Федеральні податкові пільги США були запроваджені, щоб зменшити вартість електромобілів і збільшити впровадження, а також зміцнити промисловість виробництва електромобілів у США. В результаті зниження вартості в’їзду та загального зниження вартості експлуатації електромобілів навіть у більш сільських районах у таких штатах, як Техас. Згідно з Electrek , покупці часто посилаються на підвищення вартості заправки при переході на електромобіль .

Hyundai Ioniq 5 price

З іншого боку, незважаючи на те, що пільги щодо оподаткування електромобілів сприяли поширенню електромобілів, також повідомлялося, що 44% власників електромобілів мають принаймні два інших транспортних засобу. Якщо так багато власників електромобілів інвестують в електромобілі як третій або четвертий автомобіль, можна з упевненістю сказати, що ці стимули не стосуються більшості населення США. Лише близько 22% громадян США володіють трьома або більше автомобілями.




Хоча здається, що більше електромобілів потрапляють у заможні домогосподарства, які також мають транспортні засоби з двигуном з двигуном, збільшення використання електромобілів призвело до скорочення споживання бензину в США. Загалом споживання бензину впало на 7% з 2017 року, що також можна пояснити, принаймні частково, збільшенням частки робочої сили, яка працює вдома.

Постійна залежність покупців електромобілів від традиційних автомобілів із двигуном ICE підтверджується даними, які вказують на те, що інфраструктура зарядки все ще викликає серйозне занепокоєння у потенційних власників електромобілів, незважаючи на те, що переважна більшість зарядок електромобілів відбувається вдома. Одне із запропонованих рішень, щоб скоротити залежність від викопного палива та збільшити впровадження електромобілів, полягає в тому, щоб охопити більшу частину населення та надавати стимули для електромобілів лише тим водіям, які замінюють автомобіль з бензиновим двигуном на електричний.




Інше рішення передбачає, що ці електромобілі будуть націлені на комерційних користувачів і 10% водіїв, які виробляють найбільше викидів — система, яка, здається, досягає успіху у Вермонті . Передбачається, що переведення суперкористувачів бензину та компаній, що займаються спільним використанням поїздок, таких як Uber, на електромобілі може призвести до кращого зростання викидів. Здається малоймовірним, що електромобілі досягнуть такого ж поширення, як у деяких європейських країнах, доки спільні зусилля урядів і приватних організацій не почнуть націлюватися на більш різноманітну аудиторію та користувачів, які споживають найбільше бензину.