Маршрут 66 вже не той, що був. Материнська дорога вже давно обійшла систему міжштатних автомагістралей, і більшість її колись численних придорожніх мотелів, заправних станцій і ресторанів зникли під лезами бульдозерів. Ті, що залишилися, як правило, потрапляють в одну з двох категорій: помазані графіті скелети своїх колишніх людей, які живуть у ганьбі в Instagram, або пам’ятні речі на Маршруті 66, які продають чотки та товари рідкісним перехожим.

Але дорога все ще дуже приваблива, особливо безлюдні ділянки, які блукають далеко від міждержавної дороги через самотні, але красиві землі, які передають відчуття подорожі в часі. Це місця, де ви можете побачити, як погода змінюється в сільській місцевості, коли ви їдете в долину, щоб зустріти її. Тут небагато людей і ще менше служб, тому взяти новий електричний седан Hyundai Ioniq 6 з прив’язки у цікаву поїздку.

Hyundai Ioniq 6 SE

Витончений седан Ioniq 6 багато в чому схожий на Ioniq 5 SUV . Обидва їздять на відомій платформі Hyundai E-GMP із доступним акумулятором великого радіусу дії, який накопичує 77,4 кВт-год електроенергії. Ioniq 6 доступний із заднім приводом із заднім двигуном, який забезпечує 225 кінських сил і 258 фунт-фут крутного моменту, або повним приводом із додатковим переднім двигуном, який підвищує загальну потужність до 320 коней і 446 фунт-фут. Цікаво, що Hyundai стверджує, що обидва Ioniq важать майже однаково, причому повна вага позашляховика перевищує загальну вагу седана лише на 44 фунти у специфікаціях для дальньої дії.




У всьому цьому Ioniq 6 довів, що він чудово здатна машина для подорожей, яка намотує милі з упевненою компетентністю. Завдяки додатковій частині боковини завдяки 18-дюймовим Hankooks від SE, підвіска ковзає по занедбаному, потрісканому алігаторами двосмуговому тротуарі, який десятиліття тому випав зі списку пріоритетів Департаменту шосе. Кермове керування виконує свою функцію, створюючи впевнене відчуття прямолінійності, не обмеженої бічним вітром і рифленими краями дороги. На заплутаніших ділянках зусилля поступово зростає, оскільки автомобіль охоче згинається в поворотах, що передує пристойним показникам зчеплення 0,86 г, які ми виміряли на треку, незважаючи на вузьку всесезонну гуму 225 мм.

225 кінських сил нашого одномоторного силового агрегату не надто спортивні, але відсутність повного приводу дозволяє знизити вагу до 4225 фунтів. Це також надає нашому Ioniq 6 із заднім приводом невеликий зсув у вагу (46,7/53,3 відсотка), що передає потужність на землю набагато витонченіше, ніж у одномоторному Polestar 2 з переднім приводом. На трасі Ioniq 6 розганявся до 60 миль на годину за 6,2 секунди легко перевищив власні оцінки Hyundai, а його готовий крутний момент і коробка передач з прямим приводом дозволили швидко виконувати маневри. Розгони 2,5 секунди від 30 до 50 миль/год і 3,6 секунди від 50 до 70 миль/год вигідно порівнюються з результатами останнього тестованого нами BMW 540i xDrive.




Його колісна база на 2,0 дюйма коротша, ніж у Ioniq 5, але переднє сидіння седана пропонує набагато просторіше середовище. Ми вражені дворівневою консоллю та її величезним підвалом, і ми не проти встановлених там віконних перемикачів і кнопки блокування, тому що це дає можливість плаваючим підлокітникам на всю довжину на майже оголених дверних панелях, дозволяючи схопити будь-де, щоб потягнути двері зачинилися. Дисплеї та елементи керування більш привабливі та інтуїтивно зрозумілі, ніж у Ioniq 5 або його колегах Kia та Genesis, і вони вражають безплідну Model 3. Дугоподібний дах streamliner справді дещо заважає простору для голови задньої частини, але простір для ніг все ще конкурентоспроможний. Крім того, є багато місця для розваги завдяки ширині задньої кабіни та достатньому простору для ніг.

Технічні характеристики Hyundai Ioniq 6 SE 2023 р.

Тип транспортного засобу великої дальності
: задньомоторний, задньопривідний, 5-місцевий, 4-дверний седан




ЦІНА
Базова/як перевірено: 46 615 доларів США/46 825 доларів США
Опції: килимки з килимовим покриттям, 210 доларів США.

ТРАНСМІСІЯ СИЛОВОСТІ
Двигун: синхронний змінний струм із постійним магнітом, 225 к.с., 258 фунт-фут Акумулятор :
літій-іонний з рідинним охолодженням, 77,4 кВт⋅год .

ШАСІ
Підвіска, передня/задня: стійки/багатоважільна
гальма, передня/задня: 12,8-дюймовий вентильований диск/12,8-дюймовий диск
Шини: Hankook Ventus S2 AS EV
225/55R-18 98W M+S




РОЗМІРИ
Колісна база: 116,1 дюйма
Довжина: 191,1 дюйма
Ширина: 74,0 дюйма
Висота: 58,9 дюйма
Пасажирський об’єм, вперед/назад: 57/47 футів 3
Об’єм багажника: 11 футів 3
Споряджена вага: 4225 фунтів