Починаючи з трансмісії, модель Euro-spec буде пропонуватися в конфігураціях Standard Range і Long Range. Перший має акумуляторну батарею ємністю 48,4 кВт/год, а також електродвигун, який розвиває 154 к.с. (115 кВт / 156 к.с.) і крутний момент 188 фунт-фут (255 Нм).

Клієнти, яким потрібен більший радіус дії та продуктивність, можуть вибрати Kona Electric Long Range , який має більший акумулятор на 65,4 кВт-год. Він супроводжується оновленим електродвигуном, який розвиває 215 к.с. (160 кВт / 218 к.с.) і 188 фунт-фут (255 Нм) крутного моменту. Hyundai не вдавався в багато інших деталей, але сказав, що цей варіант повинен мати запас ходу WLTP, що перевищує 304 милі (490 км).

Окрім розмови про ємність акумулятора та характеристики продуктивності, Hyundai показала, що Kona Electric має технологію 400 В. Хоча він не такий просунутий, як Ioniq 5 і Ioniq 6, водії можуть розраховувати на швидкий заряд від 10% до 80% всього за 41 хвилину.




Hyundai також зазначив, що модель має новий режим водіння з однією педаллю, функцію Vehicle-to-Load (V2L) і коефіцієнт лобового опору 0,27. Покупці також знайдуть систему попереднього кондиціювання батареї, нову лампу дверцята зарядного порту та систему запобігання замерзанню дверцята зарядки, яка працює за низьких температур до -30° C (-22° F).

Зовні модель має характерну «піксельну безшовну лампу горизонту» та «піксельну графіку». Kona EV також виросла, оскільки стала на 6,9 дюйма (175 мм) довшою за вихідний кросовер і має подовжену на 2,4 дюйма (60 мм) колісну базу.