Якщо стиль Jaguar F-Pace 2023 року нагадує вам спортивний автомобіль типу F , це не помилка, як і спортивні манери SUV на дорозі. Окрім того, що він практичний, просторий і висококласний, дворядний середньорозмірний автомобіль Jaguar сподобається любителям водіння. Стандартний чотирициліндровий двигун із турбонаддувом потужністю 246 к.с. чудовий і модний, але доступний 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун із турбонаддувом і наддувом потужністю 395 к.с. є яскравою альтернативою. 550 -сильний F-Pace SVR має найвищу продуктивність, але ми розглядаємо його окремо.
Компромісом приємної поведінки звичайного F-Pace є стабільна їзда, яка може підійти не всім. Салон доречно вишуканий, з якісними матеріалами та сучасними технологіями, вдало інтегрованими в дизайн. Великий сенсорний екран інформаційно-розважальної системи розташований над приладовою панеллю та працює Найновіше програмне забезпечення Jaguar . Шкода, що робота над ним триває і містить деякі помилки. Хоча такі дрібні проблеми ускладнюють продаж у порівнянні з більш вишуканими конкурентами, водіння F-Pace 2023 року досить чарівне, щоб переважити ці недоліки.
Jaguar відмовився від 335-сильної моделі P340 з лінійки F-Pace, але 395-сильна версія P400 продовжує залишатися найпотужнішою моделлю. Адаптивний круїз-контроль із функцією зупинки та руху тепер доступний на моделях P250 S та P400 R-Dynamic S. Кожен F-Pace тепер оснащений самоущільнювальними шинами, щоб зменшити ймовірність проколу.
Ми вважаємо, що P250 S із турбочетвером потужністю 246 к.с. пропонує найкращий баланс продуктивності та вартості. Перехід від базового P250 до P250 S додає унікальні 19-дюймові колеса, задні підйомні двері з електроприводом, гарну шкіряну оббивку з ромбами. Він також додає більш бажане інформаційно-розважальне програмне забезпечення PiviPro з навігацією, точкою доступу Wi-Fi і розпізнаванням дорожніх знаків.
Кожен F-Pace 2023 року оснащений восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач і повним приводом. Стандартним двигуном є 2,0-літровий чотирициліндровий двигун потужністю 246 к.с. Для тих, хто шукає більш досконалий turbo four, ніж Jag, BMW X3 заробляє найвищі оцінки. F-Pace P400 R-Dymanic S має 3,0-літровий рядний шестициліндровий двигун, який генерує 395 кінських сил із турбонагнітачем, електричним нагнітачем і 48-вольтовою гібридною системою. Під час наших перших вражень від шестициліндрового F-Pace ми відзначили хорошу реакцію та жваве прискорення, але коробка передач не рішуче перемикала передачу під час маневрів у будь-якому режимі водіння, окрім найспортивнішого. P400 , який ми тестували, розганявся до 60 миль/год за 5,5 секунди , але це помітне відставання від 382-сильного X3 M40i на 1,4 тика.
Тим часом Jaguar навмисно налаштував підвіску F-Pace на тверду сторону для спортивного відчуття. Поїздка ніколи не буває жорсткою, але більші розміри коліс (Jaguar пропонує до 22-дюймових) додають невеликого коливання підвіски на нерівностях. Незалежно від моделі, кожен F-Pace керує швидким, надаючи впевнений зворотний зв’язок від передніх шин до рук водія. Під час наполегливої їзди F-Pace справді вражає своєю гостротою реакцій і приносить задоволення від пілотування.
EPA оцінює F-Pace 2023 року з наявним шестициліндровим двигуном у 19 миль на галон у місті та 26 миль на галон на трасі. Чотирициліндровий двигун з турбонаддувом розрахований на 22 милі на галон у місті та 27 на шосе. Хоча ми не тестували шестициліндрову версію на нашому шосе зі швидкістю 75 миль/год, що є частиною нашого комплексного режиму тестування , F-Pace з турбованим двигуном майже повторив свій державний рейтинг із результатом 26 миль на галлон.
У відповідності до мінімалістичної естетики інтер’єру Jaguar, кабіна F-Pace має прості деталі, легкодоступні додаткові елементи керування та багато вікон для кращого огляду. Ви сидите високо на передніх і задніх сидіннях, а водій отримує чудове місце для сидіння, прямокутне до керма та педалей. Розміри простору для ніг і голови F-Pace на передньому сидінні є одними з найбільш містких у цьому класі, тоді як задня частина салону середня. Великі кнопки клімат-контролю зручні у використанні, а центральний сенсорний дисплей є лише трохи доступним для будь-якого пасажира на передньому сидінні. Крім відносної нестачі простору для пасажирів на передніх сидіннях, можливості F-Pace для перевезення вантажів набагато більші, ніж можна було б припустити за його сексуальним стилем. Відпустіть ручки в багажнику та опустіть задні сидіння, що складаються у співвідношенні 40/20/40, у майже рівне положення. Таким чином утворилося місце для 22 ручних валіз.
Остання інформаційно-розважальна система Jaguar із сенсорним екраном називається Pivi. Він розподіляє основні функції в прості, добре організовані меню та виглядає гладко. На жаль, ми виявили, що він занадто глючний і схильний до збоїв. На щастя, на відміну від попереднього інформаційно-розважального програмного забезпечення Jaguar, Pivi здатне оновлюватися по повітрю, тому, коли інженери вирішують проблеми, F-Pace можна легко оновити. Кожна модель стандартно оснащена 11,4-дюймовим сенсорним екраном із вигнутим склом, який підтримує Apple CarPlay, Android Auto та стереосистемою Meridian із 14 динаміками; також доступні вбудована навігація та точка доступу Wi-Fi.
Тип автомобіля: передній двигун, повний привід, 5 пасажирів, 4-дверний універсал
ЦІНА
Базова/як перевірено: $66 550/$82 245
Опції: сидіння Performance, $2925; Преміальний інтер'єрний пакет, $2220; Гарячий клімат-пакет (охолоджуваний бардачок, чотиризонний клімат-контроль), 2110 $; 21-дюймові колеса, $2000; адаптивний круїз-контроль, $1325; проекційний дисплей, $1010; звукова система Meridian, 760 доларів; Шкіряні сидіння Windsor, $760; Синя фарба Bluefire, 610 доларів США; інтерактивний дисплей водія, $550; Wi-Fi, 500 доларів США; чорний зовнішній пакет, $375; глянцеві чорні рейлінги на даху, 360 доларів; Адаптивна реакція поверхні, 150 дол
ДВИГУН
з наддувом, турбонаддувом і проміжним охолодженням DOHC, 24-клапанний рядний 6, алюмінієвий блок і головка, безпосереднє вприскування палива. Об’єм
: 183 дюймів 3 , 2996 см 3
Потужність: 395 к.с. при 6500 об./хв.
Крутний момент: 406 фунт-фут при 2000 об ./хв.
ТРАНСМІСІЯ
8-ступінчаста автоматична
ШАСІ
Підвіска, передня/задня: важелі керування/багатоважільна
гальма, передня/задня: 14,6-дюймовий вентильований диск/12,8-дюймовий вентильований диск
Шини: Michelin Latitude Tour HP
265/45R-21 104W M+S JLR
РОЗМІРИ
Колісна база: 113,1 дюйма
Довжина: 186,9 дюйма
Ширина: 76,2 дюйма
Висота: 65,5
дюйма Пасажирський об’єм: 96 футів 3
Об’єм вантажу: 27 футів 3
Споряджена вага: 4764 фунтів