Незважаючи на те, що його не оновлювали з 2016 модельного року , екстер’єр Nissan Maxima 2023 все ще привертає увагу завдяки його плаваючій лінії даху та крутому профілю. Шкода, що його манери на дорозі не настільки цікаві. Maxima виглядає більш спритним, ніж Chrysler 300 і Dodge Charger , але він не такий витончений, як Volkswagen Arteon.
Усі моделі Maximas оснащені двигуном V-6, який видає 300 кінських сил, але він працює в парі з безступінчастою автоматичною коробкою передач (CVT), що справляє враження. Салон Nissan просторий і напрочуд висококласний за таку ціну, тож якщо ви шукаєте недорогу альтернативу, скажімо, люксовому бренду Nissan Infiniti, варто звернути увагу на нього. В іншому випадку ми б тяжіли до Arteon або інших менших спортивних седанів від Audi або BMW , які мають подібну ціну.
Ми підозрюємо, що Nissan не зніме табличку Maxima взагалі, оскільки компанія зміщує свою увагу на електромобілі та позашляховики. Maxima можна відродити як псевдокросовер у тому ж дусі, що й Toyota Crown , або його назву можна застосувати до майбутнього електричного седана — реінкарнації Maxima як електромобіля зі спортивним седаном.
Ми вважаємо, що оздоблення Platinum цілком варте підвищення ціни, оскільки воно додає рульову колонку з електропідсилювачем, склоочисники з датчиком дощу, задню сонцезахисну шторку з електроприводом, шкіряні сидіння з діамантовими вставками, підігрів задніх сидінь і дерев’яну внутрішню обробку. . Якщо ви хочете витратити гроші, додатковий пакет Reserve максимально розширить Maxima завдяки темно-вугільному оздобленню стелі, двоколірному шкіряному керму та ексклюзивним 19-дюймовим колесам.
Maxima є одним із найшвидших повнорозмірних седанів, і його двигун V-6 звучить добре, коли його штовхають. 3,5-літровий V-6 виробляє 300 кінських сил і рухає Maxima разом з метою. Безступінчаста автоматична коробка передач (CVT), однак, применшує місію спортивного седана Maxima. Під час нашого тестування Maxima Platinum розганявся з нуля до 60 миль/год за 5,7 секунди , випереджаючи прискорених конкурентів, таких як Volkswagen Arteon і моделі Charger з двигуном V-6. Maxima добре керує своїми розмірами. Підвіска добре амортизована та міцна, аж надто жорстка для свого класу. Maxima демонструє невеликий нахил під час агресивних маневрів на поворотах, і під час нашого тестування Maxima SR легко переміг своїх суперників.
Завдяки хорошим показникам економії палива (20 миль на галон у місті та 30 миль на галон на трасі), а також результатам, що перевищують середні під час наших реальних тестів, силовий агрегат Maxima доводить, що він чудово поєднує продуктивність і ефективність. Його великий запас ходу по шосе також робить його ідеальним супутником на далекі відстані. Під час нашого 200-мильного тестового маршруту на шосе ми перевищили рейтинг Maxima EPA, досягнувши вражаючих 32 миль на галлон.
Maxima пропонує місце для п’ятьох у добре виконаній кабіні з м’якими на дотик матеріалами , простими елементами керування та безліччю високоякісних функцій. Простір для ніг на передніх сидіннях є одним з найкращих у класі, тоді як простір для голови середній.
Місця на задніх сидіннях не так багато, як у більших конкурентів, таких як 300. Сидіння водія та переднього пасажира з електрорегулюванням, шкіряне кермо та ручка перемикання передач, двозонний автоматичний клімат-контроль, автоматичне затемнення. дзеркало заднього огляду та кнопковий запуск є стандартними. Один із найменших багажників у категорії означає, що Maxima спочатку має недолік у перевезенні вантажів, однак його більші відсіки є зручним місцем для зберігання повсякденних речей, а спинки задніх сидінь складаються, щоб розмістити більші речі.
Інформаційно-розважальна система з 8,0-дюймовим сенсорним екраном є стандартною для лінійки Maxima, і ми виявили, що нею легко користуватися. Інформаційно-розважальну систему можна використовувати як сенсорний екран, але на центральній панелі також є додаткові кнопки для швидкого доступу до загальних налаштувань, таких як гучність звуку та клімат-контроль. Система також забезпечує моніторинг транспортних засобів, віддалений доступ і екстрені служби.
Батьки водіїв-підлітків можуть оцінити попередження про швидкість, обмеження та комендантську годину, а система автоматично зв’язується зі службами екстреної допомоги, коли подушки безпеки розкриваються після аварії. Можливість відстежувати місцезнаходження Maxima у разі крадіжки є зручною, так само як і дистанційний запуск і доступ до замка дверей.