Унікальний погляд Genesis на розкіш очевидний у кожній із його пропозицій, особливо в позашляховику GV70 2023 року, який виділяється серед конкурентів своєю надто хорошою, щоб бути правдою ціною. Замість того, щоб створювати недорогий програвач, який відчуває себе дешевим, Genesis створив компактний розкішний позашляховик, який у багатьох відношеннях приємніший і шикарніший за аналогічних конкурентів, таких як BMW X3 і Volvo XC60 .
Можливо, він не має такої впізнаваності бренду, як ті інші позашляховики, але GV70 компенсує це яскравим зовнішнім виглядом і прекрасним інтер’єром, які, безсумнівно, є висококласними, тож навіть якщо люди не можуть назвати його, вони знатимуть, що він високий -кінець, коли вони це побачать. Turbo four або twin-turbo šest забезпечує більш ніж достатньо потужності, а повний привід є стандартним для кожної моделі. Поводження спритне, якщо не точноPorsche Macan – чіткий, а їзда GV70 комфортна, коли ви просто хочете спокійно подорожувати. Заднє сидіння могло б бути просторішим, тому, якщо ви регулярно возите пасажирів, можливо, краще перейти на більший і навіть розкішніший GV80 .
Комплектація 2.5T Prestige була перетворена на 2.5T Sport Prestige на 2023 рік, укомплектована 12,3-дюймовим цифровим дисплеєм і тризонним автоматичним клімат-контролем. Усі спортивні моделі, навіть ті з 3,5-літровим V-6 з турбонаддувом, отримують сенсорні кнопки на кермі та пофарбовані в чорний колір задні гальмівні супорти. Модель середнього класу 2.5T Advanced тепер поставляється з оновленою стереосистемою Lexicon, а 2.5T Select отримує оновлені передні гальмівні супорти та підігрів керма. Capri Blue, Makalu Gray і Makalu Grey Matte — нові кольори кузова.
GV70 починається з привабливо низької ціни , але ми вважаємо, що оновлення до розширеної комплектації цілком варте грошей. Це додає шкіряну оббивку, внутрішнє освітлення, підігрів керма та безліч функцій допомоги водієві, включаючи функцію дистанційного самостійного паркування. У комплектації Advance також є переваги моделі Select, зокрема 19-дюймові колеса, панорамний люк і стереосистема Lexicon із 16 динаміками. 2,5-літровий чотирициліндровий двигун з турбонаддувом досить бадьорий, а 3,5-літровий V-6 з подвійним турбонаддувом чудово швидкий, і обидва працюють удосконалено.
GV70 доступний з 2,5-літровим чотирициліндровим двигуном з турбонаддувом або 3,5-літровим двигуном V-6 з подвійним турбонаддувом. Чотирициліндровий двигун початкового рівня становить 300 кінських сил, а V-6 — 375 кінських сил. У той час як механічна коробка передач пропонується з Turbo four в седані G70, GV70 прилипає з восьмиступінчастою автоматичною як стандартне обладнання; повний привід також стандартний. Під час нашого першого тест-драйву ми відзначили відчутний атлетизм, особливо в режимі водіння Sport Plus, і подвійний турбонаддув V-6 показав потужну силу: на нашому тестовому треку GV70 із V-6 забезпечив вражаючі 4,9 секунди до нуля. до 60 миль/год. Відтоді ми застосували V-6 GV70 до нашого парку довгострокових випробувань, і він став ще швидшим, розганяючись до 60 миль/год лише за 4,6 секунди. Theturbo four також задовільно швидкий , записавши 5,6-секундний результат у тому самому тесті.
Дизайн кабіни GV70 більш сміливий, ніж його більший брат GV80; Нам подобається те, як різкі лінії екстер’єру переходять у інтер’єр, створюючи єдиний вигляд. Вишукані матеріали оздоблені всередині, а рифлена скляна ручка перемикання передач виглядає розкішно. Поширеною скаргою на седан G70 є його тісне заднє сидіння, і хоча GV70 має більше простору та додатковий простір для ніг водіїв на задньому сидінні, він все ще не дуже просторий. Вантажопідйомність більша, але нам доведеться почекати, щоб побачити, як GV70 порівнює з головними суперниками, такими як Audi Q5 , X3 і GLC-клас під час нашого тестування в реальному світі.
Інформаційно-розважальна система GV70 нагадує більший позашляховик GV80 , що означає великий широкоформатний інформаційно-розважальний дисплей, що виростає з приладової панелі з коліщатком керування, встановленим на центральній консолі. Apple CarPlay, Android Auto та точка доступу 4G LTE Wi-Fi є стандартними функціями. Висококласна стереосистема Lexicon доступна як опція. Ми виявили, що поворотна ручка керування інформаційно-розважальною системою, розташована на центральній консолі, розташована настільки близько до поворотної ручки керування коробкою передач, що іноді ми змінюємо радіостанцію, коли намагаємось перейти на іншу передачу.