Речник Ferrari підтвердив C/D , що єдине купе F8 2023 року було створено для Ferrari North America, підрозділ компанії, що охоплює ринки Сполучених Штатів, Канади та Латинської Америки.
Можливо, це був заздалегідь обдуманий запит. А може, це була тупа удача. У будь-якому випадку, людина, яка тримає ключі від Ferrari F8 Tributo 2023 року, володіє єдиним італійським спортивним автомобілем із центральним розташуванням двигуна. Про це заявив представник Ferrari, який підтвердив, що компанія дозволила одному F8 Tributo 2023 модельного року залишити Маранелло до припинення виробництва купе потужністю 710 к.с.

Ferrari F8 Tributo 2023 photo

Акцент на купе , оскільки Ferrari продовжує випускати F8 Spider з відкритим верхом . Іншими словами, F8 ще не вмер, навіть якщо його конфігурація з жорстким дахом є такою. Коли ми запитали деталі про єдиний F8 Tributo, який він випустив у 2023 році, представник компанії, з яким ми спілкувалися, визнав, що автомобіль був виготовлений для Ferrari North America, підрозділу компанії, який охоплює ринки США, Канади та Латинської Америки.




Якщо припустити, що покупець цього транспортного засобу не вимагав жодних опцій, щоб особливо відокремити свій F8 Tributo 2023 року від типових моделей 2020, 2021 та 2022 років, виготовлених до нього, є хороший шанс, що в цьому конкретному Ferrari немає нічого особливого. Як і попередні F8, модель 2023 року покладається на 3,9-літровий двигун V-8 з подвійним турбонаддувом і семиступінчасту автоматизовану коробку передач для мотивації задніх коліс. Це комбінація, яка здатна розганяти F8 Tributo до 60 миль/год приблизно за 2,7 секунди та досягати заявленої максимальної швидкості 211 миль/год.

Однак у світі шестизначних автомобілів є що сказати про володіння унікальним транспортним засобом, навіть якщо те, що робить його унікальним, таке ж просте, як штамп на номерному знаку VIN. Також не завадить те, що F8 Tributo знаменує собою кінець ери V-8 для середньомоторного купе Ferrari початкового рівня.

Ferrari F8 Tributo 2023

Оскільки виробництво F8 Tributo припинено, бензино-електричний V-6 296GTB тепер є найдоступнішим середньомоторним купе Ferrari (доступність є відносною, оскільки 296GTB починається на північ від 300 000 доларів США, або на 150 000 доларів менше, ніж середньомоторний 986) . -hp SF90 Stradale hybrid ). З 819 кінськими силами та червоною лінією 8500 об/хв, 296GTB пропонує потужність і гострі відчуття, які давно асоціюються з брендом Ferrari.

Незважаючи на це, у восьмициліндровому F8 Tributo, що працює виключно на газі, є простота та звук, яких просто не вистачає шестициліндровому 296GTB із частковим живленням від акумулятора. Це не робить 296 гіршим за попередній F8, але робить його іншим.




Одна справа мати єдиний F8 Tributo 2023 року. Інша справа — мати право власності на те, що є, по суті, останнім середньомоторним купе Ferrari початкового рівня, яке відмовилося від електричного приводу та повністю покладалося на двигун внутрішнього згоряння — V-8, що є мотивацією.