Завдяки кабіні високого класу, плавній їзді та простору для всієї родини легко зрозуміти, чому Palisade став хітом для Hyundai . Найбільший позашляховик бренду охоплює весь спектр від базової комплектації, орієнтованої на вартість, до шикарної моделі Calligraphy, яка справляє найкраще враження від Genesis GV80 . Під капотом Palisade розташований 3,8-літровий двигун V-6, який видає 291 кінську силу завдяки восьмиступінчастій автоматичній коробці передач. Багато можливостей підключення та технологічних функцій є стандартними для всього модельного ряду, тоді як топ-моделі отримують такі розкоші, як панорамний люк, навігаційна система та стьобана шкіряна оббивка. Незалежно від того, яке оздоблення ви виберете, кабіна Palisade – це просторе комфортне місце для всієї родини.
Підтяжка обличчя 2023 модельного року надає Palisade більш прямокутного вигляду. Новий вигляд доповнено оновленим дизайном коліс, а кабіна отримала деякі нові функції. Панель приладів Palisade має 12,0-дюймовий інформаційно-розважальний дисплей з вищою роздільною здатністю, перероблене кермо та оновлені варіанти оббивки. Нові функції включають точку доступу Wi-Fi, підігрів сидінь третього ряду та масажне сидіння водія. Надійна на вигляд модель XRT приєднується до лінійки з 20-дюймовими колесами, затемненою зовнішньою обробкою та іншими елементами дизайну. Найбільшим конкурентом Palisade завжди був механічно подібний Kia Telluride , але цю модель також очікує оновлення цього року, а це означає, що суперництво продовжиться.
Модель XRT є новою пропозицією в лінійці цього року, але наш вибір Palisade буде SEL середнього класу з пакетом Premium. Він додає багато найкращих технічних і розкішних функцій позашляховика, включаючи більший екран інформаційно-розважальної системи, вбудовану навігацію та найдосконаліші функції допомоги водієві Hyundai.
Palisade оснащений 3,8-літровим V-6 і стандартно поставляється з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач. Двигун потужністю 291 кінську силу забезпечує адекватне прискорення для такого автомобіля. Коробку передач Palisade можна перемикати вручну за допомогою лепестків на кермі. Коробка перемикання передач плавно перемикається сама по собі, але при підйомі на пагорби є деяке зайняте перемішування передавальних числа.
Передній привід є стандартним, тоді як повний привід є опціональним для комплектацій SE, SEL та Limited; це стандарт для кращої серії Calligraphy. Усі моделі Palisade стандартно постачаються з охолоджувачем коробки передач, попередньою електропроводкою та системою контролю гойдання причепа. Він розрахований на буксирування до 5000 фунтів, якщо він оснащений зчіпкою для причепа, встановленою дилером.
Наш тест-драйв завантаженої моделі Calligraphyнавколо Ешвіля, Північна Кароліна, підкреслили плавність ходу та тихий салон Palisade; ми навіть спробували трохи покататися по бездоріжжю і переконалися, що великий позашляховик може впоратися з місцевістю, яку ви не знайдете в міських джунглях. Ми випробували повнопривідний SEL, і він показав виняткові результати прискорення на нашому тестовому треку. Під час нашого тестування Palisade розганявся від нуля до 60 миль/год за 6,9 секунди, а Palisade потрібно було 182 фути, щоб зупинитися зі швидкості 70 миль/год. Він виявився трохи швидшим за Telluride, але повільнішим за Chevrolet Traverse .
Комплектації SE та SEL вміщують вісім пасажирів, тоді як Limited та Calligraphy мають капітанські крісла другого ряду, що зменшує кількість пасажирів до семи. У будь-якому випадку, у всіх трьох рядах є багато місця для пасажирів. У другому ряду є кнопка для переміщення сидінь вперед для легкого доступу до третього ряду. Шум від дороги приглушений; однак через двері проникає велика кількість шуму від вітру. Сидіння другого та третього рядів із електроприводом складання є опціональними для SEL та стандартними для Limited та Calligraphy.
Об’єм багажника з усіма складеними сидіннями становить 86 кубічних футів, і під час нашого тестування Palisade вміщує 33 ручні валізи. Якщо другий ряд у вертикальному положенні та третій ряд складений, загальний об’єм багажу становить 46 кубічних футів. З використанням третього ряду об’єм зменшується до скромних 18 кубів. Під підлогою багажника є місце для зберігання брудних або мокрих речей. Кабіни в дверях тісні, але всередині та під центральною консоллю є достатньо місця для зберігання.
12,0-дюймовий сенсорний дисплей інформаційно-розважальної системи з Android Auto, Apple CarPlay, вбудованою навігацією, супутниковим радіо SiriusXM і підключенням Bluetooth є стандартним для всіх комплектацій. Доступно до семи портів USB, і ви можете підключити два пристрої Bluetooth одночасно. Якщо Palisade обладнано додатком Hyundai Blue Link, його можна заблокувати, розблокувати та запустити віддалено через Amazon Alexa та Google Assistant.