Після минулорічного оновленого дизайну, який започаткував деякі вкрай необхідні оновлення якості життя всередині та зовні, Jeep Compass повертається у 2023 році з новою трансмісією та стандартним повним приводом. Jeep встановлює 2,0-літровий рядний чотирициліндровий двигун потужністю 200 к.с. з турбонаддувом і восьмиступінчастою автоматичною коробкою передач у кожен Compass.
Доступна комплектація Trailhawk вказує голку на глуху глушину з обладнанням для бездоріжжя та такими функціями, як нижня передача, хоча додаткова передача не перетворює його на Wrangler . Як менша альтернатива Cherokee , Compass ставить доступність перед загальним простором.
У 2023 році Compass отримає нову силову установку з 2,0-літровим чотирицилиндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 200 к.с. — менш потужною версією двигуна, який є в новому Dodge Hornet . Він забезпечує бажане підвищення потужності порівняно з попереднім 2,4-літровим двигуном, який становив 177 або 180 к.с. залежно від специфікації. Compass більше не буде пропонуватися з переднім приводом, оскільки повний привід тепер є стандартним обладнанням.
Ми б максимізували цінність Compass, дотримуючись базової моделі Sport. Він отримує повний привід, щоб допомогти вам у важкі часи, і стандартні функції безпеки, такі як моніторинг сліпих зон, попередження про лобове зіткнення з активним гальмуванням і монітори тиску в шинах, щоб допомогти вам повністю уникнути поганих днів. Світлодіодні рефлекторні фари також є стандартними, і хоча вони не такі потужні, як світлодіодні проектори на Compass Latitude, Limited, High Altitude і Trailhawk, вони все одно набагато яскравіші, ніж галогенні лампи, які пропонуються на базових Ford Escapes.
Кожен Compass оснащений новим 2,0-літровим рядним чотирициліндровим двигуном із турбонаддувом потужністю 200 к.с., який також має крутний момент 221 фунт-фут. Він кріпиться до восьмиступінчастої коробки передач, а повний привід тепер є стандартним для всіх моделей Compass. Моделі Trailhawk мають низьке "гусеничне" передавальне числоі режим Rock, який підтримує Compass на першій передачі та спрямовує крутний момент лише на ті колеса, які можуть знайти зчеплення. Компас виглядає більш маневреним, ніж його високий квадратний профіль, вміло реагує на вказівки, а кермо добре зважене.
Під час крутих поворотів відчувається деякий нахил, але в цілому Compass відчуває себе добре керованим, надійно посадженим і здатним на дорозі. Позашляховий курс, який ми відважилися, коли ми вперше їздили на Compass, показав, що він може триматися принаймні помірних перешкод, і ми не помітили жодного спотикання від системи повного приводу.
EPA ще не оприлюднило оцінки економії палива для Compass 2023, але ми оновимо цю інформацію, коли ця інформація стане доступною. Коли ми матимемо нагоду, ми візьмемо Compass на наш тестовий маршрут з економією палива на шосе зі швидкістю 75 миль/год і оновимо цю історію результатами.
Інтер’єр Compass зручний, функціональний, у ньому достатньо місця для чотирьох дорослих пасажирів. Заднє сидіння не є ні найбільшим, ні найменшим серед кросоверів у цьому різноманітному класі. Його високі нижні частини заднього сидіння забезпечують повну підтримку ніг пасажирів, і навіть довгі поїздки можуть бути комфортними. Незважаючи на його квадратний зовнішній вигляд і те, що на перший погляд здається конкурентоспроможним об’ємом вантажу, Compass не є найбільш містким у своєму наборі. У ньому достатньо місця для багажу для поїздки в аеропорт, але тривалі поїздки можуть бути незручними. У складеному стані спинки задніх сидінь трохи піднімаються вгору, і останній тестований нами Compass містив лише 17 ручних валіз зі складеними сидіннями.
Стандартний сенсорний екран становить 8,4 дюйма, також доступний більший 10,1-дюймовий пристрій. Разом із природним розпізнаванням голосу та навігацією Compass пропонує бездротову інтеграцію смартфона Apple CarPlay та Android Auto.