Штучний інтелект сьогодні з’являється всюди, і Microsoft є одним із лідерів у сфері штучного інтелекту. Сьогодні компанія анонсувала нові інструменти штучного інтелекту, інтегровані в пошукову систему Bing, призначені для полегшення покупок в Інтернеті для споживачів.
Основним продуктом є Посібник із купівлі, новий інструмент, який має на меті «провести дослідження за вас» під час покупок онлайн. Посібник із купівлі пропонуватиме пропозиції щодо продуктів на основі пошукових термінів, наприклад «товари для коледжу». Посібники з купівлі збирають схожі продукти з різних інтернет-магазинів і розміщують їх у спеціально розробленій таблиці для швидкого порівняння.
Новий штучний інтелект Bing для покупок також може підказувати, які фактори продукту слід враховувати, наприклад, як підходять навушники або з якими пристроями вони добре працюють. З цією метою Bing Chat може підсумовувати набір оглядів, що стосуються певного продукту, і дивитися на «найкращу інформацію», згідно з Microsoft.
Bing також містить покращені інструменти зіставлення цін. На додаток до аналізу продажних цін на продукт від різних постачальників, Bing's Price Match може допомогти споживачам запитати відповідність ціни навіть після того, як продукт уже придбано. Bing Chat може переглядати політику відповідності цін «найбільших роздрібних продавців США», щоб допомогти покупцям надіслати запит на відповідність цін, який відповідає правилам відповідності цін продавця.
Bing також відображатиме коди купонів та інформацію про відстеження на бічній панелі Edge.
Інструмент «Посібник із купівлі» виходить сьогодні, і він також доступний на бічній панелі в Microsoft Edge або через чат Bing.