 225 кінських сил, оціненими EPA, за менш ніж 50 000 доларів США. У стандартну комплектацію входить оббивка зі штучної шкіри, підйомні двері з електроприводом, що регулюються без використання рук, інтер’єрне освітлення, обігрів керма, бездротова зарядка тощо.




Ioniq 5 має лише електричний силовий агрегат, який доступний у кількох потужностях. Акумулятор стандартного діапазону в поєднанні з єдиним електродвигуном, встановленим ззаду, генерує 168 кінських сил. З батареєю більшого радіусу дії конфігурація заднього приводу генерує 225 кінських сил і 258 фунт-фут крутного моменту, що, за словами Hyundai, розганяє Ioniq 5 до 60 миль на годину за 7,4 секунди. Повнопривідна версія набагато потужніша, має 320 коней і значний 446 фунт-фут, а також швидша. На нашому тестовому треку він катапультувався до 60 миль/год за 4,5 секунди. Ioniq 5, на якому ми їздилипродемонстрував свою плавність на різноманітних дорожніх поверхнях, а його широкі для електромобіля шини в поєднанні з низьким центром ваги створили спортивне відчуття, що їде збоку. Нам би хотілося, щоб його кермо давало більше зворотного зв’язку, а підвіска була трохи жорсткішою.

Hyundai Ioniq 5 2023

Зі стандартною батареєю ємністю 58,0 кВт-год Ioniq 5, за оцінками, забезпечує 220 миль запасу ходу. Більший агрегат потужністю 77,4 кВт-год розрахований на 266 миль з двома двигунами та 303 милі з одним двигуном. Модель із подвійним двигуном проїхала 210 миль на повному заряді під час нашого випробування в реальному світі зі швидкістю 75 миль/год. Що стосується заряджання, Hyundai каже, що більшу батарею можна зарядити від 10 до 80 відсотків приблизно за 18 хвилин, якщо її підключити до швидкого зарядного пристрою постійного струму. Вони також сказали, що це може додати 68 миль приблизно за п'ять хвилин. Ми перевірили це твердження та підтвердили, що Ioniq 5 дійсно можна заряджати так швидко.




Ioniq 5 з акумулятором великого радіусу дії та заднім приводом має сумарний рейтинг EPA 114 MPGe. Додавання повного приводу падає, за оцінками, до 101 MPGe (у порівнянні з 98 минулого року). Очікується, що електричний позашляховик із заднім приводом і стандартною батареєю отримає 113 MPGe. Двомоторний Ioniq 5, який ми тестували на нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год, який є частиною нашого комплексного режиму тестування , проїхав 210 миль на одному заряді.




Хоча салон Ioniq 5 не такий витончений, як у Hyundai 45 Concept , інтер’єр Ioniq 5 може похвалитися технічно підкованим простором із цифровою панеллю приладів і великою кількістю екологічно чистих матеріалів. Проекційний дисплей із доповненою реальністю, який може проеціювати навігаційні напрямки на лобове скло, — це лише одна фантастична функція. Компактний кросовер також використовує переваги повністю електричної комплектації з повністю рівною підлогою для максимального пасажирського та вантажного простору.




Передні сидіння також відкидаються та мають підставки для ніг, що дозволить людям розслабитися, поки Ioniq заряджається. З колісною базою, яка довша, ніж у трирядного Hyundai Palisade, 5 має достатньо місця для пасажирів на передніх і задніх сидіннях. На його великій центральній консолі є багато місця для зберігання речей, а в топових комплектаціях Limited вона ковзає вперед і назад між передніми сидіннями. Нам також вдалося розмістити шість ручних сумок за задніми сидіннями; 20 із складеними спинками сидінь. Для довідки, гібридний компактний позашляховик Hyundai Tucson набрав максимум 22.




Hyundai каже, що суббренд Ioniq наголошує на зв’язаному житті, а Ioniq 5 має безліч інноваційних інформаційно-розважальних функцій і функцій підключення. 12,0-дюймовий сенсорний екран має спільну панель на приладовій панелі з 12,0-дюймовим блоком цифрових приладів, але перший діє як центр для всіх розваг. Це включає розширене програмне забезпечення для розпізнавання голосу, а також Apple CarPlay і Android Auto. На жаль, для інтеграції смартфонів Apple і Android потрібні дроти.