Hyundai Santa Fe 2024 року вперше був представлений минулого місяця, але тепер у нас є більше деталей про позашляховик середнього розміру.
Дика трансформація дизайну нового Santa Fe супроводжується збільшеними габаритними розмірами та подовженою колісною базою.
Його розширені пропорції допомагають збільшити внутрішній простір, а моделі для США повертаються до трирядної конфігурації.
Минулого місяця світові показали шокуюче оновлення Hyundai Santa Fe 2024 року. Хоча це трохи псує сюрприз, Hyundai тепер розкрив більш конкретні подробиці про новий позашляховик середнього розміру в дикому стилі. Santa Fe п’ятого покоління не тільки більший за свого попередника майже в усіх відношеннях, але й упроваджує нові функції, у тому числі американські моделі, що повертають третій ряд сидінь.
Більший і сміливіший, ніж раніше
Якби він досі не називався Santa Fe, ніхто б не знав, що уте, схоже на Minecraft, яке видно на цих фотографіях, має якесь відношення до минулого покоління, яке дебютувало в 2019 модельному році та було оновлено у 2021 році . Щоб краще переконатися, що глядачі впізнають новий Santa Fe, насправді, як Hyundai, компанія використовує H-подібні передні та задні освітлювальні елементи, які доповнюють дизайн, що нагадує ваше обличчя.
У порівнянні з попереднім Santa Fe, версія 2024 року збільшується спереду назад, вгору та вниз, а також між осями. Тепер він має довжину 190,2 дюйма, що на 1,8 дюйма більше, ніж раніше. Це все ще приблизно на півфута коротше, ніж трирядний Hyundai Palisade, але відстань між осями Santa Fe була збільшена на 1,9 дюйма. Його 110,8-дюймова колісна база тепер забезпечує більше місця для пасажирів, особливо для третього ряду. Раніше вихідне покоління, яке продавалося на інших ринках, пропонувало додатковий ряд, але ті, що продавалися на наших берегах, пропонувалися лише з двома рядами.
Незважаючи на те, що новий Santa Fe такий же широкий, як і раніше, тепер він приблизно на дюйм-два вищий (не враховуючи видатних рейлінгів на даху, які доступні). На відміну від раніше, тепер він доступний з гігантськими 21-дюймовими колесами — раніше 20-і були найбільшим набором. Hyundai також каже, що з’явилося більше місця для перевезення речей людей, оскільки вантажний простір за дальнім заднім рядом збільшився на кілька кубів до 26 кубічних футів. Передбачається, що більший отвір підйомних дверей полегшить переміщення речей всередину та виїзд.
Більш відкрита концепція всередині Hyundai Santa Fe 2024
Коли люди залізуть у перероблений Santa Fe, можливо, вони сплутають його з Land Rover. Це може не порадувати власників Land Rover, але, ймовірно, сподобається всім іншим. Ми вважаємо, що новий дизайн приладової панелі з його вертикальним розташуванням і тонкими H-подібними елементами виглядає красиво. Ми також цінуємо новий перемикач, встановлений на колонці, і включення фізичних ручок для аудіосистеми, а також деяких елементів керування HVAC, які розташовані на 6,6-дюймовій сенсорній панелі.
Центральним елементом приладової панелі є єдина вигнута панель, на якій розміщено два 12,3-дюймові екрани, один для панелі приладів, а інший для інформаційно-розважальної системи. Кермо також виглядає висококласним — і його легко можна було взяти прямо з Defender. Центральну консоль рекламують як доступну для тих, хто сидить на передніх сидіннях і в другому ряду, і вона має пару бездротових зарядних панелей над виїмкою. Інші унікальні особливості включають лоток у верхній частині бардачка, який дезінфікує дрібні предмети за допомогою ультрафіолетового світла.
Пасажири на передньому сидінні, які бажають підняти ноги, можуть розгорнути підніжки, хоча незрозуміло, стандартні вони чи додаткові. Крісла капітана другого ряду доступні з електрорегулюванням, а крісла третього ряду відкидаються до 10 градусів. Hyundai каже, що пасажири другого та третього рядів мають більше простору, щоб розтягнутися, з простором для ніг розміром до 42,3 та 30 дюймів відповідно. Порівняно з попередніми моделями з трьома рядами, це збільшення на 2,7 дюйма для дальніх задніх сидінь.
Santa Fe 2024 року має безліч технологій допомоги водієві, які варіюються від автоматичного екстреного гальмування, автоматичного дальнього світла, моніторингу сліпих зон і допомоги в утриманні смуги руху до напівавтономних режимів водіння. Разом із функціями безпеки, які блокують двері, щоб люди випадково не потрапили в затор, є новий монітор уваги водія та нагадування на основі радара перевірити задні сидіння.
Силові агрегати та ціни Hyundai Santa Fe 2024
Варіанти трансмісії Santa Fe не так радикально відрізняються, як його зовнішній вигляд. Фактично, вони практично не змінилися. У той час як базовий 2,5-літровий чотирициліндровий двигун більше не пропонуватиметься в Північній Америці, 2,5-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом продовжує розвивати 277 кінських сил і 311 фунт-фут крутного моменту. Він знову поєднується з восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач з подвійним зчепленням і переднім або повним приводом.
Гібридна трансмісія, що підключається до електромережі, також втрачає громадянство США, але гібридний варіант — 1,6-літровий чотирибаковий двигун з турбонаддувом у парі з електродвигуном — продовжує працювати. Установка включає в себе шестиступінчасту автоматичну коробку передач і повний привід і, як очікується, буде складати ті ж 226 кінських сил разом. Нам доведеться зачекати, щоб дізнатися оцінки економії палива, оскільки ці цифри ще мають бути підтверджені EPA.
Hyundai каже, що Santa Fe 2024 року надійде до дилерів США десь у першій половині наступного року. Незважаючи на те, що компанія ще не оприлюднила ціни, ми очікуємо, що вартість моделі початкового рівня коштуватиме трохи менше 40 тисяч доларів тепер, оскільки гібридна трансмісія, здається, є стандартною установкою. Потужніший 2,5-літровий чотирициліндровий двигун із турбонаддувом у поєднанні з топовою моделлю Calligraphy, ймовірно, призведе до того, що ціна Santa Fe буде близько 50 000 доларів.