Нелегко критикувати неймовірно розкішний Infiniti Q60 2022 року, але вибагливі покупці спортивних купе хочуть комунікабельний автомобіль, а не просто такий, який виграє конкурс краси. Для водіїв-ентузіастів купе Infiniti — це автомобільний еквівалент гудка. Для людей, які шукають міцний дводверний автомобіль із потужним подвійним турбонаддувом V-6, який дешевший, ніж аналогічні конкуренти, Q60 може здатися більш привабливим.
Однак для максимізації цієї ціннісної пропозиції потрібна модель початкового рівня, яка нижча за альтернативи з турбо-шісткою, такі як BMW M440i та Audi S5, майже на 15 000 доларів. Незважаючи на те, що економія приносить жертву продуктивності та законним елементам розкоші, вона перевершує переплату за 400-сильний Red Sport 400, який перевершує і, ймовірно, обігнать обидва Ауді та Біммер . 2022 Q60 — це більше супермодель, ніж суперкар, але він справляється зі своєю роботою, якщо привабливість для очей важливіша за привабливе керування.
У 2022 році єдиною зміною в лінійці Q60 є додавання бездротового зв’язку Apple CarPlay. В іншому, жилаве спортивне купе є механічно ідентичним і поставляється з тим самим набором стандартних і додаткових функцій, що й попередній модельний рік.
На відміну від інших розкішних купе початкового класу, Q60 має стандартний твін-турбо V-6 замість чотирициліндрового двигуна. Незважаючи на те, що його конкуренти також можуть бути з шістками, оновлення підвищує їхні ціни, що робить Infiniti одним із найкращих у своєму класі. Щоб скористатися цим, ми рекомендуємо модель Pure. Ті, хто хоче повний привід, можуть додати його за 2000 доларів.
Кожен Q60 оснащений 3,0-літровим двигуном V-6 з подвійним турбонаддувом, який видає 300 кінських сил у стандартній формі та 400 поні в моделі Red Sport 400. Цей м'яз направляється через семиступінчасту автоматичну коробку передач і стандартний задній або додатковий повний привід. Ми тестували лише 400-сильний Red Sport 400 , але головними відмінностями між ним і звичайним Q60 є стандартні адаптивні амортизатори та додаткова система рульового керування, яку Infiniti називає Direct Adaptive Steering.
Red Sport 400 також додає більші колеса з більш липкими шинами та потужнішими гальмами. Тим не менш, ми їздили на ньому без оновленого рульового керування та оцінили його точність, але хотілося, щоб зусилля були більшими, а кермо було більш прямим. Принаймні його міцна педаль гальма забезпечувала масу впевненості, коли нам виникала потреба зменшити швидкість.
2022 Q60 має інші показники економії палива, оскільки купе доступне із заднім або повним приводом. Перший, як очікується, зароблятиме 19 миль на галон у місті та 28 миль на галон на шосе. Модель з повним приводом розрахована на 19 миль на галон у місті та 27 миль на галон на шосе. Red Sport 400 розрахований на 19 миль на галон у місті та 26 на шосе. Останній повнопривідний Q60, який ми використовували на нашому маршруті з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль на годину, який є частиною нашого широкомасштабного режиму тестування , перевищив рейтинг EPA на шосе на 1 миль на галон (спостережено 28).
Всередині Q60 пропонує привабливі та високоякісні матеріали, але дизайн починає виглядати застарілим. Купе також не вистачає простору для розтягування, який пропонують багато інших у цьому класі, що сприяє тому, що інтер’єр виглядає тісним. Тим не менш, Q60 може бути оснащений набором бажаних функцій, таких як оновлена шкіряна оббивка, підігрів передніх сидінь і керма, а також кермо з електропідсилювачем. Внутрішнє місце для зберігання речей здебільшого обмежується дверними кишенями та смітником у передній частині центральної панелі. Нам вдалося помістити три ручні сумки в його багажник і ще сім із складеним заднім сидінням.
На жаль, стандартна інформаційно-розважальна система Q60 із подвійним екраном заплутана. Верхній і нижній екрани реагують на сенсорне введення, але верхнім екраном також можна керувати за допомогою поворотного регулятора на центральній консолі. Нові стандарти бездротового зв’язку Apple CarPlay і Android Auto (з’єднання USB усе ще потрібне) є стандартними, а аудіосистема Bose і точка доступу Wi-Fi є додатковими.
ТИП ДВИГУНА: 24-клапанний V-6 DOHC з двома турбонаддувом і проміжним охолодженням, алюмінієвий блок і головки, безпосереднє вприскування палива
Робочий об’єм: 183 куб. дюймів, 2997 куб.см
Потужність: 400 к.с. при 6400 об/хв
Крутний момент: 350 фунт-фут при 1600 об/хв
ТРАНСМІСІЯ: 7-ступінчаста автоматична з ручним режимом перемикання передач
РОЗМІРИ:
Колісна база: 112,2 дюйма
Довжина: 184,6 дюйма
Ширина: 72,8 дюйма Висота: 54,9 дюйма
Пасажирський об’єм: 86 кубічних футів
Об’єм багажника: 12 кубічних футів
Споряджена маса: 3866 фунтів