На відміну від інших позашляховиків середнього розміру, Nissan Murano 2023 року уникає грубого вуличного шпону на користь складного для визначення вигляду, який є стильним поєднанням автомобіля та кросовера. Як би ви не хотіли це називати, воно виглядає добре. Але на цьому привабливість Murano починається й закінчується, оскільки його застаріла платформа не дозволяє йому конкурувати з новими дворядними суперниками, такими як Honda Passport , Hyundai Santa Fe та Jeep Grand Cherokee.. 3,6-літровий V-6 Murano видає пристойну потужність, але підключений до безступінчатої автоматичної коробки передач (CVT), яка підтримує двигун у безпілотному режимі під час прискорення.
Незважаючи на те, що їзда комфортна, Murano не пропонує особливого задоволення водієві, що є ганьбою, враховуючи, що він поділяє платформу з пряним седаном Maxima, який набагато приємніший за кермом. Nissan принаймні завантажує Murano якомога більшою кількістю технологій. Набір функцій допомоги водієві входить у стандартну комплектацію, а інформаційно-розважальна система з сенсорним екраном із відповідним рівнем підключення встановлюється в кожній моделі. Murano конкурує з більш ніж двома десятками позашляховиків середнього розміру, майже всі вони кращі в тому, для чого вони створені.
Murano не зазнав суттєвих оновлень відтоді, як це покоління було представлено для 2015 модельного року, і в 2023 році воно вийде без жодних змін у дизайні, трансмісії чи шасі. Зайве говорити, що його термін придатності минув, і ми очікуємо, що абсолютно нова версія дебютує в 2024 модельному році.
Оскільки Murano 2023 року є одним із старіших варіантів у цьому класі, і він посів останнє місце в порівняльному тесті , ми уникали б дорожчих моделей. Це штовхає нас до Murano SV, який має гарне поєднання стилю та змісту за відповідну ціну. Його стандартні переваги включають адаптивний круїз-контроль, електрорегульовані передні сидіння з підігрівом і дистанційний запуск.
Під капотом усіх Muranos знаходиться 3,5-літровий V-6 потужністю 260 кінських сил. Передній привід є стандартним, але повний привід можна додати до будь-якої комплектації, і в обох установках використовується CVT. Останній Murano, який ми тестували, продемонстрував гідну продуктивність на нашому тестовому трекуі показував бадьору продуктивність по місту. Увімкніть ногу в дросель — вправа, яку часто роблять деякі покупці Murano — і CVT підвищить оберти двигуна й утримає їх на цьому рівні, що призведе до гучного, гудучого гарчання з-під капоту.
Murano у своїй стихії під час дальніх прогулянок по шосе, де силовий агрегат відходить на задній план і забезпечує спокійну подорож. Завдяки підвісці, налаштованій на комфорт, Murano полегшує поїздки, а його підвіска гасить навіть найгірші вибоїни, забезпечуючи плавну їзду. Зустрічайте звивисту дорогу, і Murano безпечно доставить вас до наступного перехрестя, але це не розважить вас по дорозі. Рульове управління забезпечує хорошу стабільність на шосе, але є нудним і некомунікабельним на звивистих двох смугах. Murano пропонує низький рейтинг буксирування 1500 фунтів.
EPA оцінює, що Murano зароблятиме 20 миль на галон у місті та 28 миль на галон на шосе. Додаток повного приводу також не зменшує рейтинг. У наших реальних випробуваннях Murano не витримав оцінку економії палива на шосе — 27 миль на галон — але все ж зміг опублікувати один із найкращих результатів серед конкурентів, які ми пробували.
Салон Murano досить гарний і досить добре обладнаний, але дизайн виглядає застарілим. Сидіння, дверні панелі та підлокітники нашого тестового автомобіля Platinum були оздоблені м’якою шкірою, а також обробкою з темного тикового дерева. Обидва пасажири на передніх сидіннях повинні легко знайти приємне положення для сидіння в м’яких кріслах. Пасажирів на задніх сидіннях чекає зручне сидіння, що відкидається, з великою кількістю набивки.
Оскільки вантажний відсік Murano є нижчим за середній розмір для цього класу, не дивно, що за його заднім сидінням нам вдалося помістити лише дев’ять наших ручних валіз, тоді як його конкуренти містили більше. Однак, коли заднє сидіння складене, ми вміщуємо 26 ящиків у салоні. Більшість внутрішніх ящиків для зберігання речей достатнього розміру, за винятком бардачка Murano, який величезний.
Усі моделі Murano оснащені 8,0-дюймовим кольоровим сенсорним дисплеєм, на якому працює інформаційно-розважальна система NissanConnect; навігація, Apple CarPlay, Android Auto та SiriusXM з оновленнями погоди та заторів Travel Link тепер також є стандартними для всіх моделей. Murano має порти USB-A і USB-C, включаючи пару на задній частині центральної консолі, щоб ті, хто сидить на задньому сидінні, могли використовувати свої смартфони.