Maserati Ghibli 2023 року — це спортивний седан із яскраво вираженим італійським присмаком із потужним подвійним турбодвигуном і стилем, що викликає непритомність. Ви також не знайдете жодних слабких чотирициліндрових двигунів. Двигун Ghibli початкового рівня — це 345-сильний твін-турбо V-6, який можна оновити до 424 поні в комплектації Modena середнього класу. Найбільш розірваною моделлю є твін-турбо V-8 Trofeo, який видає потужні 580 кінських сил .
Шасі Ghibli налаштовано для задоволення, його керованість, як у спортивного автомобіля, збалансована з достатньо витонченою їздою, щоб задовольнити покупців розкоші, які в іншому випадку могли б вибрати Audi A6 або Mercedes -Benz E-класу. На жаль, ця витонченість не поширюється на інтер’єр Ghibli. Він має поєднання матеріалів, починаючи з очікуваної обробки шкірою, деревом і металом. Але ця багатша обробка змішана з декількома дешевими пластиковими деталями та неякісною посадкою та обробкою. Незважаючи на це, екзотичний вигляд Ghibli та продуктивність, що викликає мурашки, є рисами, гідними захоплення.
Хоча Ghibli не зазнає суттєвих змін у 2023 році, його початкова ціна точно зміниться. Базова модель GT зараз приблизно на 9000 доларів дорожча, ніж минулого року. Ціна Modena середнього класу зросла на 11 000 доларів, а Trofeo найвищого рівня – на 10 000 доларів. Ціни та який купити
Якщо стартова ціна Ghibli здається високою, це тому, що вона є такою. Більшість розкішних седанів середнього розміру починаються приблизно з 55 000 доларів США, а потім зростають. Але ці седани-конкуренти також мають чотирициліндрові двигуни з турбонаддувом для базових двигунів, а потім переходять на більш потужні V-6s у міру зростання цін. Ghibli пропускає четвірки та пропонує твін-турбо V-6 як стандартне обладнання. Ми б запропонували модель Modena, оскільки вона відкриває 424 поні та покриває більшу частину салону Ghibli оббивкою з натуральної шкіри.
Базовою установкою для Ghibli є 3,0-літровий V-6 з подвійним турбонаддувом і потужністю 345 к.с. із приводом на задні колеса; модель Modena підвищує потужність до 424 кінських сил. До топової моделі Trofeo додається 3,8-літровий двигун V-8 потужністю 580 к.с. з подвійним турбонаддувом. Задній привід є стандартним, але повний привід (Q4 мовою Maserati) доступний для V-6. Обидва двигуни мають восьмиступінчасту автоматичну коробку передач. У 2014 році ми протестували модель S (у 2022 році її замінила Modena) і були зачаровані екзотичними звуками, які вона видає. На нашому тестовому треку він розігнався до 60 миль на годину за 4,7 секунди — швидкий показник для 2014 року, але сьогодні його може обігнати версія Mercedes-Benz E-класу, не виготовлена
AMG .
Відтоді
Maserati підвищила потужність цієї версії двигуна V-6 до 424 кінських сил. Коли ми тестували цей двигун упозашляховик Maserati Levante показав час 5,1 секунди, тому легший Ghibli повинен бути помітно швидшим . Модель Trofeo з двигуном V-8 має ще більшу потужність , і, за нашими оцінками, вона здатна розганятися до 60 миль/год за 3,7 секунди. Поведінка Ghibli на дорозі жвава, але він зберігає рівень витонченості, який тримає його в полюванні з одними з найкращих розкішних спортивних седанів сучасності.
Оскільки Ghibli не має базової моделі з чотирма циліндрами, його оцінки економії палива EPA вищі, ніж середні розкішні автомобілі середнього розміру. Задньопривідні моделі V-6 заробляють оцінки 18 миль на галон у місті та 25 миль на галон на шосе; перехід до повного приводу знижує міський рейтинг до 17 миль на галлон. Trofeo з двигуном V-8 розрахований на 13 миль на галон у місті та 20 миль на галон на шосе. Ми не тестували Ghibli на нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год, але плануємо оновити цей огляд, коли матимемо можливість це зробити.
Хоча екстер’єр випромінює італійський стиль, салон не такий розкішний, як очікувалося. Декілька деталей інтер’єру взято з менших автомобілів у портфоліо продукції Stellantis. Наприклад, він використовує ті самі віконні перемикачі, що й Jeep Cherokee , а також перемикачі світла та ручки на рульовій колонці від нині неіснуючого Chrysler Town & Country . Однак покупці можуть запропонувати Ghibli з чудово прошитими шкіряно-шовковими сидіннями, оздобленням стелі зі штучної замші та кермом з дерев’яною окантовкою. Багажник Ghibli більший, ніж у E-класу чи A6, але BMW 5-ї серії пропонує трохи більше місця. Коли Ghibli відвідає наш офіс, ми побачимо, скільки ручних валіз він може вмістити, і оновимо цей огляд із результатами.
Усі моделі Ghibli оснащені інформаційно-розважальною системою з 10,1-дюймовим сенсорним екраном, яка має глянцевий дисплей і використовує оновлену версію інтерфейсу Google Android Automotive. Навігація, супутникове радіо SiriusXM, Apple CarPlay і Android Auto є стандартними. Аудіосистема з вісьмома динаміками також є стандартною, але аудіофіли будуть раді дізнатися, що Maserati пропонує дві різні системи преміум-класу як оновлення. Перший — це установка Harman/Kardon із 10 динаміками, а другий — аудіосистема Bowers & Wilkins із 15 динаміками.