За даними Корейської асоціації імпортерів і дистриб’юторів автомобілів (KAIDA), продажі імпортних легкових автомобілів у Південній Кореї зросли на 11% до 21 622 одиниць у лютому 2023 року з 19 454 одиниць роком раніше.




Асоціація стверджує, що запуск нових моделей допоміг збільшити продажі минулого місяця після слабких показників у січні, оскільки іноземні бренди краще конкурували з вітчизняними виробниками, такими як Hyundai і Kia.

Внутрішні продажі також відновилися в лютому на 21% до 125 454 одиниць порівняно зі слабким рівнем минулого року, чому також сприяли випуски нових моделей, включаючи нові електромобілі.

Імпортні продажі за перші два місяці року зросли на 3% до 37 844 з 36 815 одиниць роком раніше, при цьому німецькі бренди становлять 77% від загального обсягу з 29 181 продажами.

BMW продовжує лідирувати в цьому сегменті, продажі якого зросли більш ніж на 11% до 12 470 одиниць, завдяки запуску i4, нових моделей 7-ї та 8-ї серії та моделей X7 минулого року.

Однак продажі Mini впали на 44% до 866 одиниць.

Mercedes-Benz намагається відновити значну позицію, втрачену минулого року: продажі з початку року впали на 10% до 8419 одиниць, незважаючи на запуск позашляховика EQB і седанів EQE і EQS минулого року. На початку цього року компанія продовжила вдосконалювати свою електричну лінійку, випустивши висококласний позашляховик EQS, побудований на новій платформі EVA2, а пізніше цього року з’явиться позашляховик EQE.




Продажі Volkswagen впали на 69% до 713 одиниць, але продажі Audi зросли на 86% до 4654 одиниць, а продажі Porsche зросли на 27% до 1849 одиниць.

Торік місцевий дистриб’ютор Volkswagen Group Korea випустив ряд нових і оновлених моделей, зокрема Audi Q4 e-tron і VW ID.4.

Продажі Lexus майже подвоїлися до 1920 одиниць з початку року, тоді як продажі Toyota зросли на 65% до 960 одиниць завдяки запуску варіанту RAV4 PHEV минулого місяця.

Цього року японський автовиробник планує випустити вісім нових моделей під цими двома брендами, включаючи акумуляторні позашляховики Lexus RZ450e і Toyota bZ4X, Prius PHEV і гібридні електричні Highlander, Crown і Alphard (HEV).

Продажі Volvo впали на 10% до 1834 одиниць, незважаючи на нещодавній запуск C40 Recharge – першої з семи моделей з акумуляторним живленням, які бренд планує випустити до 2030 року.

Раніше цього місяця компанія Ford Korea заявила, що розглядає можливість продажу автомобілів онлайн з наступного року, щоб допомогти їй конкурувати з іншими імпортованими брендами. Американський автовиробник, який минулого місяця випустив оновлений пікап Ranger, продав 685 автомобілів за перші два місяці року, що на 13% менше в порівнянні з аналогічним періодом минулого року.