Існує багато ідей, як усунути проблеми з підключенням електромобіля до важкого зарядного кабелю. Люди вже деякий час працюють над цією технологією, від бездротових планшетів до рук роботів.
Hyundai Motor Group є останньою, хто досліджує технологію безлюдної зарядки електромобілів, і представить свого нового робота з автоматичною зарядкою на Seoul Mobility Show, яка розпочнеться наступного тижня.
Завдяки вбудованому лазеру, камерам, коліщаткам зі штучним інтелектом і рухомому кронштейну ACR може — з правильним EV — зробити зарядку вашого Ioniq 6 такою ж простою, як натискання кнопки на брелоку.
Як би просто не було заряджати електромобіль у відомому місці, як-от вдома чи на роботі, це завжди може бути простіше. WiTricity працює над бездротовою зарядкою електромобілів уже десять років. У 2015 році Tesla показала відео металевої «змії», яка може автоматично підключати зарядний кабель до електромобіля. Ram працює над індуктивним зарядним роботом для своєї майбутньої електричної вантажівки. Цього місяця в Сеулі Hyundai і Kia покажуть останню з цих автоматизованих технологій заряджання під назвою ACR.
Автоматичний зарядний робот чимось схожий на металеву змію Tesla , але є більш досконалим. Змія мала вбудований фірмовий роз’єм Tesla, а ACR Hyundai Motor Group натомість має руку, яка може тримати різні штекери. Звичайно, у більшості випадків він використовуватиме роз’єм J1772 або CCS, але приємно бачити таку передову сумісність. Насправді HMG розробила ACR для роботи в будь-якому середовищі, «незалежно від місця розташування зарядного пристрою, погоди та потенційних перешкод», - заявила компанія. Це водонепроникний і пилонепроникний (клас IP65) робот, який використовує нерухому стійку безпеки з вбудованим лазерним датчиком, встановленим у землі поблизу, щоб попередити робота, коли він може натрапити на нерухому або рухому перешкоду.
Це «хіба це не казкова» версія того, як має працювати ACR. Ви паркуєте свій автомобіль там, де він заряджатиметься — або просто поблизу, якщо електромобіль зможе припаркуватися сам — і наказуєте системі ініціалізувати заряджання з брелока. Автомобіль, який ACR намагається зарядити, повинен мати дверцята зарядного порту, які можна відкрити без участі людини, і ACR зв’язується з автомобілем, щоб відкрити їх. Потім ACR на колесах наближається до автомобіля та використовує алгоритм штучного інтелекту на основі 3D-камери, щоб визначити, де знаходиться штекер зарядки, і подовжує кабель до порту. Коли EV заряджається, рука робота відсувається.
Hyundai опублікував відео ACR у дії, і цього разу це справжнє відео. У липні 2022 року автовиробник опублікував створене комп’ютером відео, яке демонструє потенціал робота. Керівник лабораторії робототехніки HMG Донг Джин Хюн сказав, що ACR може бути особливою підмогою для «людей з обмеженими руховими можливостями, оскільки зарядні кабелі стають товщими та важчими, щоб забезпечити високу швидкість зарядки».
На даний момент ACR — це просто крута іграшка, представлена на Seoul Mobility Show 2023. Але HMG каже, що передбачає, що роботи запропонують підтримку зарядки електромобілів у «найближчому майбутньому». Щоразу, коли з’явиться ACR або будь-яка інша технологія спрощення зарядки, це стане наступним конкретним кроком, який зробить керування електромобілем доступнішим і зручнішим.